Kijk aan. Ik nam aan dat je daar al had gekeken. Die ga ik binnenkort ook kijken.quote:
Wat vond je van 1883?quote:
Wat dacht je van Maaskant?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Alfred moet blijven!
Gert-Jan Verbeek zou ook wel een leuke opvolger zijn.
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je the white lotus al gekeken?
Maakt niet uit maat, ik heb persoonlijk niks tegen flikkersquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben in een Ajax-café aan het kijken.
Mag ook . Tijd voor de kroonprins.quote:
Ja weet ik dat zei je al over mijn pingpongquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat, ik heb persoonlijk niks tegen flikkers
Begin was leuk, maar het was constant hetzelfde.quote:
Neequote:Op donderdag 26 januari 2023 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je the white lotus al gekeken?
Is dit nog wat over is van de beruchte F-Side??quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De kidsclub gaat HE-LE-MAAL los
F-side is niet makkelijk gappppquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit nog wat over is van de beruchte F-Side??
Oh jammer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Begin was leuk, maar het was constant hetzelfde.
Er is vrijwel niets gebeurd nee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
Ik denk ik zal eens komen kijken hoe het gaat. Mag ik gezien de inhoudelijk diepgaande gesprekken hier concluderen dat het niet heel geweldig is? (Ik kijk de Madrileense derby, zodoende)
Dat + het was rustquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:09 schreef Zorro het volgende:
Ik denk ik zal eens komen kijken hoe het gaat. Mag ik gezien de inhoudelijk diepgaande gesprekken hier concluderen dat het niet heel geweldig is? (Ik kijk de Madrileense derby, zodoende)
Er komt een nieuwe serie toch?quote:
Je Had toch ook ooit vak 410. Dat was het meest trieste daar altijd. Maar die zijn ook opgeheven volgens mij.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit nog wat over is van de beruchte F-Side??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |