abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207733409
Ik kijk nu naar mijn enige ‘grote’ mp aankopen: dekenkist als salontafel en een set vazen op poot.
Verder alles nieuw gekocht… meeste inmiddels zo’n 15 jaar oud inmiddels dus het gebruik haal ik er wel uit.

Huis is kaal en leeg nu ;( Kerstboom net afgebroken -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 27 januari 2023 @ 12:27:22 #102
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207733461
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu naar mijn enige ‘grote’ mp aankopen: dekenkist als salontafel en een set vazen op poot.
Verder alles nieuw gekocht… meeste inmiddels zo’n 15 jaar oud inmiddels dus het gebruik haal ik er wel uit.

Huis is kaal en leeg nu ;( Kerstboom net afgebroken -O-
Plant er in!

Mijn huis is nu vooral erg IKEA.. met wat dingen die ik al jaren met me mee zeul .. dekenkist komen dan weer van familie vandaan O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207733527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:27 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Plant er in!

Mijn huis is nu vooral erg IKEA.. met wat dingen die ik al jaren met me mee zeul .. dekenkist komen dan weer van familie vandaan O+
Ik veroordeel geen planten (meer) tot de dood in dit huishouden.
Dadelijk eerst naar oogarts, dan goed stofzuigen en dan tafeltje met lichtje op die plek.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207733801
*rondkijkt*
Ik voel me weer jeugdig in de wachtkamer :+

En ziekenhuis heeft de gescheiden in- en uitgang en andere corona maatregelen weggehaald *O* Ik ga het stoplicht in het smalle gangetje (waar niemand zich sinds een jaar meer aan hield) wel missen....
pi_207733849
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
*rondkijkt*
Ik voel me weer jeugdig in de wachtkamer :+

En ziekenhuis heeft de gescheiden in- en uitgang en andere corona maatregelen weggehaald *O* Ik ga het stoplicht in het smalle gangetje (waar niemand zich sinds een jaar meer aan hield) wel missen....
omg, wij hadden op een gegeven moment een poortje gehuurd voor een smal gedeelte _O- Zo eentje die open gaat naar 1 kant als je er aan komt lopen. En het maakte een piepgeluidje als het open ging. En het kostte blijkbaar een paar honderd per week voor de huur _O-

Waanzin. Stoplichten, poortjes, echt waanzin.

En ik moet de huisarts nog bellen; bedankt voor de reminder (en dat kan natuurlijk niet tijdens de lunchpauze).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207734019
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 12:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik deed wel interessant met mijn spulletjes maar dit is bij ons ook :Y

Alleen noem ik haar zelden zo
Denk je dat 'Hoofd Marktplaats' koer tussen de lakens, ja? :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207734048
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]
omg, wij hadden op een gegeven moment een poortje gehuurd voor een smal gedeelte _O- Zo eentje die open gaat naar 1 kant als je er aan komt lopen. En het maakte een piepgeluidje als het open ging. En het kostte blijkbaar een paar honderd per week voor de huur _O-

Waanzin. Stoplichten, poortjes, echt waanzin.

En ik moet de huisarts nog bellen; bedankt voor de reminder (en dat kan natuurlijk niet tijdens de lunchpauze).
:D _O-

Oogdruppels beginnen te werken, wereld wordt waziger. Dadelijk maar even wachten met boodschappen doen :P
pi_207734050
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Uiteraard.
pi_207734081
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D _O-

Oogdruppels beginnen te werken, wereld wordt waziger. Dadelijk maar even wachten met boodschappen doen :P
Da's zo rottig. Je ogen willen focussen maar dat lukt voor geen meter
We have far more in common than that which devides us..
pi_207734095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's zo rottig. Je ogen willen focussen maar dat lukt voor geen meter
Oog. Valt wel mee, die geeft het gewoon op en dwaalt in een heerlijk vage wereld rond. Gelukkig kan ik evt met de fiets in de hand naar huis wandelen.

Net gecheckt, ben al aardig junkie :+

En hey, ik kan nu nog typen. Valt mee.
pi_207734117
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oog. Valt wel mee, die geeft het gewoon op en dwaalt in een heerlijk vage wereld rond. Gelukkig kan ik evt met de fiets in de hand naar huis wandelen.

Net gecheckt, ben al aardig junkie :+

En hey, ik kan nu nog typen. Valt mee.
Ah, hier gingen de druppels altijd in 2 ogen. Eén keer vergeten dat het zou gebeuren dus op de fiets naar het ziekenhuis. Was een heel avontuur om heelhuids thuis te komen (het blijft bij mij ook heel lang werkzaam)
pi_207734176
Mijn hemel, ik bel voor de 2e keer in een jaar met mijn huisarts en de 2e keer dat de assistente moppert over 'verplaatste zorg' en dat het ziekenhuis die zorg moet doen/regelen. Ze wist niet of mijn ha het wel wilde doen, of ik maandag even terug wil bellen.... Het gaat hier om een jaarlijkse controle na nierdonatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207734218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn hemel, ik bel voor de 2e keer in een jaar met mijn huisarts en de 2e keer dat de assistente moppert over 'verplaatste zorg' en dat het ziekenhuis die zorg moet doen/regelen. Ze wist niet of mijn ha het wel wilde doen, of ik maandag even terug wil bellen.... Het gaat hier om een jaarlijkse controle na nierdonatie.
Gezeik. Huisarts kan die labs prima aanvragen. En bij afwijkingen ga je naar de internist.
pi_207734231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
5 keer lezen en dan pas de ik missen :'(

Ik doelde op echtgenote. Maar nu je dit zo vraagt, ja, plots zie ik het wel voor me.
Oh ja, Übermarktplaatsführerin, noch einmal bitte
O+ Zo romantisch O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207734232
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ah, hier gingen de druppels altijd in 2 ogen. Eén keer vergeten dat het zou gebeuren dus op de fiets naar het ziekenhuis. Was een heel avontuur om heelhuids thuis te komen (het blijft bij mij ook heel lang werkzaam)
Andere oog heeft geen pupil om open te sperren ;)

Wachten duurt lang!
pi_207734239
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

Gezeik. Huisarts kan die labs prima aanvragen. En bij afwijkingen ga je naar de internist.
En ze moet even een bloeddrukje controleren, neem ik aan.

Ze ziet me verder eigenlijk niet. Het is niet alsof ik er de deur plat loop. Laatste keer was mei 2021 dat ik haar zag.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 13:47:17 #117
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207734247
Pfft

is het al weekend?

aan het wachten op de dierenarts die gaat vertellen dat alles goet is met het muppie.. duurt lang!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207734264
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:47 schreef Barreltje het volgende:
Pfft

is het al weekend?

aan het wachten op de dierenarts die gaat vertellen dat alles goet is met het muppie.. duurt lang!!
Ja hoor, hier wel!
Hopelijk voor jou ook snel
pi_207734270
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En ze moet even een bloeddrukje controleren, neem ik aan.

Ze ziet me verder eigenlijk niet. Het is niet alsof ik er de deur plat loop. Laatste keer was mei 2021 dat ik haar zag.
Hier niet. Puur labwaarden.
Maar daar heb ik Sanquin voor.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 13:50:45 #120
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207734272
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Dan gaat die assistente een zwaar vervolg van haar carriere tegemoed want het hele integrale zorg akkoord draait om het haar kant op verplaatsen van zorg, over de volle breedte van het ziekenhuis productaanbod :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207734279
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 13:50 schreef fietsie het volgende:
Dan gaat die assistente een zwaar vervolg van haar carriere tegemoed want het hele integrale zorg akkoord draait om het haar kant op verplaatsen van zorg, over de volle breedte van het ziekenhuis productaanbod :P
Nou, daar heeft mevrouw een heel duidelijke mening over die ze dus ook steeds ventileert aan de telefoon tegen patiënten die er verder niets aan kunnen doen.
pi_207734513
Oh, hemel. Alle begrip voor zorgmedewerkers die het zwaar hebben vanwege allerlei redenen hoor, en daar kun je een aardig gesprek over aangaan, maar ik vind toch dat je dat buiten het contact met patiënten dient te houden. Ten eerste heeft niemand daar wat aan, de patiënt niet als die naast zijn/haar klachten ook nog met een schuldgevoel wordt opgezadeld, en de zorgmedewerker ook niet want als je in elk gesprek alleen maar kunt focussen op wat er allemaal mis is, dan is dat voor je eigen psychosociale welzijn ook niet echt bevorderlijk.
pi_207734651
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:15 schreef yinu het volgende:
Oh, hemel. Alle begrip voor zorgmedewerkers die het zwaar hebben vanwege allerlei redenen hoor, en daar kun je een aardig gesprek over aangaan, maar ik vind toch dat je dat buiten het contact met patiënten dient te houden. Ten eerste heeft niemand daar wat aan, de patiënt niet als die naast zijn/haar klachten ook nog met een schuldgevoel wordt opgezadeld, en de zorgmedewerker ook niet want als je in elk gesprek alleen maar kunt focussen op wat er allemaal mis is, dan is dat voor je eigen psychosociale welzijn ook niet echt bevorderlijk.
Nou, dat vooral dus. Ga dat niet steeds tegen de patiënten zeggen. Want als dat bij mij al 100% van de gesprekken is gebeurd in het afgelopen jaar, dan neem ik aan dat dat geen toeval is en ze dat veel vaker doet.

Ik heb naar aanleiding van het vorige gesprek overigens geen actie meer ondernomen. Niet richting de internist waar ze me naar terug verwees en niet richting de huisarts.
pi_207734938
Maar wel je controle laten uitvoeren hoor }:|

Mijn bloeddruk wordt inmiddels aan de lopende band gecontroleerd en ik word steeds maar lekgeprikt (bloed eruit en dingen erin), dat vind ik persoonlijk tamelijk overdreven. Ik zou graag een controletje overdragen, dit is toch geen stijl zo?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 14:51:19 #125
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207734952
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 14:50 schreef Clubsoda het volgende:
Maar wel je controle laten uitvoeren hoor }:|

Mijn bloeddruk wordt inmiddels aan de lopende band gecontroleerd en ik word steeds maar lekgeprikt (bloed eruit en dingen erin), dat vind ik persoonlijk tamelijk overdreven. Ik zou graag een controletje overdragen, dit is toch geen stijl zo?
Zo'n StarTrek Tricorder zou nu toch zo onderhand wel moeten kunnnen, zou je denken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')