Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn opa is gisterenavond rustig ingeslapen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Chronisch ontstoken huid die je niet meer zelf kunt schoonmaken oa. (was 1 vd criteria die eega voorgeschoted kreeg)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Is opa van de andere kant.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hopelijk is hij nu weer ‘ergens’ bij zijn vrouw.
Oquote:
Ik dacht dat dit om een bril ging, rest van het topique niet gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh zo'n meekleurding dat heeft mijn reismaat ook ja. Werkt best goed op zich.
Ik wíl dit absurdisme vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Absurd ja? Ik vond het eigenlijk eng dicht bij mijn beeld van het zuid-oosten van de USA komen...
Er zijn twee verschillende specerijen die we allebei 'kaneel' noemen: Ceylon kaneel en Cassia.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag wilde ik n.a.v. tip van minilot https://www.davidlebovitz(...)h-shortbread-recipe/ bakken.
Blijkt er onvoldoende gemberpoeder te zijn. En de boter niet uit de koelkast gehaald.
Dus even naar de winkel.
Omdat ik ook regelmatig appelplaattaart maak met kaneelsuiker, ook kaneel meegenomen.
Kijk ik eens goed in het schap: van Versteeg 37 gram / ¤ 3,45 en ¤ 93,2 /kg![]()
En het huismerk gwn 52 gram / ¤ 1,15 en ¤ 22,15 / kg.
Waarin zit het verschil, behalve in prijs?
Dan nog zitten er grote kwaliteitsverschillen (en daarmee prijsverschillen) tussen kaneel en kaneel.quote:De Verstegen gemalen kaneel is kaneel van Cassia (van origine Indonesië). De Verstegen kaneelstokjes is Ceylon kaneel (van origine Sri Lanka).
https://algemeen.verstegen.nl/over-kruiden-en-specerijen/kaneel/
Ik betwijfel ten zeerste dat Verstegen de dure variant gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillende specerijen die we allebei 'kaneel' noemen: Ceylon kaneel en Cassia.
Ceylon is beduidend duurder.
Ik moest ook even een pagina terugbladerenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit om een bril ging, rest van het topique niet gelezen
Wow …80 gram cassia kaneel voor ¤ 1,50quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:44 schreef Tele6 het volgende:
Ik koop m'n kaneel het liefst bij de Flying Tiger. Dat zal ongetwijfeld gewoon cassia kaneel zijn, gezien de prijs en de grootte van de portie. Maar de kwaliteit lijkt iig constant - bij de toko is het altijd een beetje een gok of je heerlijke kaneel krijgt of muffe zooi. En de Flying Tiger is Deens dus die zullen wel verstand hebben van kaneel
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |