Tis net een tandarts die moet trekken zonder verdoving... geen vaart in te krijgen en zijn gesprekspartners werken ook niet echt lekker mee..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Jason echt het kneusje van de groep
Elke keer als hij met iemand praat, denk ik "ocharme die jongen" want hij bedoelt alles zo goed, maar iedereen praat achter zijn rug
Ja klopt. Hij bedoelt het goed. Ook het verdelen enzo. Maar ik herken in hem ook zeker mijn neef, die autisme heeft. Ze kunnen daar moeilijk met hem om, maar ik gun hem zijn verblijf daar!quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Jason echt het kneusje van de groep
Elke keer als hij met iemand praat, denk ik "ocharme die jongen" want hij bedoelt alles zo goed, maar iedereen praat achter zijn rug
Ik zat ook te wachten tot de 2 min voorbij waren. En jij hebt ook netjes de 2 min gewachtquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:59 schreef Benny het volgende:
Ik had het topic geopend omdat het alarm ging. Mocht je een andere TT willen, @:Lillfex, dan geef je maar een gil...
Had ik ook en wilde dan op de Belg op Rob stemmen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Heb maar op Danny gestemd om te blijven.
Oh kun je niet meer op nl en be stemmen? Dacht in week 1 nog wel. Vorige week heb ik niet gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook en wilde dan op de Belg op Rob stemmen.
Maar dat kon niet meer. Eerder kon je dubbelstemmen maar daar hebben ze iets aan gedaan nu
Heb dat nu 2x kee r gedaan, vanmorgen lukte het niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh kun je niet meer op nl en be stemmen? Dacht in week 1 nog wel. Vorige week heb ik niet gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |