Vind al die semi grappig bedoelde tts maar beetje raar bij een onderwerp als dit.quote:
Dat gaat Israël dus niet doen. Die wil niet betrokken raken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef Slayage het volgende:
Amerika zal er altijd zijn voor Israël maar moet andersom [ twitter ]
Humor werkt relativerend, jonguh...quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind al die semi grappig bedoelde tts maar beetje raar bij een onderwerp als dit.
Geldkraan maar eens dichtdraaien. Maar zal niet gebeuren. Geen idee wat voor blackmail middel Israel heeft over Amerika dat ze dit kunnen flikken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef Slayage het volgende:
Amerika zal er altijd zijn voor Israël maar niet andersom [ twitter ]
Eenzijdige relatie is het ook tussen die twee landen. Israël heeft zowel het Amerikaanse congres als de senaat in de pocket.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat gaat Israël dus niet doen. Die wil niet betrokken raken.
Dat Iran drones levert aan de Ruzzies zit Israël echt niet lekker hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat gaat Israël dus niet doen. Die wil niet betrokken raken.
Tja die Israël lobby in de vs heh.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geldkraan maar eens dichtdraaien. Maar zal niet gebeuren. Geen idee wat voor blackmail middel Israel heeft over Amerika dat ze dit kunnen flikken.
NL stelde vorige week al voor F16's te doneren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Nederland mag ook zijn joint strike fighters wel eens doneren aan Oekraïne.
Die houden het MO in toom. En mooie plaats om nieuwe wapens uit te proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geldkraan maar eens dichtdraaien. Maar zal niet gebeuren. Geen idee wat voor blackmail middel Israel heeft over Amerika dat ze dit kunnen flikken.
Nee geen ouwe troep sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
NL stelde vorige week al voor F16's te doneren.
Ik vraag mij af... voor wat doneren wij?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
NL stelde vorige week al voor F16's te doneren.
Deze oorlog gaat duren tot er 2 partijen zijn die kunnen zeggen we hebben gewonnen.Oekraine hoort daar niet bijquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Dan hebben we zeker nog het vermoeden dat deze oorlog nog wel jaren gaat duren. F-16 kunnen vliegen duurt heel lang.
Waarom hoort Oekraïne er niet bij?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Deze oorlog gaat duren tot er 2 partijen zijn die kunnen zeggen we hebben gewonnen.Oekraine hoort daar niet bij
Ben je gek?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee want Rusland heeft hun halve land kapot geschoten, niet bepaald een winst zelfs als Rusland eindelijk opgetyft is uit Oekraïne.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Deze oorlog gaat duren tot er 2 partijen zijn die kunnen zeggen we hebben gewonnen.Oekraine hoort daar niet bij
Vorige topic had ik een filmpje gepost waarin de Russen aan het discusseren zijn dat ze de deal met Israel opblazen dat ze Iran niet helpen met nucleaire wapens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Om mij een prettig gevoel te geven. Hoe veel heb jij al gedoneerd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik vraag mij af... voor wat doneren wij?
Israël kan prima Iraanse installaties bombarderen en stuxnetten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:18 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Vorige topic had ik een filmpje gepost waarin de Russen aan het discusseren zijn dat ze de deal met Israel opblazen dat ze Iran niet helpen met nucleaire wapens.
Dat staat er dus op het spel voor Israel.
Afgezien van dat ze niet leverbaar zijn (er is een jarenlange backlog) is dat topsecret technologie. Daar ga je geen risico's mee nemen dat het gestolen of doorverkocht wordt aan Rusland/Chinaquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:49 schreef quirina het volgende:
[..]
Sowieso is Spanje onduidelijk. En NL ookquote:
Nope, er zijn meerdere ondergrondse nucleaire installaties. Iran heeft geleerd van wat er in Syrie en Irak is gebeurdquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Israël kan prima Iraanse installaties bombarderen en stuxnetten.
Net als bij artillerie zal dat reuze meevallen. Net zoals dat bij tanks eerder dagen/weken dan maanden zal zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Dan hebben we zeker nog het vermoeden dat deze oorlog nog wel jaren gaat duren. F-16 kunnen vliegen duurt heel lang.
Had deze laatst gezien (deels doorgespoeldquote:
Hier hebben we tenminste de vrijheid uit te uiten met onze mening over de mensen in macht en ons te uiten wat betreft seksuele oriëntatie. Welke vrijheid hebben ze in Rusland, die we hier niet hebben?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:03 schreef ZOA het volgende:
[..]op zijn kop elke dag. Nee dus geen vrijheid
Dus dat verhaal van die "separatisten" is onzin? Het waren gewoon Russen die in Donbass liepen te kloten?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Pro Russische Oekraieners bestaan niet... dat weetik al een paar jaar en niet alleen ik Anton
Ik heb een gedachte-experiment voor je. Als de Russen morgen de wapens neerleggen en retour kazerne gaan, wat gebeurt er dan? En als de Oekraïners dat doen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb liever geen oorlog.Ga jij professionele hulp zoeken
Het blijft oorlog, en dat maakt alles uit. Rusland is begonnen en nu gaan ze kapot ook.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dus het blijft oorlog... en het maakt je niets uit
Je noemde mij net nog Hitler, zeurkous.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Waarom moet het bij mij altijd op de persoon?
Nee Oekraine moet zich laten innemen door VS NATO en het hondje van de VS EUquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat Oekraine maar moet opgeven en zich laten innemen door Rusland?
Moet Nederland ook maar even paar tanks over grens gaan rijden bij Belgie en dan is Belgie opeens van ons?
EU neemt niemand in. Landen stellen zich kandidaat om lid te worden van EU.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee Oekraine moet zich laten innemen door VS NATO en het hondje van de VS EU
Nee, dat mogen ze zelf besluiten. Andere Europese landen worden toch ook niet EU of NAVO in gedwongen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat weet ZOA ook wel, is gewoon bezig met propaganda smijten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
EU neemt niemand in. Landen stellen zich kandidaat om lid te worden van EU.
Dat is een heel groot verschil.
En je kunt het ook nog verlaten zonder militaire interventies! Hoe is het mogelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Natuurlijk..droom verderquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zit een wezenlijk verschil tussen, heeft niets met spelling of taalnazi te maken .quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zeikerd
Ik had ook taalnazi kunnen zeggen
Ja sorry maar als jij het zo ziet dan valt er verder niet meer zoveel te discussieren. Spijtig.quote:
Hoezo? Hebben ze The City niet gebombardeerd, dan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En je kunt het ook nog verlaten zonder militaire interventies! Hoe is het mogelijk.
Als je in 2014 een staatsgreep financiert ondersteunt, rechtsextremisten Nazis en van alles uit de kast haalt tot een MH17.. flikker toch op.. en vertel mij ..sta jij zo voor Oekraine...ken je Oekraine...cultuur ,historie, noem 1 steekhoudend argument voor wat jij moet zo voor Oekraine zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dat mogen ze zelf besluiten. Andere Europese landen worden toch ook niet EU of NAVO in gedwongen?
Er is weinig glorieus aan een oorlog.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had deze laatst gezien (deels doorgespoeld), rauwe beelden.
Niks propaganda...levenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat weet ZOA ook wel, is gewoon bezig met propaganda smijten.
Woon jij hier?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als je in 2014 een staatsgreep financiert ondersteunt, rechtsextremisten Nazis en van alles uit de kast haalt tot een MH17.. flikker toch op.. en vertel mij ..sta jij zo voor Oekraine...ken je Oekraine...cultuur ,historie, noem 1 steekhoudend argument voor wat jij moet zo voor Oekraine zijn?
Hebben Nederlandse geheim agenten MH17 boven Ukraine neergehaald om deze oorlog te provoceren? Wat slim van ons.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als je in 2014 een staatsgreep financiert ondersteunt, rechtsextremisten Nazis en van alles uit de kast haalt tot een MH17.. flikker toch op.. en vertel mij ..sta jij zo voor Oekraine...ken je Oekraine...cultuur ,historie, noem 1 steekhoudend argument voor wat jij moet zo voor Oekraine zijn?
Al gedaan. Putin bedreigd EU met kernwapens, dat is onacceptabel. Dat Ukraine daar misschien voordeel bij heeft is mazzel voor ze.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef ZOA het volgende:
noem 1 steekhoudend argument voor wat jij moet zo voor Oekraine zijn?
Leuke Russische argumenten, iedereen weet uit welke hoek MH17 komt. Waarom woon je dan in een land wat je geen bestaansrecht vind hebben? Ik ben voor Oekraïne omdat ze hun eigen rechten hebben als land en geen pion van Rusland zijn. Net alsof Duitsland ons binnenvalt en dan dat we dan maar bij Duitsland horen omdat Duitsers dat vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat bijna alle posts van ZOA verdwijnen, zonde.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:16 schreef Discombobulate het volgende:
Straatcommando mag wel even vegen, dat gekanker op elkaar weer.
Volgens Putin heeft jouw huis geen bestaansrecht.quote:
De rechtbank in Nederland (en naar ik vandaar in de krant las het EHRM ook) denkt daar toch anders over. Ik neem aan dat je een overtuigende argumenten hebt waarom die er naast zitten?quote:
Jaja Putin Putin....volgzaam slaafs onnadenkend je democratie en jou wereld volgend als een Duitser in WW2 onder de cristal meth pervitine.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Al gedaan. Putin bedreigd EU met kernwapens, dat is onacceptabel. Dat Ukraine daar misschien voordeel bij heeft is mazzel voor ze.
Slaafs volgen? Waar heb je mijn standpunt nog meer gelezen dan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:25 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jaja Putin Putin....volgzaam slaafs onnadenkend je democratie en jou wereld volgend als een Duitser in WW2 onder de cristal meth pervitine.
Ja best wel eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alsof een Nederlandse rechtbank overtuigend is in argumenten
In bedrijven en organisaties heb je ook altijd mensen die bepaalde processen zeer snel leren en onder de knie hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:34 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Net als bij artillerie zal dat reuze meevallen. Net zoals dat bij tanks eerder dagen/weken dan maanden zal zijn.
Oekraïne stuurt natuurlijk geen verse bollen (Achja kan je ongetwijfeld vertellen wat dat zijn) naar de opleiding, maar ervaren artilleristen, tankers en piloten. Een ervaren tanker of piloot omscholen kan echt razendsnel, mits je de bullshit wegkapt. Een tank is een tank, een vliegtuig een vliegtuig. Begrijp je de principes, heb je die vele uren toegepast dan is bijscholing niet moeilijk.
“Kijk zo bedien je de Ailerons” beantwoorden met ah, ik begrijp het is echt heel veel eenvoudiger dan was da een airreelon?
Waarom mag deze kloon van Schaamlap weer het internet op?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zo lopen er echt veel rond helaas. Twitter zit er vol mee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerst die Wolf en nu deze kneus, de inktzwarte kant van het forum.
Het is tegen de klok van elf hè, betekent dat het hek bij de buren weer open staat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:13 schreef RamboDirk het volgende:
Verstandelijk beperkten hebben ook dit topic gevonden zo te ziendie lappen tekst waar geen kaas van te maken is
Westerse tanks zijn niet de eerste tanks waar oekraine ooit mee te maken heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In bedrijven en organisaties heb je ook altijd mensen die bepaalde processen zeer snel leren en onder de knie hebben.
Ik verwacht de eerste westerse tanks binnen twee maanden op het slagveld.
Onder berichten van Nederlandse nieuwssites zijn dat echt van die Nederlandse Gerda's. Die dan eerst een bericht over de roverheid en oprutten plaatsen. Dan een foto van hun klein kinderen en dan weer een bericht waar alle buitenlanders voor allerlei termen worden uitgemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zo lopen er echt veel rond helaas. Twitter zit er vol mee.
Ik vind mensen in het wappie-spectrum erg vertegenwoordigd in het Putin kamp.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Onder berichten van Nederlandse nieuwssites zijn dat echt van die Nederlandse Gerda's. Die dan eerst een bericht over de roverheid en oprutten plaatsen. Dan een foto van hun klein kinderen en dan weer een bericht waar alle buitenlanders voor allerlei termen worden uitgemaakt.
1600 tanks kapot.quote:
Ook niet zo raar, die wantrouwen de overheid heel erg. Die denken serieus dat ze in Rusland meer vrijheid zouden hebben als in Nederland. Ook bijzonder dat mensen vaak covid argumenten erbij halen gezien ook in Rusland strenge covid regels waren. Mensen boven de 60 jaar zonder vaccinatie mochten een tijdje nergens binnen komen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind mensen in het wappie-spectrum erg vertegenwoordigd in het Putin kamp.
En ook onze vriend @ZOA is ongevaccineerd. Schreef hij net tussen de regels door.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook niet zo raar, die wantrouwen de overheid heel erg. Die denken serieus dat ze in Rusland meer vrijheid zouden hebben als in Nederland. Ook bijzonder dat mensen vaak covid argumenten erbij halen gezien ook in Rusland strenge covid regels waren. Mensen boven de 60 jaar zonder vaccinatie mochten een tijdje nergens binnen komen.
Die 100 leobalders 2 mogen wel echt heel goed zijn op die aantallen,quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
1600 tanks kapot.
Nog iets van 8000 te gaan.
Das niet zo gek toch?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
En ook onze vriend @:Zoa is ongevaccineerd. Schreef hij net tussen de regels door.
Zeker niet.quote:
Wel slim, zo kan Rutte hem niet traceren!quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
En ook onze vriend @:Zoa is ongevaccineerd. Schreef hij net tussen de regels door.
Schijnbaar is dat voor sommige mensen nog steeds een discussiepunt. Ook om erbij te halen bij allerlei andere verhalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat Rusland er gewoon niks te zoeken heeft en zo snel mogelijk moet optyfen naar het shithole binnen hun eigen landsgrenzen. Meer argumenten zijn er niet nodig. Al dat geneuzel over rechtsextremisten, nazi's, 'gefinancierde' staatsgreep en al die andere HEELSUPERBELANGRIJKE zaken waar alle kremlintrolletjes doorgaans de mond vol over hebben is niks meer dan een rookgordijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Daarmee bewijs je een onafhankelijk denker te zijn. Of zo. Héél belangrijk dat dat voor iedereen helder is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar is dat voor sommige mensen nog steeds een discussiepunt. Ook om erbij te halen bij allerlei andere verhalen.
Binnenkort rollen de tanks in Rusland ook van de band en kunnen ze opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
1600 tanks kapot.
Nog iets van 8000 te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |