Dan stap je geen trein meer in zonder alert te zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als zon gast bij mij in de bus of trein stapt ben ik al alert
Deze maand alleen al:quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als zon gast bij mij in de bus of trein stapt ben ik al alert
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Dit soort gevallen kennen we ook in Nederland...
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Dit soort gevallen kennen we ook in Nederland...
Google eens op: "verwarde man steekt mensen neer"quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?
Een reden temeer om er niet nog meer binnen te halen en eruit gooien wat al aanwezig is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.
Syriër in Den Haagquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?
Toch is het percentage verijdelde terreuraanslagen in Europa nu al op jaarbasis behoorlijk hoog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.
Kan me nog herinneren dat een Irakees in Den Haag op straat bezig was iemand al hakbarrend de keel door te snijden, en toen door toegesnelde agenten neer werd geschoten. En dan is er natuurlijk nog Gokmen T met zijn tramschieten, dat had ook een religieus tintje. En er zijn inmiddels toch ook al wel de nodige aanslagen verijdeld.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die mensen zijn hier nu eenmaal. Die Syriers hoef je niet allemaal binnen te halen en al zeker niet als je geen mankracht hebt voor goede screening.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze gaf ook veel ophef!quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het geheugen wordt dus niet automatisch beter als je er blijk van geeft dat je jezelf een beter mens bent dan anderen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja precies, elk land is gebaat met een goede screening van de binnenkomende personen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die mensen zijn hier nu eenmaal. Die Syriers hoef je niet allemaal binnen te halen en al zeker niet als je geen mankracht hebt voor goede screening.
quote:Doden in Duitse trein waren 16 en 19 jaar oud
ITZEHOE/BROKSTEDT - De twee mensen die woensdag bij een mesaanval in een Noord-Duitse trein zijn gedood, waren 16 en 19 jaar oud en kwamen naar het zich laat aanzien uit de noordelijke deelstaat Sleeswijk-Holstein, zo heeft de politie laten weten.
De 33-jarige dader is een stateloze man uit Palestina zonder vaste woon- of verblijfplaats die met een voorlopige verblijfsvergunning in de Bondsrepubliek zou verblijven.
Dader Duits bloedbad in trein is Palestijn die ‘net vrij was’
Hij zat recent nog in een gevangenis in Hamburg wegens mishandeling. Hij stak woensdag in een regionale trein tussen Kiel en Hamburg plotseling op treinreizigers in. Drie mensen raakten zwaargewond en vier liepen lichtere verwondingen op. Zijn motieven zijn onduidelijk, maar van een terroristische aanslag was geen sprake.
De man werd in Brokstedt in de trein door de politie overmeesterd en aangehouden. Hij wordt donderdagmiddag in Itzehoe, ten westen van Brokstedt en 45 kilometer ten noordwesten van Hamburg, voorgeleid.
Zulke mensen moeten we natuurlijk koesteren.quote:
Als zijn motieven nog onduidelijk zijn, hoe kan men dan zo stellig beweren dat van terrorisme geen sprake is? Onduidelijke motieven.....daarmee is voorlopig alles gezegd, dus terrorisme uitsluiten is nogal idioot.quote:
Er zullen in Duitsland nog wel wat tapijten te vinden zijn waar nog ruimte is om iets onder te schuiven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als zijn motieven nog onduidelijk zijn, hoe kan men dan zo stellig beweren dat van terrorisme geen sprake is? Onduidelijke motieven.....daarmee is voorlopig alles gezegd, dus terrorisme uitsluiten is nogal idioot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |