quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:41 schreef Regilio_ het volgende:
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/SMOvUAeurO12HgPp3Uop-qMG4bQ=/375x211/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F09%2F5579e897cdc74b7cc1edbc16d1809ccc-1442338204.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dus des te merkwaardiger dat iemand binnen een half uur totaal van mening verandert.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Motief is toch nog niet bekend?
Nee, niet echt. Thijs H. is bijv. ook een verward persoon die twee moorden gepleegd heeft. Zo zijn er wel meer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:45 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Verward persoon is synoniem voor moordlustige moslim.
In het geval van uit het niets een rits mensen op straat neersteken in 99 procent van de gevallen wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Thijs H. is bijv. ook een verward persoon die twee moorden gepleegd heeft. Zo zijn er wel meer.
Nee hoor, ik zeg terrorisme.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Jij dacht eerder nog dat het motief terrorisme was. Nu denk je dat het toch een verwarde man was?
Afgelopen tijd meerdere malen moeten lezen (ook in FB) hoe Fok vandaag de dag erger is dan Stormfront.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:40 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet echt. Ze zijn sindsdien niet meer teruggekeerd in het topic.
Dan stap je geen trein meer in zonder alert te zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als zon gast bij mij in de bus of trein stapt ben ik al alert
Deze maand alleen al:quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als zon gast bij mij in de bus of trein stapt ben ik al alert
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Dit soort gevallen kennen we ook in Nederland...
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Dit soort gevallen kennen we ook in Nederland...
Google eens op: "verwarde man steekt mensen neer"quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?
Een reden temeer om er niet nog meer binnen te halen en eruit gooien wat al aanwezig is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.
Syriėr in Den Haagquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er schiet er mij maar eentje te binnen. Dat was die kerel die op Amsterdam CS twee Amerikaanse toeristen neerstak. Ken jij meer voorbeelden?
Toch is het percentage verijdelde terreuraanslagen in Europa nu al op jaarbasis behoorlijk hoog.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je slachtoffer wordt van zo'n aanval is natuurlijk uiterst klein. Je kunt zoiets niet dicht timmeren want het aantal autochtone geesteszieken neemt ook zienderogen toe.
Kan me nog herinneren dat een Irakees in Den Haag op straat bezig was iemand al hakbarrend de keel door te snijden, en toen door toegesnelde agenten neer werd geschoten. En dan is er natuurlijk nog Gokmen T met zijn tramschieten, dat had ook een religieus tintje. En er zijn inmiddels toch ook al wel de nodige aanslagen verijdeld.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die mensen zijn hier nu eenmaal. Die Syriers hoef je niet allemaal binnen te halen en al zeker niet als je geen mankracht hebt voor goede screening.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Deze gaf ook veel ophef!quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het geheugen wordt dus niet automatisch beter als je er blijk van geeft dat je jezelf een beter mens bent dan anderen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:33 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |