Beetje matig wel ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:49 schreef AchJa het volgende:
Vanwaar die topic kaap? Het was @:slayage die een nieuwe moest openen.
Of waren de TT's weer eens niet naar je zin?
Nou, hij heeft anders nog geen 300 meter hoge vechtrobots geleverd.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Beetje matig wel ja.
Aan de andere kant is ie over de brug dus Schultz mag positief benoemd worden.
Boeie. Ik ga toch ook niet janken als mij dat een keer overkomt. En Scholz mag best wat veren in z'n reet nu hij met panzers komtquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:49 schreef AchJa het volgende:
No problem. Zie nu pas dat ik de laaste post had.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:49 schreef AchJa het volgende:
Anders was er nu pas een nieuw topic geweest. 6 minuten later. Ik had al zo'n voorgevoelquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
No problem. Zie nu pas dat ik de laaste post had.
Dat is meer iets voor Japan !quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, hij heeft anders nog geen 300 meter hoge vechtrobots geleverd.
Het feit dat Duitsland ze niet heeft toont maar eens aan dat ze op de hand van Poetin zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Japan !
Ik zal eens twitteren dat Japan moeilijk doet over het doorsluizen van mijn Japans exemplaar!
Etiquette is dan ook alleen maar tof als het in de kraam te pas komt...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:53 schreef Starhopper het volgende:
Boeie. Ik ga toch ook niet janken als mij dat een keer overkomt. En Scholz mag best wat veren in z'n reet nu hij met panzers komt
Ah, een echte Jomanda!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:54 schreef Starhopper het volgende:
Anders was er nu pas een nieuw topic geweest. 6 minuten later. Ik had al zo'n voorgevoel
Je kan er simpelweg een leuk offensiefje je mee doen. Zeker icm bradleys etc. Wat je er daarna van over hebt, zie je dan wel weer,quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
Zo benieuwd waar dit eindigt: experts bij nieuwsuur zeiden dat 100/150 tanks van wezenlijke invloed is, anderen zeggen dat dit niks doet.
Een bruggenhoofd slaan naar Melitopol moet wel mogelijk zijn denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan er simpelweg een leuk offensiefje je mee doen. Zeker icm bradleys etc. Wat je er daarna van over hebt, zie je dan wel weer,
Via tokmak idd. Snij je het mooi doormidden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een bruggenhoofd slaan naar Melitopol moet wel mogelijk zijn denk ik
Je kunt er prima mee door de linies breken en dan met Strykers en Senators lekker rotzooi gaan schoppen ver achter het front. Rennen de Russen weer weg, net zoals in Kharkiv.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan er simpelweg een leuk offensiefje je mee doen. Zeker icm bradleys etc. Wat je er daarna van over hebt, zie je dan wel weer,
Mag hopen dan er wel iets meer mogelijk is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe ik het proef is ook van belang in hoe verre men de juiste tactieken leert en toepast.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Via tokmak idd. Snij je het mooi doormidden.
Dat is dan ook geen tank maar artillerie...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:58 schreef Starhopper het volgende:
Ze moeten deze ook sturenDikke vernedering als de Russen verliezen van een roze tank met regenboogvlaggen
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |