In dit geval jammer voor de afloop van dit verhaalquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Blues het volgende: [..]
Geen idee, lang geleden contact met deze (vaute) broer verbroken.
Die parkeerplaatsen is alleen voor man-man (of man-man-man etc) toch?quote:
En dan moet je even je neus snuiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik fiets veel langs carpoolplekken
Nee vooral veel 70+ stellen met anwb jassen...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen is alleen voor man-man (of man-man-man etc) toch?
Het is vooral het woord dat ik ervoor gebruikte toen ik 14 was, dus ik vind het rarig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind tongen op z'n tijd best lekker. Maar ik vind het woord echt afschuwelijk smerig.
Ik snap eigenlijk niet waarom die figuren niet na het harsen hun rubber en zooi gewoon mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik vis wel eens bij een plas waar ' s avonds ander publiek komt.
Dat is algemeen bekend. Ik was er een keer wel het vissen (overdag dus, heb geen nachtvispas) en toen liepen er twee BOA's die nog op school zaten of daar net vanaf waren. Helemaal in shock van de condooms in de bosjes, ze hebben niet eens meer op op de vispas gecontroleerd
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom die figuren niet na het harsen hun rubber en zooi gewoon mee kunnen nemen
Boeit mij wat wir waar batst, ruim je troep gewoon op
Dat zijn toch die lui die graag met ontblooft bovenlijf (inclusief bierpens) poseren met zo'n vis, om te laten zien hoe groot 'ie wel niet is?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Karpervissers... Zit ook een hoop gespuis tussen.
Matigquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:51 schreef sigme het volgende:
Hier laten vissers steeds meer rotzooi achter. Ze schijten in de bosjes en laten blikjes, plastic flesjes en chipszakken liggen voor de honden, de reeën en de wandelaars.
Oh, kan zijn, geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:41 schreef yinu het volgende:
Serieus zoenen is fantastisch. Tongen gebruik ik meer ironisch.
LOL, werkt vast goedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Hier staan bordjes in het Pools dat je karpers niet mee mag nemen
De X of de Q lijkt mij uitdagend.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan altijd proberen het alfabet vol te krijgen. That be fun.
Ja, die staan as far as I know nog niet in de lijst inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De X of de Q lijkt mij uitdagend.
Xavier en Quintenquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De X of de Q lijkt mij uitdagend.
Ik las het alsof je sliep vanaf 23 januari.... nog niet helemaal wakker hier..quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Mogge!
Ik sliep van 23-5 en hoewel dat al beter is dan de 3.45-4u die het vorige nachten was, ben ik toch nog niet echt uitgerust. Hoef gelukkig pas om 12.30 echt op kantoor te zijn, dus heb katten eten gegeven en lig weer in bed, wekker om 9.30, kijken of ik toch nog iets extra kan slapen.
Dit zou ik best willen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las het alsof je sliep vanaf 23 januari.... nog niet helemaal wakker hier..
Ik ga dus al een week gelijk met uk richting boven; dan lees / app / tv ik nog wel even, maar zorg ik wel meer uren "in rust" te zijn.quote:
Ik val minstens eens per week bij het naar bed brengen van Günther om 19:15 ofzo in slaap in z'n bed - prima inhaalnachten zijn dat!quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ga dus al een week gelijk met uk richting boven; dan lees / app / tv ik nog wel even, maar zorg ik wel meer uren "in rust" te zijn.
Omdat het kind waarschijnlijk al sinds half 6 wakker is en daar dus voelt als middagquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Jezus fuck waarom heeft mijn buurvrouw haar kleinkind een blokfluit gegeven om half 9 in de ochtend? WHY.
Zo flauwquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:19 schreef Lonaa het volgende:
Hai.
Door de TT toch het vorige topic maar even teruggelezen. Er hebben zich op enig tijd in mijn leven 2 J's bevonden. Eentje kort, eentje lang. Misschien meer maar er zijn wat mensen wiens naam ik niet (meer) weet![]()
De rest van het alfabet hou ik maar voor mezelf, geloof ik.
Hoax, dat ben ik al.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:15 schreef minilot het volgende:
Ik ben getrouwd met de beste J.
Alle andere letters, buren incluis, zijn van een dusdanig officieuze aard dat ik ze niet ga opsommen.
Goedemorgen allen!
Ik voel me een stukje zedelijker als ik het gewoon niet post.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo flauw
Je kunt ook gewoon wat vergeten natuurlijk
Wel hè? Kom, we gaan thee drinken en een haakwerkje opzetten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me een stukje zedelijker als ik het gewoon niet post.
Dit lijkt me een goed idee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel hè? Kom, we gaan thee drinken en een haakwerkje opzetten.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me een stukje zedelijker als ik het gewoon niet post.
Alsof zedelijk een aanbeveling is tegenwoordigquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel hè? Kom, we gaan thee drinken en een haakwerkje opzetten.
Het is anders wél de fetish van @Isabeau!quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Alsof zedelijk een aanbeveling is tegenwoordig
![]()
Neuh, maar er zit nog wel een groot grijs gebied tussen "zedelijk" en "holy shit Lonaa".quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
[..]
Alsof zedelijk een aanbeveling is tegenwoordig
![]()
Same!quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:31 schreef minilot het volgende:
Lezen, seks of slapen in bed. Verder niks, nooit iets kijken. Sowieso al nooit een televisie in de slaapkamer gehad, maar nu ook geen tablets of series of film kijken op telefoons in bed. Ik maak mezelf wijs dat het de slaapkwaliteit bevordert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |