In dit geval jammer voor de afloop van dit verhaalquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:19 schreef Blues het volgende: [..]
Geen idee, lang geleden contact met deze (vaute) broer verbroken.
Die parkeerplaatsen is alleen voor man-man (of man-man-man etc) toch?quote:
En dan moet je even je neus snuiten?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik fiets veel langs carpoolplekken
Nee vooral veel 70+ stellen met anwb jassen...quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die parkeerplaatsen is alleen voor man-man (of man-man-man etc) toch?
Het is vooral het woord dat ik ervoor gebruikte toen ik 14 was, dus ik vind het rarig.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind tongen op z'n tijd best lekker. Maar ik vind het woord echt afschuwelijk smerig.
Ik snap eigenlijk niet waarom die figuren niet na het harsen hun rubber en zooi gewoon mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik vis wel eens bij een plas waar ' s avonds ander publiek komt.
Dat is algemeen bekend. Ik was er een keer wel het vissen (overdag dus, heb geen nachtvispas) en toen liepen er twee BOA's die nog op school zaten of daar net vanaf waren. Helemaal in shock van de condooms in de bosjes, ze hebben niet eens meer op op de vispas gecontroleerd
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom die figuren niet na het harsen hun rubber en zooi gewoon mee kunnen nemen
Boeit mij wat wir waar batst, ruim je troep gewoon op
Dat zijn toch die lui die graag met ontblooft bovenlijf (inclusief bierpens) poseren met zo'n vis, om te laten zien hoe groot 'ie wel niet is?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:54 schreef derLudolf het volgende:
Karpervissers... Zit ook een hoop gespuis tussen.
Matigquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:51 schreef sigme het volgende:
Hier laten vissers steeds meer rotzooi achter. Ze schijten in de bosjes en laten blikjes, plastic flesjes en chipszakken liggen voor de honden, de reeën en de wandelaars.
Oh, kan zijn, geen idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:41 schreef yinu het volgende:
Serieus zoenen is fantastisch. Tongen gebruik ik meer ironisch.
LOL, werkt vast goedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:11 schreef derLudolf het volgende:
Hier staan bordjes in het Pools dat je karpers niet mee mag nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |