Ik denk dat Brands altijd schermt met spelen voor het kampioenschap en CL-voetba, een PSV-salaris kunnen veel spelers ergens anders ook wel krijgen. Na Ajax is PSV de enige club in NL die dat enigszins geloofwaardig kan verkondigen bij inkomende transfers of contractverlengingen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter is dat niet een hobby van Brands en heeft hij aangekondigd een en ander begin februari te duiden. Nu de resultaten wel heel erg tegenvallen is het ineens paniek en dat gaat ongetwijfeld leiden tot nog meer mismanagement.
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
Wel gek dat hij niet weet te slagen bij Rennes. Had ook wel meer speeltijd verwacht van hem op het WK maar ook daar is zijn status blijkbaar niet dusdanig. Hij was dè ster van de Deense competitie, Daramy was al bij voorbaat een flauw aftreksel (en dat bleek later ook).quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee of Van Nistelrooij een goede trainer is, maar hij verdient wel meer kansen dan minden in een seizoen een onthoofde selectie te krijgen. Iedereen snapt toch dat dit een enorm effect heeft op de prestaties. De kracht van PSV was m.i, altijd dat ze niet meteen een in de crisis-kramp schoten.
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.
Maar als je de geschiedenis bekijkt zie je toch wel dat sinds Philips er grotendeels de stekker heeft uitgetrokken het een heel ander verhaal is, zo lang is het nog niet geleden dat Tiny Sanders de boel financieel op orde moest krijgen en nu zitten ze weer in een financieel moeilijke situatie al is het niet zo extreem.
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Het eerste halve seizoen van Cocu was ook afzichtelijk slecht. En qua selectie en financiële situatie ook erg vergelijkbaar, trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Kleinere achterban, nationaal gezien sowieso minder uitstraling dus automatisch veel minder exposure. Dus dan kan de druk er best op staan maar zal daar buiten Eindhoven en omstreken niemand van wakker liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Alfred is het met je eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had voor deze overtreding wel wat meer wedstrijden verwacht.
[ twitter ]
Geen idee waarom de straf zo laag is, maar ik snap wel dat ze niet in beroep gaan. De tegenstander is ook nog eens behoorlijk geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had voor deze overtreding wel wat meer wedstrijden verwacht.
[ twitter ]
Dit klinkt als het recept voor de volgende Brumaquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.
Hij schrok er direct van, dat was niet gespeeld. Meerdere malen zijn excuses aangeboden. Hij is ook totaal niet het type speler voor dit soort overtredingen. Dat weegt allemaal veel zwaarder mee dan de uiteindelijke blessure van het slachtoffer.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft nu ook interesse in Bryan Gil (Tottenham) omdat die Danjuma binnen hebben gehaald. Leuke voetballer, rendement wel laag
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.quote:
Wel z'n goaltjes gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Dat is op zich niet raar. Een speler wordt natuurlijk verhuurd om 'm te laten spelen, zodat 'ie ervaring opdoet, zich in de kijker kan spelen, etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Precies wat we nodig hebben!quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |