Ik ga weg!quote:
quote:
Concurrent van PSVquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Benieuwd of de concurrent van Ajax vanavond punten laat liggen!
In Keesjes wereld is hijzelf dan ook de beste analyticus.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Kwakman doet voorkomen alsof de Eredivisie vergelijkbaar is met de Premier League
In de wereld van Kees heb je ziektes die verder niet voorkomen in de rest van het land.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In Keesjes wereld is hijzelf dan ook de beste analyticus.
Er is niks anders.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:11 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me na 9 minuten eigenlijk dat ik geen enkele goede reden kan verzinnen om Sparta-RKC te kijken
Kijken hoe Sparta over Ajax heen gaat?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:11 schreef Caland het volgende:
Ik bedenk me na 9 minuten eigenlijk dat ik geen enkele goede reden kan verzinnen om Sparta-RKC te kijken
Jij bent wel heel traag van begripquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:11 schreef Caland het volgende:
ik moest denken aan van marwijk en giogod voetbal bij de opbouw van psvquote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Nistelrooy heeft PSV echt tien jaar terug in de tijd gegooid. Geweldig.
[ afbeelding ]
Heyy amigo, wanneer was het voor jou gevoel voor het laatst dat de traditionele top 3 zo slecht was?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Nistelrooy heeft PSV echt tien jaar terug in de tijd gegooid. Geweldig.
[ afbeelding ]
2013/14.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heyy amigo, wanneer was het voor jou gevoel voor het laatst dat de traditionele top 3 zo slecht was?
@GGMM had het over 2009.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Heyy amigo, wanneer was het voor jou gevoel voor het laatst dat de traditionele top 3 zo slecht was?
Sorry, maar ik ben bang dat Twente dit gaat winnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:05 schreef yats het volgende:
Come on Vites! Het zou leuk zijn als we die irritante trommelaars vandaag pijn kunnen doen.
Gewaagde uitspraak.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben bang dat Twente dit gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |