Enorme kutuser die gewoon weg moet blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @:maxi-mus
Zelfs Jambers zou zijn vingers daar niet aan branden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
beetje lief doen tegen de foklegende
geinige user joh, een echt CHARACTER zou jan-joost zeggen
Ik ook. En Lenny. En kapiteintje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @:maxi-mus
Ik denk dat hij zich gepasseerd voelde toen jij mod werd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds het start WK?
Maar Paul is wel blijven door posten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich gepasseerd voelde toen jij mod werd.
Die was al mod.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar Paul is wel blijven door posten.
Een beetje hetzelfde met @Zipportal en user @Bolasiequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?
Ik mis wel het random woensdagochtend topic over een ex-prof die in 1983, twee seizoenen betaald voetbal speelde en nu vermist wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
Veel te laat ja. Heb eindelijk weer een beetje normaal slaapritme erin zitten en dan krijg je dit. En morgen de wekker alweer half zeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
Het lijkt wel alsof de KNVB daar helemaal geen rekening mee houdtquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb eindelijk weer een beetje normaal slaapritme erin zitten en dan krijg je dit.
@onlogisch gaat nu @GGMM de schuld gevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:56 schreef Coco het volgende:
Niet dat ze een verklaring verschuldigd zijn.
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Heef hij al een verklaring gegeven waarom hij er nauwelijks meer is sinds de start van het WK?
Wel apart dat er collectief een groepje op hetzelfde moment mee gestopt zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde met @:Zipportal en user @:Bolasie
Wel pijnlijk voor forumgebruiker @:Bolasie dat eigenlijk niemand daar een fuck om lijkt te geven. Alle aandacht gaat, terecht, uit naar het ontbreken van kwaliteitsuser @:Zipportal
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/appsquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
fok is niet gebouwd om je aandacht zo goed vast te houden als andere websites/apps
derhalve vallen er steeds meer mensen af
en dan heb je nog de gebrekkige moderatie
Die heeft werk tochquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.
@:Jr-Style-93 is er ook maar weinig. Maar die was ook wel eens een jaar weg naar ONZ.
Mensen die in ONZ posten neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Het natuurlijk verloop snap ik.
@:Jr-Style-93 is er ook maar weinig. Maar die was ook wel eens een jaar weg naar ONZ.
Je bent gewoon jaloers dat hij wel met een FA heeft geneukt en jij niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Enorme kutuser die gewoon weg moet blijven.
Ik niet?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij en ik gaan lunchen.
Eet smakelijk Pisces29.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |