dat had ik laatst ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
had weer niet door dat ik de laatste was.
charlotte is toch ook een mooie meid om te zien!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is het enige mooi meisje daar. Het oog wil ook wat en iedereen wil haar eruit
Bwa ziet er toch vreemd uit na haar surgeries. Ik vind het niet mooi als je direct kan zien dat iemand zijn of haar gezicht bewerkt heeft. Natural >quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
charlotte is toch ook een mooie meid om te zien!
wie is iederen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is het enige mooi meisje daar. Het oog wil ook wat en iedereen wil haar eruit
Misschien gaat het dan net als voorgaande jaren dat ze gewoon 2 namen moeten noemen,ze denken zelf dat het spel vandaag is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
krijg het niet helemaal mee, hoe zit het nu met nomineren?
Moeten ze als team nomineren? En dan moet wel iedereen het met elkaar eens zijn over de nominatie?
En dat gaat gebeuren wanneer?
Ik bedoel de kijkers op twitter en facebookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is iederen?
somige van team groen willen haar niet heruit
van binnen zijn er mooiere meisjes, dat vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
krijg het niet helemaal mee, hoe zit het nu met nomineren?
Moeten ze als team nomineren? En dan moet wel iedereen het met elkaar eens zijn over de nominatie?
En dat gaat gebeuren wanneer?
Mooi is geen vaststaand feit maar een voorkeur.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Schilde, daar heeft legendarische voetbaltrainer Leo Beenhakker ook gewoond (of woont er nog, weet ik niet)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
Tja. Ias is van Schilde (rijkeluisgemeente), tennist en voetbalt en gaat vaak naar Knokke aan de kust.
Het is dus duidelijk met wat we te maken hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:36 schreef Ireth het volgende:
Ali = Ali
Bart = baba
Charlotte = chacha
Chayron = chaychay
Chiara = chichi
Danny = dada
Jason = jaja
Ias = iaia ()
Ilse = ilil
Jacq = jacqjacq
Jolien = jojo
Lindsey = lili
MichaelAngelo = mimi (of MA)
Rob = roro
Niet in het huis hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
van binnen zijn er mooiere meisjes, dat vind ik belangrijker
Mis Ali nog bij groenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Ben ik het niet echt mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jolien ziet er toch leuk uit, of niet?
beetje normaal-achtig maar toch wel mooi
Chiara vind ik te ''influencer type'' achtig, dat is een compliment geen belediging maar dat zijn mijn soort types niet
Charlotte vind ik leuk, ben zelf blij dat zij gebleven is en niet Chelsea, oké veel aan je eigen laten doen is wat minder maar dat kan nog vele malen erger qua botox en fillers
Hebben ze geen stofdoekquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:01 schreef rinardo het volgende:
ja hoor, je plankje boven je bed met de stofzuiger schoonmaken, wil niet weten hoe het er daar thuis uit ziet
En zeggen dat ze niet van geroddel houdt, ondertussen lekker doorgaan... laat die catfight maar komenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:45 schreef BB-King het volgende:
Charlotte is een beetje hypocriet.
Heeft zelf ook al gezegd dat ze geen klik had met Chiara.
Andersom mag het schijnbaar niet.
Lindsey doet ook erg schijnheilig want die lulde gisteren met Mich en Chiara mee.
Die Lindsey zie ik graag genomineerd.
Charlotte was stofzuigen en Lindsey zegt , geef me ff die stofzuiger ik moet mn plankje zuigen, charlotte zegt, dat doe je toch niet met de stofz, ze zegt ah ja joh kom hierquote:
ik heb een speciaal opzetstuk voor het afstofzuigen , klinkt raarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Charlotte was stofzuigen en Lindsey zegt , geef me ff die stofzuiger ik moet mn plankje zuigen, charlotte zegt, dat doe je toch niet met de stofz, ze zegt ah ja joh kom hier
Omdat hij voor voetbalploeg KV Mechelen is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:34 schreef Monique___ het volgende:
bart tegen tegen ias ge zijt een kakker
bedoeld hij nu kakker als in nederlandse kakker? rijk en patserig?
❗️❗️💥thanks👏quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:36 schreef Ireth het volgende:
Ali = Ali
Bart = baba
Charlotte = chacha
Chayron = chaychay
Chiara = chichi
Danny = dada
Jason = jaja
Ias = iaia ()
Ilse = ilil
Jacq = jacqjacq
Jolien = jojo
Lindsey = lili
MichaelAngelo = mimi (of MA)
Rob = roro
ook niet als zij de laatste meid daar isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:12 schreef mario390 het volgende:
cha werd dit jaar nier meer mijn favourit
Ik mocht haar ook al niet vanaf dag 1quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:06 schreef BB-King het volgende:
Charlotte voelt al vanaf het begin dat Chiara haar niet mag en Lindsey vond haar vanaf dag 1 al shady.
Lindsey tegen Charlotte: "We got this!"
misschien is het maar niet zo dat chiara haar niet magquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik mocht haar ook al niet vanaf dag 1
Ilse zit ook in dat teamquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet Charlotte en Danny maar tegen elkaar op het bord
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ilse zit ook in dat team![]()
Wordt een voorspelbare stemming op die manier.
In roze mag Lesley Lindsey wer wel op. Vervelende agressieve knalpot. Chayron er dan naast en wellicht Jolien. Die mag wel even peentjes zweten
Begin van het gesprek gemist, maar volgens mij werd hij er naar gevraagd en begon hij niet zelf?quote:
Rob: Maar je hebt toch vier op een rij?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet Charlotte en Danny maar tegen elkaar op het bord
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:22 schreef mario390 het volgende:
heeft deze tafelspel nu ook wat met de
nominatie te doen?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef suzi1 het volgende:
ja haha ik zie dat
dacht eerst dat je piemelke of pummelke bedoelde
Dat zou geweldig zijn!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik om midden nacht pas het spel, laat ze maar wachten
Dat denk ik nog steeds, geen idee wie dat op die tekening isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:25 schreef suzi1 het volgende:
ja haha ik zie dat
dacht eerst dat je piemelke of pummelke bedoelde
pumicklquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds, geen idee wie dat op die tekening is
Ja de andere hebben misschien interessantere gesprekken op het moment. Ali met Jacq over rukken/rucken/ruiken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef mario390 het volgende:
chiara zie ik niet zitten om dat
de regie nur 2 bewohner in
beeld bringt
Nee de sanseveria zit er nog ergensquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:39 schreef Kinga het volgende:
Ik val weer random in. Hey nieuwe bewoners eindelijk. Is Ilse al naar huis? Oh nee.
Als ze het over 'een vriendin' hebben, bedoelen ze volgens mij iemand van de Febo, casting of whatever.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Een vriendin van Ali heeft hem dus ingeschreven voor BB
Chiara en Danny zaten rechts op de bank, afgezonderd, Chiara naar Danny toegedraaid, met haar rug naar de anderen toe.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef mario390 het volgende:
chiara zie ik niet zitten om dat
de regie nur 2 bewohner in
beeld bringt
mij evenmin. maar toen ik dat platje zag dacht ik jaa die ken ik wel. mss gelijktijdig tijdens de sendung mit die mause?quote:
Ja met Jacq toen die bezig was haar koffer uit te pakken. Super gezellig gesprekquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:43 schreef Kinga het volgende:
Heeft Ilse vandaag al uberhaupt gepraat met iemand?
Ik keek altijd Molletjequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mij evenmin. maar toen ik dat platje zag dacht ik jaa die ken ik wel. mss gelijktijdig tijdens de sendung mit die mause?
in deze bb heeft tot nu nog niemandquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara en Danny zaten rechts op de bank, afgezonderd, Chiara naar Danny toegedraaid, met haar rug naar de anderen toe.
Danny: Die ene meid volgt mij ook, dus ik heb het idee dat ze gezoend hebben,
welke stream?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara iemand vroeg aan mij waarom doe je mee aan BB?, daar hoef je geen talent voor te hebben
wie vragte dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara iemand vroeg aan mij waarom doe je mee aan BB?, daar hoef je geen talent voor te hebben
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar als zij niet kwam was de
wissel niet gebeurd
Ja tot nu toe positieve indruk. Hoop dat hij niet teveel naar Danny toetrektquote:
Die gaan nog wel gravenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef ledn81 het volgende:
de tweet grootste roddelkonten Danny en Charlotte horen in de keuken van de 2 nieuwe dat ze alles hebben gezien
Nee hij had weer last vertelde ie geloof ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Al je Rob ziet lopen denk je dat gaat nog niet zo goed met zijn knie
Er zijn er wel meer die dat doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "We mogen het ook niet persoonlijk nemen" Zegt de griet die al de hele dag alles persoonlijk neemt
Hij vertelt wel erg veel meteen al.quote:
En dat is?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:26 schreef suzi1 het volgende:
ios wist al in 1 dag welke 3 hij zou nomie
Zielig doen daar zijn mannen goed inquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee hij had weer last vertelde ie geloof ik
Dat is?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:27 schreef suzi1 het volgende:
cha had tot deze week niemand in haar hoofd voor de nomi
maar nu wel!
Nee die is para, in haar hoofd alleen maar bezig met nominatiesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte meteen verslag uitbrengen bij Lindsey![]()
Awel ze lachte tegen me dus ik niet dat ik we.. Maar ze is er niet gerust op zo te zien![]()
[ afbeelding ]
Die heeft al-tijd iets op haar schoot liggen als ze op de bank hangen..quote:
Allemaal klaar voor de battle denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ze vervelen zich een beetje geloof ik
ooh wachten ze daaropquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Allemaal klaar voor de battle denk ik
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
het is echt een potje saaie stream
Zo jammer en als er iets is gebeurd het achter een SLquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
het is echt een potje saaie stream
haha ook dat nog inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer en als er iets is gebeurd het achter een SL
Denk juist dat mensen dan toch op tv gaan kijken omdat ze willen weten wat er gebeurd tijdens een SLquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Die SL’s snap ik ook niet.
Kijk bij de buren
Het kijkcijfer wordt er echt niet beter van.
Daar hebben we op de livestreams ook niks aan, wat Dotteke zegt, die zit achter een SLquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:53 schreef Monique___ het volgende:
Niks gemist weer afgelopen uur.
Hoop dat er nog een battle komt vandaag
Dus datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk juist dat mensen dan toch op tv gaan kijken omdat ze willen weten wat er gebeurd tijdens een SL
En het gaat ze toch om de kijkcijfers
Zou kunnen, ik kijk er de uitzending niet voor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk juist dat mensen dan toch op tv gaan kijken omdat ze willen weten wat er gebeurd tijdens een SL
En het gaat ze toch om de kijkcijfers
Wel jammer want het maakt het streamen er wel minder leuk opquote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
lege tuin stream genot
[ afbeelding ]
Snap ik helemaal en je ziet het hier ook in de cos, het is helemaal niet druk. Veel minder als de andere jaren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik kijk er de uitzending niet voor.
Het wekt bij mij eerder irritatie op en de vraag of ik wel wil blijven kijken.
zie ziet witte muizenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte meteen verslag uitbrengen bij Lindsey![]()
Awel ze lachte tegen me dus ik niet dat ik we.. Maar ze is er niet gerust op zo te zien![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
andere hoek lege tuin stream genot
[ afbeelding ]
Kunnen we dan tenminste nog dakstream krijgen ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
andere hoek lege tuin stream genot
[ afbeelding ]
klein stukje dakquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kunnen we dan tenminste nog dakstream krijgen ?
Nou is het wel genoegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
van boven lege tuin stream genot voor de afwisseling
[ afbeelding ]
en weer terug naar binnen op de bank genotquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou is het wel genoeg [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
van boven lege tuin stream genot voor de afwisseling
[ afbeelding ]
Die sl waren er vorig jaar toch ook?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik helemaal en je ziet het hier ook in de cos, het is helemaal niet druk. Veel minder als de andere jaren.
Toen klaagde we ook al steen en beenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die sl waren er vorig jaar toch ook?
Zitten er een aantal in JAA die voorheen hier zaten.
Vandaag is al wel de topper heb ik den indruk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze kijken nu de douchvideos
van de meiden
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze kijken nu de douchvideos
van de meiden
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vandaag is al wel de topper heb ik den indruk.
fijn dat je me nu uitscheld bij je erste post vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
het zijn gewoon werknemers, en niet iedereen is zo geobsedeerd door de douchebeelden als jij
jouw problem is dat je alles serieus nehmt wat ik zegquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:03 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
het zijn gewoon werknemers, en niet iedereen is zo geobsedeerd door de douchebeelden als jij
En zometeen weer klagen dat ze honger hebben.quote:
Dan rond 22:30 het hoogtepunt van de avond de batterij wisselquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En zometeen weer klagen dat ze honger hebben.![]()
18:05 en ze gingen pannekoeken bakken geloof ik. Zullen ze vanavond tegen 10u wel mee beginnen
jouw post over het kijken naar de douchebeelden slaat gewoon nergens op. Is ook niet als grap op te vattenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
fijn dat je me nu uitscheld bij je erste post vandaag
je snapt niet wat grap is en wat nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
jouw post over het kijken naar de douchebeelden slaat gewoon nergens op. Is ook niet als grap op te vatten
Het zou heel kwalijk zijn namelijk als de werknemers achter de video's van de douche zouden bekijken. Het lijkt me toch dat de deelnemers er op kunnen vertrouwen dat dit niet gebeurd, Die camera's ( als ze er al zijn) zijn puur voor de veiligheid.
Weet je Mario, stiekem zitten er wel wat Fokkers te lurken of ze iets kunnen gaan plaatsen in het Scanman topicquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
jouw problem is dat je alles serieus nehmt wat ik zeg
Deze groep mensen is suf. Ze plannen hun dag onhandig met eten maken waardoor ze er de halve dag mee bezig zijn en de andere helft van de tijd over lopen te zeiken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze zich bij RTL en GoPlay beseffen dat zit concept zo niet houdbaar is
Meer actie in de taxi zou ik zeggen
ja daar is nog helemal niks, en ik kann niksquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je Mario, stiekem zitten er wel wat Fokkers te lurken of ze iets kunnen gaan plaatsen in het Scanman topic![]()
Teveel rustige.en saaie.mensen zitten er. Ga bijna de drukke chelsea missenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze groep mensen is suf. Ze plannen hun dag onhandig met eten maken waardoor ze er de halve dag mee bezig zijn en de andere helft van de tijd over lopen te zeiken.
En die woordspelletjes hebben we ook wel gezien nu.
Maargoed als ze straks de laatste battle hebben gespeeld hebben we weer anderhalve dag nomineer gestress![]()
en daarna weer 3 dagen nominatie uitzending stress
Misschien hadden we Chelsae er niet uit moeten stemmenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze groep mensen is suf. Ze plannen hun dag onhandig met eten maken waardoor ze er de halve dag mee bezig zijn en de andere helft van de tijd over lopen te zeiken.
En die woordspelletjes hebben we ook wel gezien nu.
Maargoed als ze straks de laatste battle hebben gespeeld hebben we weer anderhalve dag nomineer gestress![]()
en daarna weer 3 dagen nominatie uitzending stress
Wilde net hetzelfde typen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Teveel rustige.en saaie.mensen zitten er. Ga bijna de drukke chelsea missen
davor heb je nu de irritante ali met zijn siki dimiquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Misschien hadden we Chelsae er niet uit moeten stemmen
`ja maar volgens mij niet zoveel SL als nuquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij zegt niks vreemds toch? Alleen dat ze te hyper wasquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:17 schreef Lillfex het volgende:
Rob je kan wel een anders praten over Chesea hoor. Ze is eruit Beetje netjes
bon appetit!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tempo per mangare [ afbeelding ]![]()
Ci vediamo
Ja, anders zit ze de hele dag te klagen op de bankquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:27 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ilse poetste de wc's uit verveling
Cap dan met oCam, en stuur de cap naar Gyazo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja daar is nog helemal niks, en ik kann niks
cappen om dat het dann te donker is
ik cap toch met gyazoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cap dan met oCam, en stuur de cap naar Gyazo.
ja cap ik en beeld met gyazo ivan videolandquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet ik maar jij klaagt over donker beeld.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja cap ik en beeld met gyazo ivan videoland
is het donker
will ik en video met ocam maken gaat geen
beeld
Bloemkoolsoep van Jonnie Boer of Pannekoeken van Jason ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Ali ook 5 minuten zijn klep houden #dtv
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan Ali ook 5 minuten zijn klep houden #dtv
Pannenkoeken van Jaysonquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bloemkoolsoep van Jonnie Boer of Pannekoeken van Jason ?
1
2
3
gelijk heeft ze!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jacueline zat dus net te vertellen dat ze dames en herenkapper is maar dat ze bewust niks meegenomen hebt
hij is dequote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
de nieuwe geniet echt van de pindakaas
[ afbeelding ]
hij is de pumuckl van huisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
de nieuwe geniet echt van de pindakaas
[ afbeelding ]
Ja wou het net schrijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:06 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe komt ias nu aan een plak kaas?
ik dacht ergens gehoord te hebben dat ie 20 coins had toen ie binnen kwam. heeft het idd in de wall gekocht denkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
isschien gekocht maar hij heeft niet veel coins?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
In Holland is alles pindasaus denk ik.
welke ontslag?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef Kayro het volgende:
Chiara ontslag genomen voor BB met terugkeer garantie🤪
Chayron denkt dat er na dit heul iets anders op z'n pad komt.. mensen met sterallures🙄
Moet ge de ziekte van Meuniere niet voor hebben Gerrie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als echt iedereen praat kan ik het totaal niet volgen (ziekte van Meniere)
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:32 schreef Kayro het volgende:
Chiara ontslag genomen voor BB met terugkeer garantie🤪
Chayron denkt dat er na dit heul iets anders op z'n pad komt.. mensen met sterallures🙄
Zitten de halve dag aan tafel heb ik het gevoel.quote:
en de andere helft op de bankquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten de halve dag aan tafel heb ik het gevoel.
+ halve dag !quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Zitten de halve dag aan tafel heb ik het gevoel.
Dat heb ik al, als alleen Ias praatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als echt iedereen praat kan ik het totaal niet volgen (ziekte van Meniere)
Slecht antwerpsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:39 schreef Ireth het volgende:
Dat heb ik al, als alleen Ias praat
Ik versta geen klote van die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |