dat had ik laatst ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
had weer niet door dat ik de laatste was.
charlotte is toch ook een mooie meid om te zien!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is het enige mooi meisje daar. Het oog wil ook wat en iedereen wil haar eruit
Bwa ziet er toch vreemd uit na haar surgeries. Ik vind het niet mooi als je direct kan zien dat iemand zijn of haar gezicht bewerkt heeft. Natural >quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
charlotte is toch ook een mooie meid om te zien!
wie is iederen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Chiara is het enige mooi meisje daar. Het oog wil ook wat en iedereen wil haar eruit
Misschien gaat het dan net als voorgaande jaren dat ze gewoon 2 namen moeten noemen,ze denken zelf dat het spel vandaag is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
krijg het niet helemaal mee, hoe zit het nu met nomineren?
Moeten ze als team nomineren? En dan moet wel iedereen het met elkaar eens zijn over de nominatie?
En dat gaat gebeuren wanneer?
Ik bedoel de kijkers op twitter en facebookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie is iederen?
somige van team groen willen haar niet heruit
van binnen zijn er mooiere meisjes, dat vind ik belangrijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef Monique___ het volgende:
krijg het niet helemaal mee, hoe zit het nu met nomineren?
Moeten ze als team nomineren? En dan moet wel iedereen het met elkaar eens zijn over de nominatie?
En dat gaat gebeuren wanneer?
Mooi is geen vaststaand feit maar een voorkeur.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef ben34567 het volgende:
Schilde, daar heeft legendarische voetbaltrainer Leo Beenhakker ook gewoond (of woont er nog, weet ik niet)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
Tja. Ias is van Schilde (rijkeluisgemeente), tennist en voetbalt en gaat vaak naar Knokke aan de kust.
Het is dus duidelijk met wat we te maken hebben.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:36 schreef Ireth het volgende:
Ali = Ali
Bart = baba
Charlotte = chacha
Chayron = chaychay
Chiara = chichi
Danny = dada
Jason = jaja
Ias = iaia ()
Ilse = ilil
Jacq = jacqjacq
Jolien = jojo
Lindsey = lili
MichaelAngelo = mimi (of MA)
Rob = roro
Niet in het huis hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
van binnen zijn er mooiere meisjes, dat vind ik belangrijker
Mis Ali nog bij groenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |