verstond het ook niet, maar denk idd Charlotte. Neem het op dus kan het zo even terug luisterenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:13 schreef BB-King het volgende:
Chiara zou een vrouw nomineren omdat ze zoveel praat?
Verstond ik dat goed? Charlotte moet dat zijn neem ik aan?
Oke??quote:Op maandag 23 januari 2023 23:15 schreef suzi1 het volgende:
de nietkok zal wel even vertellen aan een koker die voor hem kookt hoe de prosquito op de pozza moet
quote:Op maandag 23 januari 2023 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen dag 2 van mijn isolatie! Zal je zien, vol streamlocks![]()
![]()
![]()
hou vol! en slaap lekkerquote:Op maandag 23 januari 2023 23:18 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen dag 2 van mijn isolatie! Zal je zien, vol streamlocks![]()
![]()
![]()
charlotte is toch ook team groenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:13 schreef ledn81 het volgende:
Michelangelo denkt dat Chiara en Lindsey Ilse, Jolien en Jason erop willen zetten.
2 van de 3 zegt Lindsey. Ilse, Bart en Jason.. Dat lijkt te kloppen, maar slecht te verstaan.
Chiara zou liever op ** stemmen. Ze vind dat ze zoveel praat.. Is dat dan toch Charlotte?
Zo werkt het niet hèquote:Op maandag 23 januari 2023 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann werd zij van team groen zeker niet
nominiert
Is goed voor de factuurquote:Op maandag 23 januari 2023 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eens een keer goed werk afleveren .... Laatste keer hier was 3 geleden en sindsdien
quote:Op maandag 23 januari 2023 23:29 schreef BB-King het volgende:
Rob vertelt weer een verhaal.
Gras is groen.
Rob heeft kent de grote cliché-encyclopedie van buitenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:29 schreef BB-King het volgende:
Rob vertelt weer een verhaal.
Gras is groen.
deswegen schalt ik nu weer naarquote:Op maandag 23 januari 2023 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob kan wel theatershow beginnen, lult zo de avond vol
De avond vol, de zaal leeg🤣quote:Op maandag 23 januari 2023 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob kan wel theatershow beginnen, lult zo de avond vol
quote:Op maandag 23 januari 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
Heeft Danny een zuigplek halverwege hals/schouder?
Van Chelseaquote:Op maandag 23 januari 2023 23:31 schreef chufi het volgende:
Heeft Danny een zuigplek halverwege hals/schouder?
halloooo cha is haar teamquote:Op maandag 23 januari 2023 23:32 schreef ledn81 het volgende:
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
gesprek tussen Mich, Lesley Lindsey en Chiara terug geluisterd
Lindsey denk Ilse Bart en Jason, maar ze zegt iets dat ik niet kan verstaan
Chiara wisselt een van deze in voor iemand die veel praat. Dat kan eigenlijk alleen maar Charlotte zijn denk.
Hoeft niet persé een vrouw te zijn hè. Wat denk je van een Danny of Chayron?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:32 schreef ledn81 het volgende:
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
gesprek tussen Mich, Lesley Lindsey en Chiara terug geluisterd
Lindsey denk Ilse Bart en Jason, maar ze zegt iets dat ik niet kan verstaan
Chiara wisselt een van deze in voor iemand die veel praat. Dat kan eigenlijk alleen maar Charlotte zijn denk.
Het gaat om een vrouw. "ZE praat zoveel" dat kon ik wel verstaan.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:37 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hoeft niet persé een vrouw te zijn hè. Wat denk je van een Danny of Chayron?
niemand van team groenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:37 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hoeft niet persé een vrouw te zijn hè. Wat denk je van een Danny of Chayron?
Ons Rob is ook wel verwijfd met z'n klaagzangquote:Op maandag 23 januari 2023 23:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het gaat om een vrouw. "ZE praat zoveel" dat kon ik wel verstaan.
Kan alleen Jolien of Charlotte zijn. Maar Jolien praat niet zoveel volgens mij. En Ilse heb ik het maar niet over
snap je niet dat team chiara ook team cha is?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het gaat om een vrouw. "ZE praat zoveel" dat kon ik wel verstaan.
Kan alleen Jolien of Charlotte zijn. Maar Jolien praat niet zoveel volgens mij. En Ilse heb ik het maar niet over
Snap je niet dat dit een individueel spel is?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet dat team chiara ook team cha is?
rumkogln toch?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
schoko met nutten i
mijn lievlingsschoko
Niets is wat het lijkt Marioquote:Op maandag 23 januari 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
snap je niet dat team chiara ook team cha is?
denk ik niet deze weekquote:Op maandag 23 januari 2023 23:41 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Snap je niet dat dit een individueel spel is?
ja echt idiootquote:Op maandag 23 januari 2023 23:45 schreef ledn81 het volgende:
2 weken lang geven ze geen coin uit en in 1 avond gaan alle coins erdoorheen
Moest van de regie..quote:Op maandag 23 januari 2023 23:45 schreef ledn81 het volgende:
komt daar elke keer en geluid diequote:Op maandag 23 januari 2023 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wel leuk dat ieder er eentje krijgt
je mag hele tijd kopen, alleen zit er niet altijd wat in de wall wat ze willen.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
komt daar elke keer en geluid die
zegt dat iemand wat kopen mag ?
ik snap dat niet
oke, en dit koste nu 19,90?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je mag hele tijd kopen, alleen zit er niet altijd wat in de wall wat ze willen.
coins he, ze betalen big brother coins. big brother bepaald hoeveel coins iets kost. in de winkel kost dit 19,90 euroquote:
Boeit toch niet meer na gisteren, het kan alle kanten uit met de coins. Zo heb je er +20 en na het volgende spel heb je niks.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:45 schreef ledn81 het volgende:
Omdat het een luxe kado verpakking is... echt veels te duurquote:Op maandag 23 januari 2023 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
coins he, ze betalen big brother coins. big brother bepaald hoeveel coins iets kost. in de winkel kost dit 19,90 euro
zo de willt popcorn en daar wasquote:Op maandag 23 januari 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je mag hele tijd kopen, alleen zit er niet altijd wat in de wall wat ze willen.
is dat 19 niet teveel vor ferrero ?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
coins he, ze betalen big brother coins. big brother bepaald hoeveel coins iets kost. in de winkel kost dit 19,90 euro
Scherpquote:Op maandag 23 januari 2023 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
dit is het beste wat erin is gezet zeg sjairon. ze vergeten de plek om mee te spelen in het spel even
ja echt onzinquote:Op maandag 23 januari 2023 23:55 schreef Krambo het volgende:
Charlotte ziet alleen zwart zonder lenzen, ze heeft -3.5
Of Chequote:Op maandag 23 januari 2023 23:59 schreef suzi1 het volgende:
ik zit te denken, zuigzoen kan alleen van vrouw zijn
dan valt ilse, jojo en lil af
dus cha of chi
zuigzoen betekent toch, jij bent van mijn?
Dan Chi 100%quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:00 schreef suzi1 het volgende:
che heb ik er net tussen gezet, die was al weg voor hij er zat
Huh? Ze lust niks, geen courgette, geen melk, geen dit geen datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte geniet van alles
Kan elke dag wat anders eten
Ja meestal wel , tenminste vroeger meen ik me te herinnerenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:59 schreef suzi1 het volgende:
ik zit te denken, zuigzoen kan alleen van vrouw zijn
dan valt ilse, jojo en lil af
che ook niet, het is eerder niet opgevallen
dus cha of chi
zuigzoen betekent toch, jij bent van mijn?
Te organisch denk ik. Misschien een courgette met wat fillers?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:03 schreef Krambo het volgende:
geen courgette, geen melk, geen dit geen dat
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:04 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Te organisch denk ik. Misschien een courgette met wat fillers?
Nadat de 6 challenges geweest zijn vermoed ik.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:09 schreef Flori het volgende:
Nog geen nieuwe?![]()
Had vnaaf andere bezigheden dus weinig kunnen volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen pas denk. Ze zijn in die geheime kamer teamcaptain van groen en rose en kiezen wie de opdrachten moeten doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:09 schreef Flori het volgende:
Nog geen nieuwe?![]()
Had vnaaf andere bezigheden dus weinig kunnen volgen.
Wtf, OP het dak?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:10 schreef suzi1 het volgende:
de nieuwe zijn in de uitz te zien geweest
beide hadden uit roze en groen moete kiezen
groene ias moest buiten op dak slapen
Op het dak van productiegebouw waar die secret room ook zit.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Op het dak van productiegebouw waar die secret room ook zit.
ledn81 in BB / [TV / Live #2] Vanaf 9 januari weer op tv
Iets mega saais is al al zodra Jacqueline aansluit denk ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:14 schreef Lux069 het volgende:
Pure gok / speculatie:
Laatste challenge winnaar = feestje in gameroom. Winnende captain komt er dan bij.
Straf voor ander team, iets mega saais. verliezende captain moet zich aansluiten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason is een toppertje. Salar is ook bijgedraaid TeamJason![]()
[ twitter ]
Jason for the winquote:
Ze is nagels gewend he. Die blijven ook maar groeienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:19 schreef suzi1 het volgende:
jojo helder licht, vraagt of jason nog langer zal groeien
ja die neppequote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is nagels gewend he. Die blijven ook maar groeien
Nee de battles zijn uiterlijk woensdag gedaan. Dus uiterlijk woensdag komen ze binnen. Maar denk morgen. Je kunt mensen niet zolang in dat kamertje laten zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Aflevering van vanavond gezien, die leuk was. Nieuwe bewoners erbij duurt dus nog wel even aangezien ze captain zijn gedurende de week. Denk dat ze er pas zaterdag na de battle week onthuld gaan worden....
Ze heeft toch al verteld wat haar naam is maar haar leeftijd dat wil ze vooralsnog nog niet aan de groep meedelenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:23 schreef Flori het volgende:
Ilse had 5 a 6 keer Lesley gezegd ipv Lindsey.
Ze is hyper sensitive, de oordoppen had BB niet meer, Rob wilde de oordoppen wel voor haar kopen![]()
Ze laat niks los, zit vol emotie, kan niet praten![]()
Ze past daar blijkbaar niet echt, jammer hoor, vind haar best een toffe vrouw verder.
In een bestaande groep er tussen komen is niet altijd zo makkelijk...
Dat is wel vreemd jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze heeft toch al haar eigen naam gezegd maar haar leeftijd dat wil ze vooralsnog nog niet aan de groep meedelen
In klein gezelschap is zij een gezellige meidquote:
Echte dad-jokes. Kan ik dan ook wel weer van genieten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob 2 min later : "Ja ik had voor 2 coins die doppen gekocht dus ik ging naar Iris of hoe heet ze.. "
Charlotte "Ilse"
Ja hadden Jason en Chayron het zaterdag ook over. Jason helemaal verbaasd dat Chayron dat ook keek.quote:
Hij zit op de praatstoelquote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:50 schreef Lux069 het volgende:
Dat "kwartiertje" loopt wel aardig uit Jason. Denk eens aan ons.
Normaal krijgen mensen met een borrel op dit, maar nu is het toch echt Jason en Chayron die maar niet kunnen stoppen met lullenquote:
deze SL is wel erg verdacht inderdaad.quote:
ik weet het niet. ze valt iets te snel in de groep. te amikaal voor starter, dr 'grapjes'quote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:06 schreef Lux069 het volgende:
[..]
deze SL is wel erg verdacht inderdaad.
Maargoed paar dagen terug hetzelfde verhaal toen Jason over de dame van het hotel aan het praten was. Kan ook zijn dat hij door blijft gaan over andere productie-zaken.
Vermoed dat ze zometeen opeens richting bed gaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:06 schreef Lux069 het volgende:
[..]
deze SL is wel erg verdacht inderdaad.
Maargoed paar dagen terug hetzelfde verhaal toen Jason over de dame van het hotel aan het praten was. Kan ook zijn dat hij door blijft gaan over andere productie-zaken.
Jij gaat door voor de koelkast volgens mij.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vermoed dat ze zometeen opeens richting bed gaan.
"Spelleiding hier, het is handig als jullie nu naar bed gaan. Morgen gaat er een hoop gebeuren dus nu lekker gaan slapen"
Weer geen coinsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:09 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast volgens mij.
Slaapstream.
Ik hoor ze ook in de verte, maar ze zijn gewoon naar bed gestuurd. De regie wil ook slapen en geen boeiende gesprekjes. Hup je bed inquote:Op dinsdag 24 januari 2023 01:12 schreef suzi1 het volgende:
of ik ben weer zelf stemmen aan t vormen in het gezoem...
Ja was een leuk moment omdat chacha vlak daarna de kamer in kwam lopenquote:Op maandag 23 januari 2023 23:13 schreef BB-King het volgende:
Chiara zou een vrouw nomineren omdat ze zoveel praat?
Verstond ik dat goed? Charlotte moet dat zijn neem ik aan?
Hey Lonneberga, ben er nog steeds hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 07:45 schreef lonneberga het volgende:
Gm Dot,jou lang niet gezien,tja vroeg uit bed zit er niet echt in
BB harder dan ooitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:27 schreef Kayro het volgende:
Badkamer pimp, wasmanden neergeplaatst en extra haakjes!! Zelfs badmatten zijn gewassen??? De klagers hebben het voor elkaar en in kader van de hygiëne heeft BB volgens mij vannacht zelf wasjes gedraaid😜🤪🤪
Vannacht verholpen mochten de kamers niet af, danny deed deze mededeling gisteravond na bezoek dbkquote:
Misschien heeft die hele toko wel onder de smurrie gestaan tijdens de werkzaamheden van de RRSquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:27 schreef Kayro het volgende:
Badkamer pimp, wasmanden neergeplaatst en extra haakjes!! Zelfs badmatten zijn gewassen??? De klagers hebben het voor elkaar en in kader van de hygiëne heeft BB volgens mij vannacht zelf wasjes gedraaid😜🤪🤪
Bart zei dat ze nog niet doorlopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Vannacht verholpen mochten de kamers niet af, danny deed deze mededeling gisteravond na bezoek dbk
Maar natuurlijk...🤓quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien heeft die hele toko wel onder de smurrie gestaan tijdens de werkzaamheden van de RRS
Over gister nog.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet iets uitgepraat worden ... miste het stukje hiervoor. Maar Rob vertelt het tegen Ilse ... en dan door zegt hij.
Gaat nog steeds over dat ze Lesley zei i.p.v. Lindsayquote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Er moet iets uitgepraat worden ... miste het stukje hiervoor. Maar Rob vertelt het tegen Ilse ... en dan door zegt hij.
Lesley zal dat conneteren met lesbo ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:55 schreef Donna1000 het volgende:
Bijna iedereen noemt elkaar anders, chacha lili mimi en weet ik veel, maar owee als Ilse zich vergist en Lesley zegt i.p.v. Lindsey zijn de rapen gaar
Das dan toch een mankement bij Lindsey... als dat het geval zal zijn..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lesley zal dat conneteren met lesbo ?
Ik zat al te google'en maar website is zeer traag qua inladen hier..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:06 schreef Kayro het volgende:
Camping Koningshof Rijswijk
Camping promo Rob hij heeft plaats 201
Probeer t te visualiseren😵💫
Ik switch nét naar 2 omdat ik Robs praatuurtje al weer zat wasquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:13 schreef mario390 het volgende:
zijn nog altijd 2 gelijke streams![]()
dat duurd nu 8 uren![]()
Gdm,haha ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik switch nét naar 2 omdat ik Robs praatuurtje al weer zat was![]()
Ah 2 de badkamer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |