abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 16:13:31 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209059452
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:02 schreef Slayage het volgende:
Momentum lijkt bij kk te liggen momenteel

[ twitter ]
Dan gaat dus van de 4% van de andere twee kandidaten maar 1% naar KK en 3% naar RTE (even afgerond)? Apart.

Zou mij ook niet verbazen dat KK flink wint in eerste ronde en dat RTE daarna met een mega lastercampagne komt om KK in een kwaad daglicht te zetten. Die voorzetjes zijn er al in alle hoedanigheden in ieder geval. Sowieso de manier waarop hij over zijn politieke opponenten praat is zo laag en kleuterachtig. Ik krijg er spontaan jeuk van.

"KK is een alcoholist"
"Bay bay Kemal"
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 16:25:33 #252
416575 crew  Evenstar
pi_209059662
Ook wel leuk, ben net voor de grap even een paar grote mediasites langs geweest.

Hürriyet: Niks over KK op de hoofdpagina. Foto 1, 2, 3 allemaal over AKP en RTE. De 14 pagina's tellende slider noemt geen enkele keer KK. Naar beneden scrollen levert ook niks op. Wel grote letters voor de 45.000 leraren die RTE uit een blikje heeft getrokken.

Sabah: Hoofdpagina heeft een slider van 5 pagina's. Pagina 1 heeft het over dat er provocatie is vanuit de oppositie en dat er vuile spelletjes worden gespeeld. Pagina 2 gaat over een geweldige verhoging van minimum lonen, natuurlijk allemaal mogelijk gemaakt door RTE. Pagina 3 gaat over dat KK samenwerkt met de EU en Duitsland om de macht te grijpen. Een beetje naar beneden scrollen en je ziet in mega letters staan "NOG MEER TERRORISTEN DIE KK STEUNEN".

Milliyet: Groot bericht over provocaties in Erzurum en dat RTE roept dat ze verdeling willen creëren. Paar pagina's verder een bericht over dat de HELE wereld het heeft over RTE en hoe geweldig zijn bijeenkomsten zijn. Weer nergens ook maar een woord over KK en wat zijn plannen zijn, wat hij wil doen, hoe hij er voor staat etc.

TRT: Weer bericht over provocaties, over het blikje met 45.000 leraren, waarvan de helft aan het werk gaat in scholen in aardbevingsgebieden. Meerdere berichten over de bijeenkomsten van RTE, geen woord over die van KK.

Als in zo'n klimaat KK ook maar in de buurt komt van de overwinning is het eigenlijk al belachelijk knap. Als je het niet beter weet heb je gewoon niet eens door dat er andere kandidaten zijn.
pi_209059846
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:25 schreef Evenstar het volgende:
Ook wel leuk, ben net voor de grap even een paar grote mediasites langs geweest.

Hürriyet: Niks over KK op de hoofdpagina. Foto 1, 2, 3 allemaal over AKP en RTE. De 14 pagina's tellende slider noemt geen enkele keer KK. Naar beneden scrollen levert ook niks op. Wel grote letters voor de 45.000 leraren die RTE uit een blikje heeft getrokken.

Sabah: Hoofdpagina heeft een slider van 5 pagina's. Pagina 1 heeft het over dat er provocatie is vanuit de oppositie en dat er vuile spelletjes worden gespeeld. Pagina 2 gaat over een geweldige verhoging van minimum lonen, natuurlijk allemaal mogelijk gemaakt door RTE. Pagina 3 gaat over dat KK samenwerkt met de EU en Duitsland om de macht te grijpen. Een beetje naar beneden scrollen en je ziet in mega letters staan "NOG MEER TERRORISTEN DIE KK STEUNEN".

Milliyet: Groot bericht over provocaties in Erzurum en dat RTE roept dat ze verdeling willen creëren. Paar pagina's verder een bericht over dat de HELE wereld het heeft over RTE en hoe geweldig zijn bijeenkomsten zijn. Weer nergens ook maar een woord over KK en wat zijn plannen zijn, wat hij wil doen, hoe hij er voor staat etc.

TRT: Weer bericht over provocaties, over het blikje met 45.000 leraren, waarvan de helft aan het werk gaat in scholen in aardbevingsgebieden. Meerdere berichten over de bijeenkomsten van RTE, geen woord over die van KK.

Als in zo'n klimaat KK ook maar in de buurt komt van de overwinning is het eigenlijk al belachelijk knap. Als je het niet beter weet heb je gewoon niet eens door dat er andere kandidaten zijn.
Je kiest dan ook allemaal bronnen die pro-Erdogan zijn :D

Hurriyet en Milliyet zijn volgens mij zelfde eigenaar die goede banden heeft met AKP/Erdogan. Sabah is altijd al pro-AKP en TRT spreekt voor zich.

Als je de andere kant wil zien is de nieuwsfeed van Halk TV wel leuk _O-

Haberturk is neutraler.
pi_209059855
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:25 schreef Evenstar het volgende:

Das allemaal erdo media.

Kan beter kijken naar ahval, duvar, karar ofzo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209059867
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:

Haberturk is neutraler.
Das de beste Turkse nieuwszender imo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 17:35:57 #256
416575 crew  Evenstar
pi_209060652
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:38 schreef Slayage het volgende:

[..]
Das allemaal erdo media.

Kan beter kijken naar ahval, duvar, karar ofzo.
Ja, maar de gemiddelde volk kijkt niet naar dat soort dingen. Hurriyet, Milliyet, Sabah etc. zijn van oudsher de bekendste en grootste. De gemiddelde burger leest dat, ziet dat. Zelfde geldt voor TRT.

Het is een beetje hetzelfde alsof je hier tegen de bevolking zou zeggen ja NOS is gekleurd en doet alleen aan berichtgeving over PvdA, dus je kan beter dan RTV Oost 3 kijken als je wat neutraler nieuws wil. Of dat je geen NRC moet lezen maar iets met een oplage van een paar duizend.

HaberTurk is enige grote die neutral probeert te doen binnen de grenzen van RTE.

Probleem is dat je een mega tweedeling krijgt met groepen bevolking die geen neutraal nieuws te zien krijgt. Ene blok ziet niks anders dan hoe geweldig RTE is en een andere groep hoe ongelooflijk kut hij wel niet is, zonder enige nuance van welke kant dan ook.
pi_209060660
twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 17:40:17 #258
416575 crew  Evenstar
pi_209060690
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:37 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Gestudeerd in de VS, duidelijk een CIA-agent en aanhanger van Gülen.

Groetjes,

Erdo
pi_209061128
TRT zou een BBC of een nos achtige zender moeten zijn. Uiteraard is dat niet het geval en is het onderdeel van erdo media. De verhoudingen ken ik niet exact, maar zou me in ieder geval niks verbazen dat wanneer KK 1 minuut zendtijd heeft Erdogan al 90 minuten zendtijd heeft gekregen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209061209
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209062748
Het grote probleem is dat de anti erdogan mensen in het algemeen ook te dom zijn om te poepen.

Dan gaan ze niet stemmen, of gaan ze stemmen op oppositie die toch niet gaan winnen (Ince of Ogan) of nog dommer vergeten ze hun provincie door te geven waardoor ze niet kunnen stemmen (letterlijk een klusje van een minuut).

Dan verdien je uiteindelijk leiders zoals Erdogan.
pi_209063546
Zojuist een stuk over de verkiezingen fake news bij nos.

Een AKP medewerker bij het stembureau, zegt in het Duits, "de CHP staat hand in hand met de PKK" en de nos vertaalt dit als "de CHP staat hand in hand met de Koerden" :') nee nos, PKK is geen synoniem voor Koerden.er is zelfs een Koerdische partij (HÜDA-PAR) dat Erdogan backt

Vervolgens een korte fragment van wat een AKP meeting moet zijn waarin de oppositie in Europa zou worden bedreigd. Iets wat je niet kan halen uit het fragment. "Trust me bro" Journalistiek van de nos.

Onafhankelijke media is in Turkije nauwelijks te vinden, maar hier in Nederland maken wij er te vaak een zooitje van.
-Rabia Al-Basri
pi_209064883
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Je kiest dan ook allemaal bronnen die pro-Erdogan zijn :D

Hurriyet en Milliyet zijn volgens mij zelfde eigenaar die goede banden heeft met AKP/Erdogan. Sabah is altijd al pro-AKP en TRT spreekt voor zich.

Als je de andere kant wil zien is de nieuwsfeed van Halk TV wel leuk _O-

Haberturk is neutraler.
Ze vallen KK niet eens aan, ze doen alsof hij niet bestaat. Noord-Koreaans.
pi_209065276
De oppositie is zo veel beter dan Erdogan yo! :B

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209066244
Het verschil tussen economische beleid in de eerste en tweede helft van Erdogans heerschappij. Het team rondom hem deed tot 2012 wat nodig was. Na 2012 begint hij steeds meer macht naar zich toe te trekken met alle bekende resultaten.

twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 23:36:52 #266
416575 crew  Evenstar
pi_209066466
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 23:13 schreef Slayage het volgende:
Het verschil tussen economische beleid in de eerste en tweede helft van Erdogans heerschappij. Het team rondom hem deed tot 2012 wat nodig was. Na 2012 begint hij steeds meer macht naar zich toe te trekken met alle bekende resultaten.

[ twitter ]
Hij was tot 2012 nog redelijk bezig met besturen of in ieder geval laten besturen. Zodra hij vooral bezig ging met zijn positie was het snel klaar. Jammer dat het dan nog 11 jaar moet duren voordat men een beetje wakker werd.
pi_209068095
Ik denk dat wij zondagavond lekker thuis voor de TV doorbrengen.
pi_209068165
Ik denk dat wij zondagavond lekker thuis voor de TV doorbrengen.
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 17:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, maar de gemiddelde volk kijkt niet naar dat soort dingen. Hurriyet, Milliyet, Sabah etc. zijn van oudsher de bekendste en grootste. De gemiddelde burger leest dat, ziet dat. Zelfde geldt voor TRT.

Het is een beetje hetzelfde alsof je hier tegen de bevolking zou zeggen ja NOS is gekleurd en doet alleen aan berichtgeving over PvdA, dus je kan beter dan RTV Oost 3 kijken als je wat neutraler nieuws wil. Of dat je geen NRC moet lezen maar iets met een oplage van een paar duizend.

HaberTurk is enige grote die neutral probeert te doen binnen de grenzen van RTE.

Probleem is dat je een mega tweedeling krijgt met groepen bevolking die geen neutraal nieuws te zien krijgt. Ene blok ziet niks anders dan hoe geweldig RTE is en een andere groep hoe ongelooflijk kut hij wel niet is, zonder enige nuance van welke kant dan ook.
Je moet het effect niet onderschatten van dezelfde toespraak van 2 uur elke dag op alle zenders; je gaat vanzelf op zoek naar wat anders.
pi_209068251
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De oppositie is zo veel beter dan Erdogan yo! :B

[ twitter ]
Echt he? Er is zo'n spreekwoord over een kat en een hond en bijten.

Het is ook niet echt fraai als de zwakste groep in een samenleving de schuld krijgt van alle problemen.

Tenslotte moet je je afvragen wat baardmans bezielt als hij een verslaggever uit het buitenland tijdens haar reportage over de Turkse verkiezingen (?) gaat vertellen dat ze in Turkije is.
  dinsdag 9 mei 2023 @ 14:08:45 #270
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209071353
twitter

Is dat net zoiets als de 1000 euro van Rutte?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 mei 2023 @ 14:43:04 #271
416575 crew  Evenstar
pi_209071825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 14:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Is dat net zoiets als de 1000 euro van Rutte?
45% ook _O-

Zeker met een briefje er bij "waag eens iets anders te stemmen".
pi_209072088
Passende foto _O-

twitter
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209072384
Merken de Turken hier in hun persoonlijke omgeving zoals ouders/familie veel van de verkiezingen? Merk je dat er spanning op staat ook in je omgeving?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_209072684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 mei 2023 15:22 schreef Aloulu het volgende:
Merken de Turken hier in hun persoonlijke omgeving zoals ouders/familie veel van de verkiezingen? Merk je dat er spanning op staat ook in je omgeving?
Nctv is hier ook aanwezig zie ik.
pi_209073092
Ik ben vooral bang dat die knuppeltjes in Nederland de beslissende procenten aan Erdogan gaan geven.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')