Het probleem is meer aan de Turkse kant. De specifieke eis is een strakkere definitie van wat terrorisme is. Turkije vindt dat ze die definitie prima in orde hebben. De Europese Unie ziet dat anders.quote:Op woensdag 3 mei 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Europese bureaucratie gaat niet zo vlot jonguh
Precies zoals Ragip zegt, dit maakt het wel erg makkelijk voor Erdogan om te roepen "kijk ze willen ons weg, want ...." en op de stipjes kan hij dan invullen wat hij maar wil, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Dit is wel heel dom gedrag van baerbock![]()
[ twitter ]
Kennelijk staat de gehele leiderschap achter de stemadvies. Het klinkt zo achterlijk als ik het artikel zo lees.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:03 schreef HiZ het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd of gewoon iemand in de partij?
Ik sprak vandaag met iemand die gestemd had. Hij was ontzettend tekeer aan het gaan tegen Europese Turken. Tot ik hem herinnerde aan zijn eigen woonplaats. 😂
Als minister kan ze dat eigenlijk niet maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 18:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kennelijk staat de gehele leiderschap achter de stemadvies. Het klinkt zo achterlijk als ik het artikel zo lees.
Putin helpt hem al met miljarden Dollars om de TL te stabiliserenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
Als Erdogan niet wint, dan gaat Poetin hem helpen, net als ie Assad heeft geholpen
Denk je dat of bestaat er bewijs.quote:Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
Putin helpt hem al met miljarden Dollars om de TL te stabiliseren
Ik refereer naar het geld dat is overgemaakt door de Russen mbt de nucleaire centrale https://www.ntv.com.tr/nt(...)ZOUxs5o0qeySbbKkCvNgquote:
Dat denk ik dus ook. De eerste dictator die zonder slag of stoot de macht opgeeft moet nog geboren worden. We zien overigens ook al wel her en der tekenen.quote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik ben verschrikkelijk benieuwd wat er gebeurt als Erdogan de verkiezingen verliest. Die vent heeft pas een compleet nieuw bizar groot presidentieel paleis laten bouwen. Daar gaat hij never nooit uit vertrekken. Verlies laat hij nooit van zijn kant gaan. Ik denk dat je op zijn minst een enorm conflict gaat krijgen.
Ik geloof er trouwens niets van dat Erdogan gaat verliezen. Hij zal het zo weten te draaien dat hij gaat winnen, hoe dan ook, linksom of rechtsom. Die man accepteert het opgeven van het pluche nooit. Hij zal tussen zes planken dat witte paleis verlaten, eerder nooit. Let op mijn woorden.
Poetin heeft al gezegd dat ie Erdogan gaat steunen mocht ie de verkiezingen verliezenquote:Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef Slayage het volgende:
Het niveau van de erdo campagne. In een bekende campagne video van de oppositie worden beelden van de PKK leider Karayılan geedit. Alles bij elkaar begin ik me steeds meer zorgen te maken over wat het land te wachten staat bij een eventuele verlies van Erdogan.
Sprak zojuist ook iemand die recentelijk vanuit Nederland is aangekomen in Istanbul. Ze zegt iedereen is zo vreselijk gespannen.
[ twitter ]
ik denk ook dat NATO liever heeft dat ie nog even blijft , er is al gedonder genoegquote:Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik ben verschrikkelijk benieuwd wat er gebeurt als Erdogan de verkiezingen verliest. Die vent heeft pas een compleet nieuw bizar groot presidentieel paleis laten bouwen. Daar gaat hij never nooit uit vertrekken. Verlies laat hij nooit van zijn kant gaan. Ik denk dat je op zijn minst een enorm conflict gaat krijgen.
Ik geloof er trouwens niets van dat Erdogan gaat verliezen. Hij zal het zo weten te draaien dat hij gaat winnen, hoe dan ook, linksom of rechtsom. Die man accepteert het opgeven van het pluche nooit. Hij zal tussen zes planken dat witte paleis verlaten, eerder nooit. Let op mijn woorden.
Dat denk ik ook. Ik vrees dat als Erdogan verliest hij de macht op een een of andere manier naar zich toe trekt. Op een manier dat legaal lijkt te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:15 schreef Evenstar het volgende:
Bij winst van Erdogan is het vrijwel zeker dat hij zijn macht niet gaat afstaan totdat hij dood is. Bij verlies van Erdogan komt er een maandenlange chaos.
Ja. Eens.quote:Op maandag 8 mei 2023 10:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik vrees dat als Erdogan verliest hij de macht op een een of andere manier naar zich toe trekt. Op een manier dat legaal lijkt te zijn.
Een signaal is de bouw van een bizar paleis. Normaal vindt de bouw van een residentie plaats via het parlement en andere bestuurders erbij. Het gebouw is bizar groot. Dat bouw je niet voor eventuele opvolgers (behalve je eigen kinderen).
Daarnaast is een signaal dat hij oppositie-kandidaten uitmaakt voor rotte vis. Dan zak je af tot een bepaald niveau die niet fraai is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |