abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209005997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 mei 2023 20:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Europese bureaucratie gaat niet zo vlot jonguh
Het probleem is meer aan de Turkse kant. De specifieke eis is een strakkere definitie van wat terrorisme is. Turkije vindt dat ze die definitie prima in orde hebben. De Europese Unie ziet dat anders.
pi_209006054
Ik vind het verschil tussen Kılıçdaroğlu en Erdoğan niet echt groot. Kan nog van alles uitkomen.
pi_209007146
"But what if the opposition cannot take a majority in parliament but has won the presidency? How would they govern?

"Then we would be forced to use only things we have: presidential decrees,” the official said.

The irony is not lost on this official. An opposition hell-bent on reducing the powers of an overreaching president and restoring parliament - both of which would involve constitutional change - would have to rule at least in the short term by using the full powers of the presidency. Erdogan’s inheritance would remain.

Opposition sources call this a “transition”. But how many times in the Middle East has the temporary become permanent?"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209007297
Het vermogen op te stappen zit niet in de functieomschrijving van partijleider in Turkije.
pi_209027997
Dit is wel heel dom gedrag van baerbock :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 mei 2023 @ 17:32:28 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209030783
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:36 schreef Slayage het volgende:
Dit is wel heel dom gedrag van baerbock :')

[ twitter ]
Precies zoals Ragip zegt, dit maakt het wel erg makkelijk voor Erdogan om te roepen "kijk ze willen ons weg, want ...." en op de stipjes kan hij dan invullen wat hij maar wil, maakt niet uit.

Belachelijk dom.
pi_209031116
Heeft ze dat echt gezegd of gewoon iemand in de partij?

Ik sprak vandaag met iemand die gestemd had. Hij was ontzettend tekeer aan het gaan tegen Europese Turken. Tot ik hem herinnerde aan zijn eigen woonplaats. 😂
pi_209031232
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:03 schreef HiZ het volgende:
Heeft ze dat echt gezegd of gewoon iemand in de partij?

Ik sprak vandaag met iemand die gestemd had. Hij was ontzettend tekeer aan het gaan tegen Europese Turken. Tot ik hem herinnerde aan zijn eigen woonplaats. 😂
Kennelijk staat de gehele leiderschap achter de stemadvies. Het klinkt zo achterlijk als ik het artikel zo lees.
-Rabia Al-Basri
pi_209032673
Ben wel benieuwd hoe druk het was met stemmen. Afgelopen week ruim een uur moeten wachten. Ter plekke besloten om op Kemal te stemmen. Mede dankzij de hoeveelheid leeghoofden aka akp stemmers die aanwezig waren.
pi_209033975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 18:14 schreef Slayage het volgende:

[..]
Kennelijk staat de gehele leiderschap achter de stemadvies. Het klinkt zo achterlijk als ik het artikel zo lees.
Als minister kan ze dat eigenlijk niet maken.
  zondag 7 mei 2023 @ 16:12:44 #236
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_209045941
Als Erdogan niet wint, dan gaat Poetin hem helpen, net als ie Assad heeft geholpen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_209046198
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 16:12 schreef michaelmoore het volgende:
Als Erdogan niet wint, dan gaat Poetin hem helpen, net als ie Assad heeft geholpen
Putin helpt hem al met miljarden Dollars om de TL te stabiliseren
-Rabia Al-Basri
pi_209046492
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 16:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Putin helpt hem al met miljarden Dollars om de TL te stabiliseren
Denk je dat of bestaat er bewijs.
pi_209046522
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209046621
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 16:55 schreef HiZ het volgende:

[..]
Denk je dat of bestaat er bewijs.
Ik refereer naar het geld dat is overgemaakt door de Russen mbt de nucleaire centrale https://www.ntv.com.tr/nt(...)ZOUxs5o0qeySbbKkCvNg
-Rabia Al-Basri
pi_209047832
İmamoğlu, die campagne voert voor KK en mogelijk vice president zal worden is aangevallen in Erzurum. Bahçeli is gelieerd aan Erdogan. Thread.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209049409
Ik ben verschrikkelijk benieuwd wat er gebeurt als Erdogan de verkiezingen verliest. Die vent heeft pas een compleet nieuw bizar groot presidentieel paleis laten bouwen. Daar gaat hij never nooit uit vertrekken. Verlies laat hij nooit van zijn kant gaan. Ik denk dat je op zijn minst een enorm conflict gaat krijgen.

Ik geloof er trouwens niets van dat Erdogan gaat verliezen. Hij zal het zo weten te draaien dat hij gaat winnen, hoe dan ook, linksom of rechtsom. Die man accepteert het opgeven van het pluche nooit. Hij zal tussen zes planken dat witte paleis verlaten, eerder nooit. Let op mijn woorden.
pi_209050182
Het niveau van de erdo campagne. In een bekende campagne video van de oppositie worden beelden van de PKK leider Karayılan geedit. Alles bij elkaar begin ik me steeds meer zorgen te maken over wat het land te wachten staat bij een eventuele verlies van Erdogan.

Sprak zojuist ook iemand die recentelijk vanuit Nederland is aangekomen in Istanbul. Ze zegt iedereen is zo vreselijk gespannen.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209050303
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik ben verschrikkelijk benieuwd wat er gebeurt als Erdogan de verkiezingen verliest. Die vent heeft pas een compleet nieuw bizar groot presidentieel paleis laten bouwen. Daar gaat hij never nooit uit vertrekken. Verlies laat hij nooit van zijn kant gaan. Ik denk dat je op zijn minst een enorm conflict gaat krijgen.

Ik geloof er trouwens niets van dat Erdogan gaat verliezen. Hij zal het zo weten te draaien dat hij gaat winnen, hoe dan ook, linksom of rechtsom. Die man accepteert het opgeven van het pluche nooit. Hij zal tussen zes planken dat witte paleis verlaten, eerder nooit. Let op mijn woorden.
Dat denk ik dus ook. De eerste dictator die zonder slag of stoot de macht opgeeft moet nog geboren worden. We zien overigens ook al wel her en der tekenen.
zie email 27 oktober
  zondag 7 mei 2023 @ 21:04:22 #245
323876 michaelmoore
pi_209050311
Erdogan scheldt politieke tegenstander uit voor dronkenlap

quote:
15s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:57 schreef Slayage het volgende:
Het niveau van de erdo campagne. In een bekende campagne video van de oppositie worden beelden van de PKK leider Karayılan geedit. Alles bij elkaar begin ik me steeds meer zorgen te maken over wat het land te wachten staat bij een eventuele verlies van Erdogan.

Sprak zojuist ook iemand die recentelijk vanuit Nederland is aangekomen in Istanbul. Ze zegt iedereen is zo vreselijk gespannen.

[ twitter ]
Poetin heeft al gezegd dat ie Erdogan gaat steunen mocht ie de verkiezingen verliezen

Turkij heeft een zeer grote krachtige defensie

[ Bericht 37% gewijzigd door michaelmoore op 07-05-2023 21:51:54 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 7 mei 2023 @ 21:06:54 #246
323876 michaelmoore
pi_209050358
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:03 schreef -Sigaartje het volgende:

ik denk ook dat NATO liever heeft dat ie nog even blijft , er is al gedonder genoeg
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 mei 2023 @ 10:15:35 #247
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_209055675
Zoals ik al zei Turkije gaat hoe dan ook verliezen.

Bij winst van Erdogan is het vrijwel zeker dat hij zijn macht niet gaat afstaan totdat hij dood is. Bij verlies van Erdogan komt er een maandenlange chaos.

Bahceli is ook ver ver afgezakt zeg. Wat een complete idioot is dat.
pi_209055826
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:15 schreef Evenstar het volgende:
Bij winst van Erdogan is het vrijwel zeker dat hij zijn macht niet gaat afstaan totdat hij dood is. Bij verlies van Erdogan komt er een maandenlange chaos.
Dat denk ik ook. Ik vrees dat als Erdogan verliest hij de macht op een een of andere manier naar zich toe trekt. Op een manier dat legaal lijkt te zijn.
Een signaal is de bouw van een bizar paleis. Normaal vindt de bouw van een residentie plaats via het parlement en andere bestuurders erbij. Het gebouw is bizar groot. Dat bouw je niet voor eventuele opvolgers (behalve je eigen kinderen).
Daarnaast is een signaal dat hij oppositie-kandidaten uitmaakt voor rotte vis. Dan zak je af tot een bepaald niveau die niet fraai is.
pi_209059313
Momentum lijkt bij kk te liggen momenteel

twitter
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 8 mei 2023 @ 16:06:53 #250
236264 crew  capricia
pi_209059381
quote:
0s.gif Op maandag 8 mei 2023 10:36 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Ik vrees dat als Erdogan verliest hij de macht op een een of andere manier naar zich toe trekt. Op een manier dat legaal lijkt te zijn.
Een signaal is de bouw van een bizar paleis. Normaal vindt de bouw van een residentie plaats via het parlement en andere bestuurders erbij. Het gebouw is bizar groot. Dat bouw je niet voor eventuele opvolgers (behalve je eigen kinderen).
Daarnaast is een signaal dat hij oppositie-kandidaten uitmaakt voor rotte vis. Dan zak je af tot een bepaald niveau die niet fraai is.
Ja. Eens.
Als Erdogan verliest wordt het chaos, ben ik bang. Hij gaat dat nooit accepteren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')