Helemaal niet erg, beetje te zwaar bij zo'n pizza avondquote:Op maandag 23 januari 2023 21:36 schreef BB-King het volgende:
Momentje van Rob werd even door de pizza bende verstoord.
broccoli schotelquote:Op maandag 23 januari 2023 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg,Morgen rijsttafel voor roze ?
hou opquote:Op maandag 23 januari 2023 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zeg,Morgen rijsttafel voor roze ?
ja precies, dat voel ik feilloos aanquote:Op maandag 23 januari 2023 21:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze heeft amper 10 woorden gezegd, bedoel jij wel dezelfde als ik?
Zal wel een pizza van de Belgische sponsor gehad hebbenquote:Op maandag 23 januari 2023 21:40 schreef BB-King het volgende:
Maar Ias zit dus nu ook een pizza op te smikkelen die Angelique heeft gemaakt?
Wie is Angelique?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:40 schreef BB-King het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef odie22 het volgende:
de twerkmeister is bij mij gestegen naar plek 1![]()
![]()
Bart?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:41 schreef odie22 het volgende:
de twerkmeister is bij mij gestegen naar plek 1![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft jacq gister naar dr kop gekregt?
nee niet de gilf hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 21:39 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft jacq gister naar dr kop gekregt?
de gilf heet jaqlinequote:Op maandag 23 januari 2023 21:40 schreef BB-King het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pfff.. ik loop leeg op zijn verhalen.. die man lult als een 80 plusser! Hij is er pas 66
en hij weet dat hij goed met jonge mensen om kan gaan.. doet hem goed.. hem welquote:Op maandag 23 januari 2023 21:43 schreef Kayro het volgende:
[..]
Pfff.. ik loop leeg op zijn verhalen.. die mam lult als een 80 plusser! Hij is er pas 66
Hij staat ff niet stil bij het verdriet van charlotte haar vader!!quote:
quote:
rare uitspraak mario, sinds wanneer val jij op oudere vrouwen?quote:
klopt hoor jullie hadden het over chiara en odi over jacquote:
Moet misschien aan haar vader denken.quote:
nee vall ik nietquote:Op maandag 23 januari 2023 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
rare uitspraak mario, sinds wanneer val jij op oudere vrouwen?
ja logischquote:Op maandag 23 januari 2023 21:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Moet misschien aan haar vader denken.
O Rob zijn verhaal over zijn broer triggerde haar.
ja chiara heeft gisteren dinge an de kop gekregtquote:Op maandag 23 januari 2023 21:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt hoor jullie hadden het over chiara en odi over jac
Rob mot stil houden!! Eindelijk een leuk moment op de dag.. bah bah ouwe lul die weinig snapt op dit momentquote:
Rob is zwaar alcoholist , dan krijg je dit soort dingenquote:Op maandag 23 januari 2023 21:47 schreef Monique___ het volgende:
Rob zit op de praatstoel.. wat zat er in zijn bier.. begint hij weer over zijn vader..ja ja rob we weten het nu wel![]()
![]()
chacha moest huilen door het verhaal van rob over hoe zijn broer is gestorven en de laatste adem uitbliesquote:
Straks barst haar gezicht nog openquote:Op maandag 23 januari 2023 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
unieke beelden, ilse moest lachen![]()
[ afbeelding ]
mario heeft t over chi. die kreegt wat tegen haar kopf gisterquote:Op maandag 23 januari 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chacha moest huilen door het verhaal van rob over hoe zijn broer is gestorven en de laatste adem uitblies
Rob moet gaan klaverjassen met zijn maten en daar dit soort verhaaltje gaan vertellenquote:Op maandag 23 januari 2023 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
rob je bent gewoon een aandachtsgeile ouwe man
ik heb het over chiaraquote:Op maandag 23 januari 2023 21:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chacha moest huilen door het verhaal van rob over hoe zijn broer is gestorven en de laatste adem uitblies
ow sorry!quote:Op maandag 23 januari 2023 21:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
mario heeft t over chi. die kreegt wat tegen haar kopf gister
daarom vraag ik nogmaalsquote:Op maandag 23 januari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow sorry!
geen idee wat mario bedoeld, niet meegekregen.
Ik vermoed dat ze een scheetje laatquote:Op maandag 23 januari 2023 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
unieke beelden, ilse moest lachen![]()
[ afbeelding ]
zij had vanavond en gesprek met haarquote:Op maandag 23 januari 2023 21:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow sorry!
geen idee wat mario bedoeld, niet meegekregen.
wie heeft er wat tegen chiara gezegd dan gister wat niet leuk was? en wat was dat dan?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja chiara heeft gisteren dinge an de kop gekregt
mag zij nu wel betje bitchig zijn
Ja het begint nu wel beetje overdreven te wordenquote:
haters op twitterquote:Op maandag 23 januari 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wie heeft er wat tegen chiara gezegd dan gister wat niet leuk was? en wat was dat dan?
ze zit haar eigen tanden af te kluivenquote:Op maandag 23 januari 2023 21:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze is goed opgevoed, mondje netjes leegeten
dat heeft maar haar assistent gisterenquote:Op maandag 23 januari 2023 21:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ahh dat bedoel je. Maar dat weet ze (gelukkig) niet.
was dat in itzending?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heeft maar haar assistent gisteren
met haar gesproken,hoe zij op twitter staat
moet verdorie iemand van roze een arm om haar heen slaanquote:
🤣🤣quote:Op maandag 23 januari 2023 22:00 schreef engine het volgende:
Danny is heel laat pas gaan praten. 10 uur 's avonds.
ik zie een heel andere odie vanavond, herken je niet terugquote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan is het niet waar. vast weer haters op tweet
wel,was zij in de dbkquote:Op maandag 23 januari 2023 22:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan is het niet waar. vast weer haters op tweet
geen zorgen rinardoquote:Op maandag 23 januari 2023 22:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zie een heel andere odie vanavond, herken je niet terug
Jolien: Morgen gaan wij winnen. En moeten we dan donderdag nomineren? Nou ik zie wel, wat een gedoe.quote:
Is het ook niet maar of BB nu de juiste plek is om het te gaan verwerken.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:04 schreef odie22 het volgende:
oh ja over haar vader, dat is ook niet leuk nee
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:06 schreef Ireth het volgende:
Zonder beeld (ik lig al in bed) is dit een heel vreemd topic om door te lezen
rob moest gewoon niet zo ouwehoerenquote:Op maandag 23 januari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Is het ook niet maar of BB nu de juiste plek is om het te gaan verwerken.
Ze doet het toch goed maar dat dit raakt is toch heel logisch Dat het haar wat doet is logischquote:Op maandag 23 januari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
chichi heeft net haar momentje gehad, dus wil nu het volgende momentje pakkenquote:
ze hebben allemaal gesprekken daarquote:Op maandag 23 januari 2023 22:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar zij vertelte zij had en gesprek
Bart heeft van wat kurkjes oordopjes gemaakt.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Heeft Ilse oordoppies gehad van iemand?
Misschien uit the wall?quote:Op maandag 23 januari 2023 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Heeft Ilse oordoppies gehad van iemand?
zou kunnenquote:Op maandag 23 januari 2023 22:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze hebben allemaal gesprekken daar
zometeen chacha mss
die waren 8 coins geloof ik. Dan hadden we dat wel uitgebreid gehoord dat iemand dat had uitgegevenquote:
rob de moodkillerquote:Op maandag 23 januari 2023 22:13 schreef ledn81 het volgende:
Rob vond het fijn om even zo te eten, want komen er weer eens andere onderwerpen aan bod.
Charlotte zit nu buiten te huilen. Goed gedaan Rob![]()
dit is rob zijn tactiek, hij probeert zo zijn medespelers eruit te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2023 22:13 schreef ledn81 het volgende:
Rob vond het fijn om even zo te eten, want komen er weer eens andere onderwerpen aan bod.
nee was zeker geen afzicht hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 22:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
dit is rob zijn tactiek, hij probeert zo zijn medespelers eruit te krijgen
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Klaagt niet, doet lekker zijn ding.
TeamJason![]()
[ afbeelding ]
ik ga met rob meequote:Op maandag 23 januari 2023 22:15 schreef suzi1 het volgende:
rob moet een peetje eruit knallen op de plee
Zou dat haar secret mission zijn?quote:
dan nemen ze ook op in dat geheime kamertje waar Ias en Jacqueline zit.quote:
TeamRob!quote:Op maandag 23 januari 2023 22:13 schreef ledn81 het volgende:
chacha wil hypnosetherapie gaan doenquote:Op maandag 23 januari 2023 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine ik ben het met je eens, verwerk dit maar niet tijdens big brother
is niet de meest voor de hand liggende plek denk ikquote:Op maandag 23 januari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
chacha was bij mij gestegen. maar het gat ernaast zat nog niet dichtquote:Op maandag 23 januari 2023 22:18 schreef Kinga het volgende:
Vanavond zijn een aantal mensen heel hoog gestegen op mijn lijstje maar ook heel hard naar onder gekukeld.
ik heb op 1quote:Op maandag 23 januari 2023 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nouja kijk de stream, en dan doe je dat keer 2
ik zou gelijk beginnen, dag daaagquote:Op maandag 23 januari 2023 22:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chacha wil hypnosetherapie gaan doen
ik heb geen geluid van rob gehoortquote:Op maandag 23 januari 2023 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou die is hetzelfde als 2 dus wat een geluk
zij will hypnose geven of anders?quote:Op maandag 23 januari 2023 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zou gelijk beginnen, dag daaag
dat idee heb ik ookquote:Op maandag 23 januari 2023 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik sluit me aan bij @:engine BB is niet de plaats om dit te verwerken
Ik kan goed begrijpen dat het moeilijk is om een ouder te verliezen, maar naar mijn idee zit Charlotte te veel in de slachtofferrol
scherpquote:Op maandag 23 januari 2023 22:24 schreef BB-King het volgende:
Michelangelo heeft voor het eerst een biertje gedronken.
-Wat drink je normaal dan?
Ik drink niks want ik rijd altijd.
Nu weten we nog niet wat hij wel graag drinkt.
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:27 schreef engine het volgende:
Ik wil Danny met een vis in zijn gezicht slaan.
Chiara: Ik moet even wat drinken anders ga ik zo kotsen. (olie, zout, brood, vanmiddag die droge gehakt, couscous, )quote:
Koekepan komt harder aan....quote:Op maandag 23 januari 2023 22:27 schreef engine het volgende:
Ik wil Danny met een vis in zijn gezicht slaan.
Ja, was bij eerdere edities ook zo. Ik schakel net in, maar ze zijn nog steeds niet bij de groep?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:gayguy had vanmiddag slimme opmerking.
Ias en Jacqueline zitten nu in die sleutelkamer waar ook Jason eerst zat.
Ze maken daar nu ook opnames dus net zoals wanneer iemand in de DBK zit krijgen we dan 2 gelijke streams omdat ze opnames maken in die ruimte
Nope morgen pas verwacht ik.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:34 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, was bij eerdere edities ook zo. Ik schakel net in, maar ze zijn nog steeds niet bij de groep?
Waarom zou hij?quote:Op maandag 23 januari 2023 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
rob is zich van geen kwaad bewust
lekker gespreksonderwerp voor aan tafel inderdaad bij een feestmaalquote:
Chiara. Die wat net bijna moest kotsen omdat ze teveel pizza gevreten had.quote:
Gelijk heeft ze. Al die munten opmaken.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Chiara. Die wat net bijna moest kotsen omdat ze teveel pizza gevreten had.12 coins voor 1 pak stroopwafels
nou als die aan de rode klats is dan zijn ze met een uur opquote:Op maandag 23 januari 2023 22:40 schreef rinardo het volgende:
chiara heeft stroopwafels voor 12 coins gekocht, kon ze 3 maand mee doen , elke dag een hapje zei ze
ik denk dat het op een crematie nog gezelliger isquote:Op maandag 23 januari 2023 22:40 schreef ledn81 het volgende:
Ik kan niet wachten op het eerste feestje met Ilse en Bart.
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:48 schreef Lux069 het volgende:
Ali lekker wezen kotsen en nu naar de dagboekkamer
Ach nu kunnen ze er nog een keer van genieten. Ze hielden het nog best lang binnen.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:52 schreef odie22 het volgende:
die pizza was echt niet goed hoor die ze kregen
JaqJaqquote:Op maandag 23 januari 2023 22:54 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ach nu kunnen ze er nog een keer van genieten. Ze hielden het nog best lang binnen.
Over JaqJaq (?), beetje twents / drentse tongval. Ik vin mooi.
ja ik vraag dat mij ook af!quote:Op maandag 23 januari 2023 22:56 schreef suzi1 het volgende:
rob is het helemaal zat met die vent. welke?
Chayron maar dat was een dolletje.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:56 schreef suzi1 het volgende:
rob is het helemaal zat met die vent. welke?
quote:Op maandag 23 januari 2023 22:54 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ach nu kunnen ze er nog een keer van genieten. Ze hielden het nog best lang binnen.
Over JaqJaq (?), beetje twents / drentse tongval. Ik vin mooi.
JayJay?quote:
Kan ook bedtijd zijn als ze niet opschietenquote:
het was een grapje van rob, hij wilde nog even met sjairon praten want de manier waarop hij handelt kon gewoon niet.quote:
Idd Robquote:Op maandag 23 januari 2023 22:59 schreef odie22 het volgende:
dat snap ik nou niet he, komt er een SL en dan gaat iedereen gelijk maar speculeren enzo
Er zou ruzie kunnen zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 22:59 schreef odie22 het volgende:
dat snap ik nou niet he, komt er een SL en dan gaat iedereen gelijk maar speculeren enzo
Best een mooie gast, hoorquote:Op maandag 23 januari 2023 22:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Aangeschoten Italiaantjes![]()
[ afbeelding ]
Was al bang dat ik de enige wasquote:Op maandag 23 januari 2023 23:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een knapperd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 januari 2023 23:03 schreef Schakeltopia het volgende:
rob heeft oordopjes gekocht voor ilse
vraag het op social media?quote:Op maandag 23 januari 2023 23:03 schreef ben34567 het volgende:
Waarom wordt alles wat Chiara 'slecht 'doet zo uitvergroot op sociale media 😡 (ik ben een simp)
zijn kuthaters als ikquote:Op maandag 23 januari 2023 23:03 schreef ben34567 het volgende:
Waarom wordt alles wat Chiara 'slecht 'doet zo uitvergroot op sociale media 😡 (ik ben een simp)
Ik snap dat wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Chiara gaat zich nu uitspreken dat Ilse voor 7 coins oordoppen heeft gekocht.![]()
Zij heeft 14 coins betaald voor 10 stroopwafels
quote:Op maandag 23 januari 2023 23:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik snap dat wel.
Oordopjes smaken een stuk slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |