Wat een strijderquote:
Yes please. Irritant dat-ie ook in Groningen rondhangt. Nare vent.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:19 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk krijgt hij de tbs die hij verdient
Oke kluunquote:Op maandag 23 januari 2023 19:00 schreef streamjohan het volgende:
Krijg nog steeds koude rilingen van het onrecht dat hem aangedaan wordt in die video.
onbegonnen werkquote:Op maandag 23 januari 2023 19:09 schreef Scuidward het volgende:
48 uur taakstraf en de basisschool afmaken.
Waarom verdient hij tbs?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:19 schreef Plompzakker het volgende:
Hopelijk krijgt hij de tbs die hij verdient
Denk het niet hoor, voor het verkeerd aankijken van een agent krijg je al 120 uur. Die agressieve machtswellustelingen zijn heilig in dit land.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:09 schreef Scuidward het volgende:
48 uur taakstraf en de basisschool afmaken.
Hij heet eigenlijk gewoon Alex Mulderquote:Op maandag 23 januari 2023 22:33 schreef Sodemieters het volgende:
Ik vraag me altijd af of hij familie is Van Keyser Soze.
Waarom? Als je zijn video's kijkt en je kan door dat geschreeuw heen kijken is het best een lieve man. Goed voor zijn familie en alles.quote:Op maandag 23 januari 2023 23:44 schreef kataklysm het volgende:
Als je iemand terminale kanker toewenst...
In het filmpje hoor je in het begin, tegen een auto trappen, of iets dergelijks. Weet niet of ik het goed hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:09 schreef Ixnay het volgende:
Is inmiddels al bekend waarom hij aangehouden werd en waarom hij moest meewerken aan die arrestatie?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:41 schreef streamjohan het volgende:
Alex Soze heeft jarenlang als beveiliger gewerkt in België. Hier werd hij de schrik van Turnhout genoemd omdat hij bekend stond om een ruwe en heftige aanpak.
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160427_02262285
https://www.pressreader.c(...)0428/281818578023060
Ook uiteraard bekend en berucht bij onze zuiderburen. @:capuchon_jongen
Ja dat zijn ze in de gevangenis ook allemaal.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:45 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Waarom? Als je zijn video's kijkt en je kan door dat geschreeuw heen kijken is het best een lieve man. Goed voor zijn familie en alles.
En wilde zwijnen beschermen alleen hun jongen dus nog primitiever dan datquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat gaat er in zo'n debiel z'n hoofd om? Net zo primitief als een wild zwijn.
Over op de persoonlijke omstandigheden. Strafblad van 16 kantjes. Geweld, bedreigingen. Ook wel langere celstraffen. Verdachte zat als ik het goed hoor 7 maanden al vast voor deze zaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:35 schreef Cockwhale het volgende:
Wat gaat er in zo'n debiel z'n hoofd om? Net zo primitief als een wild zwijn.
heb je linkje habibo?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Advocaat vraagt een schorsing aan. 'Zo gaat het niet. We moeten de angel hier even uithalen'. Rechtbank gaat akkoord. Verdachte: 'Ja, ga ik even een biertje halen!'
Het live twitterverslag is puur genieten.
Het is toch zo te hopen dat die kansloze kneus eens een verkeerde tegenkomt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Advocaat vraagt een schorsing aan. 'Zo gaat het niet. We moeten de angel hier even uithalen'. Rechtbank gaat akkoord. Verdachte: 'Ja, ga ik even een biertje halen!'
https://twitter.com/realtwitcourtquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:16 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
heb je linkje habibo?
#freejancees
LOLquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:19 schreef Caland het volgende:
is de 2de of 3de rechter geloof ikquote:
Geen drugsdealer dus? Dacht ik altijd welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Over op de persoonlijke omstandigheden. Strafblad van 16 kantjes. Geweld, bedreigingen. Ook wel langere celstraffen. Verdachte zat als ik het goed hoor 7 maanden al vast voor deze zaak.
Vader van de verdachte is douanier, zijn moeder politieagent. Tijdens corona-periode begon hij met vlogs. Zijn relatie ging uit met de moeder van zijn vier kinderen. Zijn nieuwe vriendin werkt samen met de ex in zijn bedrijf. Hij verkoopt natuurproducten onder meer.
Uit onderzoek bleek een bovengemiddeld intellectueel niveau als op het organiseren en werkgeheugen aankomt. Beetje narcistische is ie wel, niet genoeg voor officiele stoornis. Wel ADHD.
Komt nog best uit een prima nest zo te lezen.
Daar heeft ie toch shirts over? Liever je moeder als hoer dan een wout als broer ofzo?quote:Vader van de verdachte is douanier, zijn moeder politieagent.
Ik ken hem alleen omdat hij heel af en toe in mijn algoritme naar voren komt (en ik het dan wegklik)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen drugsdealer dus? Dacht ik altijd wel
en;
[..]
Daar heeft ie toch shirts over? Liever je moeder als hoer dan een wout als broer ofzo?
Tijd dat daar ook een 'liever kankerpatient, dan een moeder als agent" aan toevoegt..
iig bedankt voor die realtime rechtbank updates, die is alleen met approved followersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen omdat hij heel af en toe in mijn algoritme naar voren komt (en ik het dan wegklik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |