Je staat genoteerdquote:Op maandag 23 januari 2023 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kijk er alweer naar uit, zet mij dus maar in de lijst van komers..![]()
Ja, daar woon ik nou eenmaal.quote:
Als je nu gaat wandelen...kom je een heel eindquote:
Dan ben ik er wel in april...quote:Op maandag 23 januari 2023 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als je nu gaat wandelen...kom je een heel eind
Nou.. opgelostquote:
Zal het vragenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:53 schreef -Shii- het volgende:
Krijg ik dan ook zo'n bedje bij mijn kruk?![]()
![]()
Zet mij ook maar op de lijst.
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er ook een hond mee is op de meet.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zal wel willen.
Maar kan de hond niet achterlaten.
Dus geen optie.
Voor de anderen veel plezier die datum.
Nee, of de beesten er gelukkiger van worden is een tweede.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat er ook een hond mee is op de meet.
Dat is jammer.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
Zal wel willen.
Maar kan de hond niet achterlaten.
Dus geen optie.
Voor de anderen veel plezier die datum.
Gezellie, u staat genoteerd.quote:
Ik ga je erbij zettenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:53 schreef espri het volgende:
Ik ben erbij, ik wil erbij en ik kom er gewoon bij!
En ik reserveer bij deze vast het bedje aan m’n kruk…![]()
Done.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Deisyy, als je tijd hebt, zou je Prisha in de OP willen zetten?
Ik kan niet meer wijzigen.
Dank je wel.
Fijn te lezenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Zet mij ook maar in de OP @:deisyy , gaat wel lukken denk ik
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
Zet mij ook maar in de OP @:deisyy , gaat wel lukken denk ik
Heb bij aangeven beschikbaarheid dat weekend (grote migratie dan) gewoon gemeld dat ik er zaterdagavond niet benquote:
Als ze moeilijk doen, stuur ze maar doorquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb bij aangeven beschikbaarheid dat weekend (grote migratie dan) gewoon gemeld dat ik er zaterdagavond niet ben
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ze moeilijk doen, stuur ze maar door![]()
Tof
Nou niet helemaal.... Je moest nog van alles uitwerken en ik heb gevraagd of ik moest wachten en dat hoefde niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was tof, ik ben ben bezig om net zoiets in Den Haag te doen maar oma moest mij weer voor zijn.
Watmij betreft is er altijd een weg terug als je toch liever een andere datum kiest waarop meer mensen kunnen komen. En laatste meetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.... Je moest nog van alles uitwerken en ik heb gevraagd of ik moest wachten en dat hoefde niet.
Mijn datum verschuiven is blijkbaar ook al geen goede zet geweest, toch veel mensen die (misschien) niet kunnen.
Er is alleen geen weg terug? Misschien had ik nu 2 data moeten geven.
Het duurt nog wel een tijdje natuurlijk en hopelijk vinden mensen toch nog een gaatje in hun agenda.
Het wordt mijn laatste meet die ik organiseer, dus we gaan er hoe dan ook een leuke avond van maken.
Je bent een soepele champignonquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Watmij betreft is er altijd een weg terug als je toch liever een andere datum kiest waarop meer mensen kunnen komen. En laatste meetdan gaan we er inderdaad in ieder geval een leuke avond van maken.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou niet helemaal.... Je moest nog van alles uitwerken en ik heb gevraagd of ik moest wachten en dat hoefde niet.
Mijn datum verschuiven is blijkbaar ook al geen goede zet geweest, toch veel mensen die (misschien) niet kunnen.
Het duurt nog wel een tijdje natuurlijk en hopelijk vinden mensen toch nog een gaatje in hun agenda.
Het wordt mijn laatste meet die ik organiseer, dus we gaan er hoe dan ook een leuke avond van maken.
Mijn opmerking moet je ook met een knipoog lezen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
laatste meetquote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste meet
Dat moet dan een knaller worden
gaat goed komenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat goed komen
Zelfs met dit kleine clubje, maar er komt geheid nog wel wat bij
Ik heb het geloof ik aan alle kanten niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
Ik pas het is wat te snel, eigenlijk ben ik wel klaar
Het is mijn gevoel. Ik hoef niet zo snel niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik aan alle kanten niet goed gedaan.
Misschien beter om alles maar af te blazen.
Begrijp ik ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is mijn gevoel. Ik hoef niet zo snel niet.
Nee hoor. Met dit clubje wordt het sowieso gezellig. En er komen vast nog wel aanmeldingen bijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Met dit clubje wordt het sowieso gezellig. En er komen vast nog wel aanmeldingen bij
Ik snap jouw gevoel heel goed. En ook wel wat Soury bedoelt. Zelf vind ik het gewoon erg leuk om er weer bij te zijn. Maar jij bent de organisator en je hebt alle recht om het ook af te blazen als dat voor jou beter voelt. Dat zal iedereen begrijpen. Maar ook wat Domnivoor zegt, het is een leuk clubje zo en het wordt sowieso gezellig. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het liever andes had gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap jouw gevoel heel goed. En ook wel wat Soury bedoelt. Zelf vind ik het gewoon erg leuk om er weer bij te zijn. Maar jij bent de organisator en je hebt alle recht om het ook af te blazen als dat voor jou beter voelt. Dat zal iedereen begrijpen. Maar ook wat Domnivoor zegt, het is een leuk clubje zo en het wordt sowieso gezellig. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het liever andes had gezien.![]()
![]()
Maar het duurt nog even dus het kan zeker nog veranderen met de aanmeldingen.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook
we gaan er gewoon voor.
![]()
Ochtendje ballen vangen met dochter stond al vast
En je hoeft niet zoveel pindarotsjes te bewerken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook
we gaan er gewoon voor.
![]()
Ochtendje ballen vangen met dochter stond al vast
Nee, worden paaseitjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je hoeft niet zoveel pindarotsjes te bewerken.
je vond het zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
Ik pas het is wat te snel, eigenlijk ben ik wel klaar
Oh joh echt ik twee keer een top leuke avond gehad. Daar ligt het zeker niet aan. Het is meer dat ik er van te voren nogal tegenop kan zien. Het ligt wat uit mijn comfort zone. Vandaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je vond het zo leuk
iets wat ik leuk vind kan me niet vaak genoeg gebeuren
Het ligt ook niet echt in mijn comfort zone, maar omdat meets al jarenlang superleuk zijn kijk ik er juist altijd naar uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh joh echt ik twee keer een top leuke avond gehad. Daar ligt het zeker niet aan. Het is meer dat ik er van te voren nogal tegenop kan zien. Het ligt wat uit mijn comfort zone. Vandaar
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Is iedereen die bij de vorige meets was al mentioned hier?
@sly-nlquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee.
Een aantal wisten het gewoon nog niet.
Sode wist het dus nog niet ivm werkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:sly-nl
@:pullup
@:sodeknetters
@:mascara-klodder
@:tonja
@:d.
@:bomenverzameling
We zijn niet allemaal het zelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt ook niet echt in mijn comfort zone, maar omdat meets al jarenlang superleuk zijn kijk ik er juist altijd naar uit
Ik was al op de hoogte, maar ik kan die dag gewoon niet. Heb daarom ook niet gereageerd en weet ook niet zeker of ik wel was gekomen als ik gewoon gekund had.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit geldt voor mij ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte, maar ik kan die dag gewoon niet. Heb daarom ook niet gereageerd...
wutquote:Op zondag 26 februari 2023 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Koen. Alles goed?
Volgende keer weer, te snel en waarschijnlijk ook nog op reis.
[ afbeelding ]
Ja, belachelijk eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut
Gaan reizen als je naar Oma kan
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, belachelijk eigenlijk.
Andere keer gaat zeker lukken!
Okeej.quote:Op zondag 26 februari 2023 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien haalt dat Oma over de streep om nog een keer een volgende te doen ;-)
Het ligt er helemaal aan of ik oppas heb voor die haarbal.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard gezondheid eerst.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan of ik oppas heb voor die haarbal.
Slaapplek zal geen probleem zijn.
En fysiek moet ik ook gewoon oké zijn.
Heb nu 2x in korte tijd ellende met het OV gehad en dat is me behoorlijk opgebroken
Ik had al geen conditie maar dat is gewoon omdat ik lui ben![]()
Na de operatie is er helemaal niks meer van over helaas.
ja, wat dat betreft zuigt het OV, vervelend om er van afhankelijk te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het ligt er helemaal aan of ik oppas heb voor die haarbal.
Slaapplek zal geen probleem zijn.
En fysiek moet ik ook gewoon oké zijn.
Heb nu 2x in korte tijd ellende met het OV gehad en dat is me behoorlijk opgebroken
Ik had al geen conditie maar dat is gewoon omdat ik lui ben![]()
Na de operatie is er helemaal niks meer van over helaas.
Gezellig. Ik ook.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 08:12 schreef espri het volgende:
Nog maar 3 weekjes![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er enorm veel zin in
Niks mis met oma,s soep, ben er gek op.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ook.![]()
We gaan maar weer gewoon voor de soep.
Helaas weet ik nu al dat ik er niet bij ga zijn. Wil niet te ver van huis zijn, het gaat nl niet goed met mijn vader 😥quote:Op zondag 26 februari 2023 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, wat dat betreft zuigt het OV, vervelend om er van afhankelijk te zijn.
Ik gebruik het dan ook hooguit op vakantie, of bij gelegenheden waar ik wil drinken, zoals een Fok meet
Maar zou leuk zijn als je er bij bent
Ik had het gelezen. Logisch.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helaas weet ik nu al dat ik er niet bij ga zijn. Wil niet te ver van huis zijn, het gaat nl niet goed met mijn vader 😥
Veel sterkte.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helaas weet ik nu al dat ik er niet bij ga zijn. Wil niet te ver van huis zijn, het gaat nl niet goed met mijn vader 😥
Da's klotequote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij bent de enige nieuwe aanwinst voor m'n Fok collectie deze keerquote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:08 schreef espri het volgende:
[..]
Niks mis met oma,s soep, ben er gek op.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent de enige nieuwe aanwinst voor m'n Fok collectie deze keer
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij bent de enige nieuwe aanwinst voor m'n Fok collectie deze keer
Hahaquote:
Yeahhhh gezelliequote:
... wat later op de avond kan resulteren in een knallend live optreden van muziekband Broekhoestquote:Mochten jullie zeggen, ik ben wel klaar met die soep van jullie, dan is een pan chili con carne (ook in vegetarische versie) ook een optie.![]()
Zal Zwitsal billendoekjes meenemenquote:Op zondag 26 maart 2023 07:55 schreef stropdaz het volgende:
[..]
... wat later op de avond kan resulteren in een knallend live optreden van muziekband Broekhoest
dat kloptquote:Op zondag 26 maart 2023 11:03 schreef stropdaz het volgende:
Heb je een kroeg @:oma-Nijn of vang je ze thuis op?
Enne @:Koen66 ... deze keer beetje in de maat blijven lopen he
Want jij was de vorige keer ECHT goed beschonken meen ik mij te herinneren.
OpaNijn werkt op zaterdag in de kroeg.quote:Op zondag 26 maart 2023 11:03 schreef stropdaz het volgende:
Heb je een kroeg @:oma-Nijn of vang je ze thuis op?
Enne @:Koen66 ... deze keer beetje in de maat blijven lopen he
Want jij was de vorige keer ECHT goed beschonken meen ik mij te herinneren.
Ja.. zin in.quote:
quote:Op maandag 27 maart 2023 07:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat klopt
maar ik heb de kroeg niet verbouwd, geen rellen veroorzaakt, geen vrouwen bepoteld, dus aardig onschuldig beschonken
Tijd is weer verrotte snel gegaan, leek nog zo ver wegquote:
Jeetje sterktequote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
@:Aoibhin
@:Domnivoor
@:espri
@:Koen
@:prisha
@:shii
@:Superbadeendje
Lieve meeters, wij zijn beiden ziek geworden in Limburg en nogal pittig.
Morgen ook de huisarts bellen.
Bij mijn dochter ook iedereen plat en voor de jongste is ze nu het ziekenhuis aan het bellen omdat hij zo benauwd is en steeds wegvalt.
Ik geloof ook niet, dat ik fit genoeg ben zaterdag.
Dus hebben we besloten om deze meet af te zeggen.
Het spijt ons echt enorm.
espri had een bericht gestuurd, dat haar lichaam het niet toelaat om te komen.
Liefs Silverfox en omaNijn.
Heb geen spijt oma-nijn. Aan deze overmacht kan jij ook niets doen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Bij mijn dochter ook iedereen plat en voor de jongste is ze nu het ziekenhuis aan het bellen omdat hij zo benauwd is en steeds wegvalt.
Oh ik lees het nu pas. Heel begrijpelijk dat jullie de meet afzeggen. Alle begrip voor.quote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Heel veel beterschapquote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Heel veel beterschap voor julle daar. Groot gelijk dat je de gezondheid voor laat gaan, dat is het belangrijkst. Hoop dat jullie snel opknappen.quote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
nu pasquote:Op maandag 3 april 2023 08:07 schreef -Shii- het volgende:
@:koen66 misschien heb je het nog niet gelezen.
Oh wat vervelendquote:Op zondag 2 april 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ben zeker geļnteresseerd, vooropgesteld dat er wel een groep(je) komt, ik vind jullie 2 geweldig maar een derde wiel aan de wagen is niet mijn idee van een meet zal je hopelijk begrijpenquote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik willen alsnog naar Den Haag gaan.
Hebben jullie interesse om daar in de binnenstad af te spreken? Ik ken wel een leuke locatie.
quote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben jullie interesse om daar in de binnenstad af te spreken? Ik ken wel een leuke locatie.
Dat snap ik. We wachten even af hoeveel animo er is.quote:Op maandag 3 april 2023 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zeker geļnteresseerd, vooropgesteld dat er wel een groep(je) komt, ik vind jullie 2 geweldig maar een derde wiel aan de wagen is niet mijn idee van een meet zal je hopelijk begrijpen
Als we er één te weinig hebben dan neem ik mijn parkiet wel mee.quote:Op maandag 3 april 2023 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat snap ik. We wachten even af hoeveel animo er is.
Ik haak helaas afquote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aan jezelf denken is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik haak helaas af![]()
Ik had nog geen hotel geboekt voor de meet omdat ik aan het twijfelen was of ik na de meet helemaal naar huis zou gaan of niet, omdat ik weer binnenkort naar de VS moet voor mijn werk, ik zou eigenlijk 2e paasdag vliegen maar dat is gelukkig een week uitgesteld.
Anyway, ik blijf nu thuis dan kan ik even op adem komen. Hoe jammer ik het ook vind van de meet, het komt me niet helemaal verkeerd uit, ik zit er een klein beetje doorheen momenteel.
Heel veel plezier in elk geval
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik lees even mee maar weet nog niet of ik aansluit.
Wel een leuk idee.quote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel een leuk idee.Maar ik weet het nog niet zeker of ik kom. En ook wat Koen zegt.
Mentionen is gelukt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Dus @:shii en @:monsterkoekie komen zaterdag
Dan is de helft geluktquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Mentionen is gelukt.![]()
Maar ik weet nog niet of ik kom.
Millersquote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand nog iets vernomen van oma-Nijn?
Jij heel veel sterktequote:
Jammer, maar so be itquote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
Er is weinig animo dus ik stel voor om het idee te laten varen.
Dat snap ik wel. Maar het was toch een leuk idee.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
Er is weinig animo dus ik stel voor om het idee te laten varen.
Fijn iets te horen en langzaamaan gaat het weer de goede kant op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hoi, we leven nog. SF is dinsdag gaan werken, want de klus moet af voor Pasen. Reageert goed op de antibiotica. Wel na het werk gelijk naar bed. Ik ben nog slappe dweil, maar gewoon zware griep. Komt Goed. Kleinzoon mocht na wat uren SEH mee naar huis met weer een antibiotica kuur. Maar die komt ondertussen ook weer bij de mensen.
Had even gelurkt, maar nog geen puf om te typen.
Kwam jullie een fijne zaterdagavond wensen.
ik ga me maar vervelen op zaterdagavond als een eckte Fokkertquote:Op woensdag 5 april 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar het was toch een leuk idee.
[..]
Ja, sorry. Ik ben erg weinig op FOK! en probeer nog een datum te prikken voor 30 december. Als er animo voor is natuurlijk.quote:
Ik zou het echt geweldig vindenquote:Op vrijdag 15 september 2023 09:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik ben erg weinig op FOK! en probeer nog een datum te prikken voor 30 december. Als er animo voor is natuurlijk.
Ja... Ga er nu geen topic over maken/ morgen als we thuis zijn, maar 9 december voor iedereen die wil en kan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:05 schreef Koen66 het volgende:
@:oma-Nijn is dit onderwerp vandaag nog besproken?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja... Ga er nu geen topic over maken/ morgen als we thuis zijn, maar 9 december voor iedereen die wil en kan.
Leuk! Ik had ook de TT van deze aan kunnen passen zodat duidelijk is dat er een nieuwe komt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 09:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Beste @:Deisyy of @:D.
Op verzoek ga ik toch nog een meet doen. Is het handig om eerst deze dicht te gooien om verwarring te voorkomen?
Groetjes OmaNijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |