Aan jezelf denken is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 4 april 2023 10:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik haak helaas af![]()
Ik had nog geen hotel geboekt voor de meet omdat ik aan het twijfelen was of ik na de meet helemaal naar huis zou gaan of niet, omdat ik weer binnenkort naar de VS moet voor mijn werk, ik zou eigenlijk 2e paasdag vliegen maar dat is gelukkig een week uitgesteld.
Anyway, ik blijf nu thuis dan kan ik even op adem komen. Hoe jammer ik het ook vind van de meet, het komt me niet helemaal verkeerd uit, ik zit er een klein beetje doorheen momenteel.
Heel veel plezier in elk geval
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 4 april 2023 08:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik lees even mee maar weet nog niet of ik aansluit.
Wel een leuk idee.quote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik willen alsnog naar Den Haag gaan.
Hebben jullie interesse om daar in de binnenstad af te spreken? Ik ken wel een leuke locatie.
quote:Op dinsdag 4 april 2023 22:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wel een leuk idee.Maar ik weet het nog niet zeker of ik kom. En ook wat Koen zegt.
Mentionen is gelukt.quote:Op dinsdag 4 april 2023 23:34 schreef Koen66 het volgende:
Dus @:shii en @:monsterkoekie komen zaterdag
Dan is de helft geluktquote:Op dinsdag 4 april 2023 23:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Mentionen is gelukt.![]()
Maar ik weet nog niet of ik kom.
Millersquote:Op maandag 3 april 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin en ik willen alsnog naar Den Haag gaan.
Hebben jullie interesse om daar in de binnenstad af te spreken? Ik ken wel een leuke locatie.
quote:Op woensdag 5 april 2023 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iemand nog iets vernomen van oma-Nijn?
Jij heel veel sterktequote:
Jammer, maar so be itquote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
Er is weinig animo dus ik stel voor om het idee te laten varen.
Dat snap ik wel. Maar het was toch een leuk idee.quote:Op woensdag 5 april 2023 19:58 schreef Domnivoor het volgende:
Er is weinig animo dus ik stel voor om het idee te laten varen.
Fijn iets te horen en langzaamaan gaat het weer de goede kant op.quote:Op woensdag 5 april 2023 21:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Hoi, we leven nog. SF is dinsdag gaan werken, want de klus moet af voor Pasen. Reageert goed op de antibiotica. Wel na het werk gelijk naar bed. Ik ben nog slappe dweil, maar gewoon zware griep. Komt Goed. Kleinzoon mocht na wat uren SEH mee naar huis met weer een antibiotica kuur. Maar die komt ondertussen ook weer bij de mensen.
Had even gelurkt, maar nog geen puf om te typen.
Kwam jullie een fijne zaterdagavond wensen.
ik ga me maar vervelen op zaterdagavond als een eckte Fokkertquote:Op woensdag 5 april 2023 23:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar het was toch een leuk idee.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |