Nee hoor. Met dit clubje wordt het sowieso gezellig. En er komen vast nog wel aanmeldingen bijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik aan alle kanten niet goed gedaan.
Misschien beter om alles maar af te blazen.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Met dit clubje wordt het sowieso gezellig. En er komen vast nog wel aanmeldingen bij
Ik snap jouw gevoel heel goed. En ook wel wat Soury bedoelt. Zelf vind ik het gewoon erg leuk om er weer bij te zijn. Maar jij bent de organisator en je hebt alle recht om het ook af te blazen als dat voor jou beter voelt. Dat zal iedereen begrijpen. Maar ook wat Domnivoor zegt, het is een leuk clubje zo en het wordt sowieso gezellig. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het liever andes had gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik aan alle kanten niet goed gedaan.
Misschien beter om alles maar af te blazen.
Ik begrijp het ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik snap jouw gevoel heel goed. En ook wel wat Soury bedoelt. Zelf vind ik het gewoon erg leuk om er weer bij te zijn. Maar jij bent de organisator en je hebt alle recht om het ook af te blazen als dat voor jou beter voelt. Dat zal iedereen begrijpen. Maar ook wat Domnivoor zegt, het is een leuk clubje zo en het wordt sowieso gezellig. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het liever andes had gezien.![]()
![]()
Maar het duurt nog even dus het kan zeker nog veranderen met de aanmeldingen.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook
we gaan er gewoon voor.
![]()
Ochtendje ballen vangen met dochter stond al vast
En je hoeft niet zoveel pindarotsjes te bewerken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook
we gaan er gewoon voor.
![]()
Ochtendje ballen vangen met dochter stond al vast
Nee, worden paaseitjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je hoeft niet zoveel pindarotsjes te bewerken.
je vond het zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
Ik pas het is wat te snel, eigenlijk ben ik wel klaar
Oh joh echt ik twee keer een top leuke avond gehad. Daar ligt het zeker niet aan. Het is meer dat ik er van te voren nogal tegenop kan zien. Het ligt wat uit mijn comfort zone. Vandaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je vond het zo leuk
iets wat ik leuk vind kan me niet vaak genoeg gebeuren
Het ligt ook niet echt in mijn comfort zone, maar omdat meets al jarenlang superleuk zijn kijk ik er juist altijd naar uitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh joh echt ik twee keer een top leuke avond gehad. Daar ligt het zeker niet aan. Het is meer dat ik er van te voren nogal tegenop kan zien. Het ligt wat uit mijn comfort zone. Vandaar
Nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:24 schreef Koen66 het volgende:
Is iedereen die bij de vorige meets was al mentioned hier?
@sly-nlquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee.
Een aantal wisten het gewoon nog niet.
Sode wist het dus nog niet ivm werkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:sly-nl
@:pullup
@:sodeknetters
@:mascara-klodder
@:tonja
@:d.
@:bomenverzameling
We zijn niet allemaal het zelfdequote:Op vrijdag 24 februari 2023 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het ligt ook niet echt in mijn comfort zone, maar omdat meets al jarenlang superleuk zijn kijk ik er juist altijd naar uit
Ik was al op de hoogte, maar ik kan die dag gewoon niet. Heb daarom ook niet gereageerd en weet ook niet zeker of ik wel was gekomen als ik gewoon gekund had.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:sly-nl
@:pullup
@:sodeknetters
@:mascara-klodder
@:tonja
@:d.
@:bomenverzameling
Dit geldt voor mij ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was al op de hoogte, maar ik kan die dag gewoon niet. Heb daarom ook niet gereageerd...
wutquote:Op zondag 26 februari 2023 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Koen. Alles goed?
Volgende keer weer, te snel en waarschijnlijk ook nog op reis.
[ afbeelding ]
Ja, belachelijk eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wut
Gaan reizen als je naar Oma kan
quote:Op zondag 26 februari 2023 00:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, belachelijk eigenlijk.
Andere keer gaat zeker lukken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |