SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Tevens de originele albumversiequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
De acapella versie die op de B-kant staat…
Laat hem smaken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
Chouffe net ingeschonken. Tijdens Tom's diner. Vond het wel passend + dat ik het nummer niks vind, met of zonder instrumenten.
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
Chouffe net ingeschonken. Tijdens Tom's diner. Vond het wel passend + dat ik het nummer niks vind, met of zonder instrumenten.
Kabouterbierquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef livelink het volgende:
Heeft ook een beetje een medicinale functie toch? Ik drink alleen maar sterke drank als ik snipverkouden ben.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jan Wandelaar had een beetje medicijn nasmaak, dat koop ik niet meer.
Dan ben ik kennelijk heel vaak ziek of onderweg…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje een medicinale functie toch? Ik drink alleen maar sterke drank als ik snipverkouden ben.
Ben dan ook vrijwel nooit ziek.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje een medicinale functie toch? Ik drink alleen maar sterke drank als ik snipverkouden ben.
Maar geef toe dat het helpt als je verkouden bent of keelpijn hebt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben ik kennelijk heel vaak ziek of onderweg…
Als ik me beroerd voel, dan drink ik geen sterke drank, dus ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar geef toe dat het helpt als je verkouden bent of keelpijn hebt.
Prima song dit en op één of andere manier is dit toch vrij zuiver op de plaat gekomen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch vind ik het een lekker levendig nummer.
Oh, dat wist ik niet. Ik heb nog nooit whisky gedronken trouwens. Maar cognac of een kruidenbitter als ik niet helemaal lekker ben, vind ik wel echt fijn. En laatst Grappa gekocht; dat werkt ook goed tegen verkoudheid. Ik sluit niet uit dat het meer psychisch is trouwens. Een soort placebo-verwennerij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik me beroerd voel, dan drink ik geen sterke drank, dus ik heb geen idee.
Maar op die manier kon je tijdens de drooglegging in de USA wel op recept whisky krijgen.
Iedereen was ineens doodziek, vóór de whisky al…
Is het ooit iets geweest live? Daar heb ik geen idee van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima song dit en op één of andere manier is dit toch vrij zuiver op de plaat gekomen.
Live is het alleen niet veel meer…
Ik denk het laatste, het is iets wat je dan nog proeft en wat je een oppepper geeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik heb nog nooit whisky gedronken trouwens. Maar cognac of een kruidenbitter als ik niet helemaal lekker ben, vind ik wel echt fijn. En laatst Grappa gekocht; dat werkt ook goed tegen verkoudheid. Ik sluit niet uit dat het meer psychisch is trouwens. Een soort placebo-verwennerij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef BasEnAad het volgende:
Niet alle nieuwe conceptuele muziek van Madonna was goed, maar deze wel en ze vernieuwt wel.
Jawel, maar dat is al een tijdje terug…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is het ooit iets geweest live? Daar heb ik geen idee van.
Schrobbelèr eens proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ik heb nog nooit whisky gedronken trouwens. Maar cognac of een kruidenbitter als ik niet helemaal lekker ben, vind ik wel echt fijn. En laatst Grappa gekocht; dat werkt ook goed tegen verkoudheid. Ik sluit niet uit dat het meer psychisch is trouwens. Een soort placebo-verwennerij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Sugar Candy Kisses - Mack & Katy Kissoon
Hebben ze jou al eens gevraagd om brand ambassador voor dat spul te worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrobbelèr eens proberen.
De uitvinder had enorme last van zijn maag, en de medicijnen van de dokter hielpen niet.
Toen is hij zelf iets aan het proberen gegaan. En dat werkte wel. Goed resultaat mag ik wel zeggen.
Oh ja, dat moet ik ook nog eens proberen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrobbelèr eens proberen.
De uitvinder had enorme last van zijn maag, en de medicijnen van de dokter hielpen niet.
Toen is hij zelf iets aan het proberen gegaan. En dat werkte wel. Goed resultaat mag ik wel zeggen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hebben ze jou al eens gevraagd om brand ambassador voor dat spul te worden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Alexander Curly - Het hele zakie loopt in z'n nakie
De Praatpalen was een Nederlands gelegenheidstrio.quote:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb just me niet gezien vanavond, is ze bij de kabouters?
Niet de cover versie dit keer…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:53 schreef livelink het volgende:
Behind Blue Eyes, maar in een andere versie dan ik ken.
Ik kende het alleen van Limp Bizzkit. Nooit geweten dat het een cover was.quote:
Die ken ik ook, maar dit is veel beterderder…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het alleen van Limp Bizzkit. Nooit geweten dat het een cover was.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:56 schreef livelink het volgende:
Get out of your lazy bed - Matt Bianco
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDENquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:56 schreef livelink het volgende:
Get out of your lazy bed - Matt Bianco
Moet je tegen je vrouw zeggen als ze weer eens om 10 uur of later hier met d'rquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
Ik heb echt schandalig lang op bed gelegen vandaag. Was wel even van 05.30 - 06.00 op, maar heb daarna tot bijna half elf op bed gelegen. Wel zonde van de dag overigens.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
Zo dramatisch laat is dat ook weer niet, kan best wel een keertjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt schandalig lang op bed gelegen vandaag. Was wel even van 05.30 - 06.00 op, maar heb daarna tot bijna half elf op bed gelegen. Wel zonde van de dag overigens.
Ik vond het zelf best schokkend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zo dramatisch laat is dat ook weer niet, kan best wel een keertje
Dat mag best wel een keer hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt schandalig lang op bed gelegen vandaag. Was wel even van 05.30 - 06.00 op, maar heb daarna tot bijna half elf op bed gelegen. Wel zonde van de dag overigens.
Als je altijd zó vroeg opstaat dan lijkt het bijzonder lang ja. Maar je kan best een tijd uitslapen voor jij alle verloren uren hebt ingehaald.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het zelf best schokkend.
Ik was er vandaag ook pas om 9.20 uur uit, dat was voor mijn doen ook laat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vond het zelf best schokkend.
Ik ga voor de Rubettesquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie zingt een toontje hoger, de zanger van de Rubettes, of die van 10cc's Donna?
Ik heb geen idee. Jij wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie zingt een toontje hoger, de zanger van de Rubettes, of die van 10cc's Donna?
Midvoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wie van hen was de zanger van deze song?
Gokje..... achterste rij, midden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wie van hen was de zanger van deze song?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Voel me ineens heeeeeeel beroerd, dus probeer het te verdrijven met een 23 jaar oude Longmorn uit 1988…
Voel me ineens heeeeeeel beroerd, dus probeer het te verdrijven met een 23 jaar oude Longmorn uit 1988…
quote:
Geen van beide , de zanger was Paul da Vinci, die voor het uitkomen van de single de band had verlaten. Slechts degene die hem verving én playbackte staat linksonder op het hoesje van de Rubettes…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gokje..... achterste rij, midden.
Ik ga dan toch voor 10CCquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Andere generatie, andere muziekperiode…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
Eventjes iets anders, ik zag laatst een docu van omroep Max over The Cats. Maar is die muziek nou echt zo nietszeggend en saai? Ik kan niet begrijpen waarom hun muziek aansloeg...
Kom eens langs voor een whisky'tje…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Zit ik dan met mijn slobber Talloch.
Welterusten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo horizontaal.
Dank Melting, fijne avond nog
Tsjuus!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo horizontaal.
Denk omdat het makkelijk mee te zingen was. Ik had er niets mee, net zo min als met BZN achtig genre.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
Eventjes iets anders, ik zag laatst een docu van omroep Max over The Cats. Maar is die muziek nou echt zo nietszeggend en saai? Ik kan niet begrijpen waarom hun muziek aansloeg...
Ja dat moet er ooit nog eens van komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom eens langs voor een whisky'tje…
Trusten Symph!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo horizontaal.
Dat zal dan wel zo zijn. Ik zou die nummers niet eens herkennen als ik ze twee keer achter elkaar hoorde, gewoon geen enkel aanknopingspunt in mijn gehoor of gedachte.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Andere generatie, andere muziekperiode…
Ik denk dat ik de meeste wel (her)ken en ik zing ze ook mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat zal dan wel zo zijn. Ik zou die nummers niet eens herkennen als ik ze twee keer achter elkaar hoorde, gewoon geen enkel aanknopingspunt in mijn gehoor of gedachte.
Met BZN heb ik nog wel iets, die melodieën zijn herkenbaar en best leukquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk omdat het makkelijk mee te zingen was. Ik had er niets mee, net zo min als met BZN achtig genre.
Oh ja, er staat daar een enorme vitrinekast met een handjevol whiskey erin.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Morgen is het hier schilderdag in de huiskamer, heb vandaag daarom heel veel spullen/flessen van hun plek gehaald en heb spierpijn. Zo nog maar een borrel pakken…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Met BZN heb ik nog wel iets, die melodieën zijn herkenbaar en best leuk
The Cats herken je niet uit duizenden?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Met BZN heb ik nog wel iets, die melodieën zijn herkenbaar en best leuk
Voor mij is het iets nostalgisch met mijn ouders. Zij hadden het kerstalbum van The Cats en die draaide bij ons thuis de hele Kerst. Dus als ik The Cats hoor moet ik denken aan Kerst vroeger thuis en daar heb ik goede herinneringen aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:10 schreef BasEnAad het volgende:
De uitvinders van de Palingsound, niemand anders…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
The Cats herken je niet uit duizenden?Piet Veerman heeft toch wel een behoorlijk herkenbare stem en sound.
Die stem wel, maar die muziek kan ik gewoon niet plaatsen, verdwijnt in een zwart gat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
The Cats herken je niet uit duizenden?Piet Veerman heeft toch wel een behoorlijk herkenbare stem en sound.
Ja, zo ken ik het ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitvinders van de Palingsound, niemand anders…
In Volendam heb je dan ook Het Gat van Nederland…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die stem wel, maar die muziek kan ik gewoon niet plaatsen, verdwijnt in een zwart gat.
Ik ben er zo vaak geweest, dat ik er geen zak meer aan vind.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:22 schreef livelink het volgende:
Volgens mij ben ik nog nooit in Volendam geweest. Wel in Monnickendam
En iedereen in klederdracht en op klompen zo'n klote foto laten schieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er zo vaak geweest, dat ik er geen zak meer aan vind.
Als je het over toeristen ellende hebt, dan is het daar nu wel…
Dat gebeurt gelukkig achter gesloten deuren, maar de authenticiteit is compleet verdwenen…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En iedereen in klederdracht en op klompen zo'n klote foto laten schieten.
Kom naar Amsterdam en ik ga er met je naar toe…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:27 schreef livelink het volgende:
Toch wil ik er wel een keer naar toe. Het is alleen zo'n wereldreis met het ov.
Dat lijkt me heel zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit Kaoma met de slipsteam-hit... ehhh..
Dancando Lambada?
En dan had je ook nog de spin-off Chico et Roberta, de dansende kinderen uit de clip van Lambada, die liedjes uitbrachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit Kaoma met de slipsteam-hit... ehhh..
Dancando Lambada?
Nooit gewetenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:29 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dan had je ook nog de spin-off Chico et Roberta, de dansende kinderen uit de clip van Lambada, die liedjes uitbrachten.
Nee, ze zongen te valsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben de kinderen die meezongen in The Wall van Pink Floyd nu eindelijk hun geld eens gekregen?
Hoezo, hadden ze een contract dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hebben de kinderen die meezongen in The Wall van Pink Floyd nu eindelijk hun geld eens gekregen?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Melting is op de zuidelijke toer vanavond. Zomervakantie geboekt of zo?
Ja ze moesten dankbaar zijn dat ze überhaupt mee mochten zingen met zo'n beroemde band.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo, hadden ze een contract dan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Ik zocht net even hoe lang het was met het ov naar Volendam, blijkt dat als ik om 00.09 vanavond vertrek ik er gewoon om 2.33 ben
Geen idee, ik was er niet bij en ben geen fan van Pink Floyd…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ze moesten dankbaar zijn dat ze überhaupt mee mochten zingen met zo'n beroemde band.
Hebben ze de bandleden wel netjes iets gegeven dat jij weet?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Ik zocht net even hoe lang het was met het ov naar Volendam, blijkt dat als ik om 00.09 vanavond vertrek ik er gewoon om 2.33 ben
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is de livelink palingtour speciaal.
Ze moesten al blij zijn dat die muur gevallen was.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ze moesten dankbaar zijn dat ze überhaupt mee mochten zingen met zo'n beroemde band.
Hebben ze de bandleden wel netjes iets gegeven dat jij weet?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze moesten al blij zijn dat die muur gevallen was.
Toch nog wel een tripje.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Ik zie nu een opengesneden paling voor me, met mayonaise, curryketchup en uitjes...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is de livelink palingtour speciaal.
Ja verdomd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
Geschiedenisles van Billy Joel. Helaas zijn bijna alle haardvuren nog actueel.
Doorgaans ben ik niet heel snel misselijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu een opengesneden paling voor me, met mayonaise, curryketchup en uitjes...
Niks, maar ik had nooit verwacht dat ik er nu nog zou komen. Ik neem alle negatieve uitspraken over het ov bij deze terug.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat wil je daar vannacht nog gaan doen dan?
Zoals ik eerder al zei, ik zeg niet snel nee tegen extreme smaakcombinaties…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doorgaans ben ik niet heel snel misselijk.
De paling lust ik wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nu een opengesneden paling voor me, met mayonaise, curryketchup en uitjes...
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Shakin Sevens - Cry Just Me a Little Bit…
Oh daar ben ik ook niet vies van. Het is bij mij niet van wat de boer niet kent dat vreet ie niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al zei, ik zeg niet snel nee tegen extreme smaakcombinaties…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:40 schreef MadMaster het volgende:
Shakin Stevens - Cry Just Me a Little Bit…
Die eet ik in ieder geval zonder schuldgevoel. Dat lukt me met paling niet meer.quote:
Gerookte makreel eet je ook met mayo, dus paling kan dan ook wel…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook niet vies van. Het is bij mij niet van wat de boer niet kent dat vreet ie niet.
Sorry, maar die schaamte heb ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Die eet ik in ieder geval zonder schuldgevoel. Dat lukt me met paling niet meer.
Nou, dat weet ik nog zo net niet. Gerookte makreel met warm witbrood en een dot mayo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gerookte makreel eet je ook met mayo, dus paling kan dan ook wel…
Vanmorgen is ze wel even geweest. Dus ik denk dat het bezoek wel weg is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:42 schreef livelink het volgende:
De laatste keer dat ik just me hier zag kreeg ze bezoek. Zou dat bezoek er nog steeds zijn?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:43 schreef MadMaster het volgende:
Waiting On A Train - Flash & The Pan
Ja, daar heb ik last van sinds ik kinderen heb. Daarvoor had ik dat ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar die schaamte heb ik niet.
Met helemaal niets overigens, ik wil en ga de wereld niet verbeteren…
Fijn nummer!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik onlangs nog gedraaid, vastgemixt aan Rent van de Pet Shop Boys. Want die hebben de introgeluidjes van dit nummer gejat voor Rent.
Voor onze generatie zijn er ook al zat zaken gebeurd die 'we' overleefd hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik last van sinds ik kinderen heb. Daarvoor had ik dat ook niet.
Als je er morgen niet meer bent, kun je niets meer zeggen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor onze generatie zijn er ook al zat zaken gebeurd die 'we' overleefd hebben.
Zoals ze vaak zeggen 'Op is op en weg is weg'.
Ik probeer maximaal te leven in de paar jaar die mij gegund is en als ik morgen er niet meer ben, dan kan ik zeggen dat ik me niets ontzegd heb.
Dat is gewoon paling op toast, een klassieker…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens is paling op geroosterd witbrood met roomboter besmeerd ook bijzonder lekker. Terwijl paling op zich toch al behoorlijk vet is.
Rod Stewart - I Don't Wanna Talk About It…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je er morgen niet meer bent, kun je niets meer zeggen.
Maar dat kunnen anderen dan wel over je zeggen.
Wist niet dat roomboter er zo'n boost aan zou geven. Dat at ik voor het eerst toen een neef van me ter plekke paling kwam roken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is gewoon paling op toast, een klassieker…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rod Stewart - I Don't Wanna Talk About It…
Dan nog wel goede aal te pakken zien te krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wist niet dat roomboter er zo'n boost aan zou geven. Dat at ik voor het eerst toen een neef van me ter plekke paling kwam roken.
Boterzacht en een goddelijke rooksmaak.
Moet ook weer 's met dat rookoventje aan de slag.
Als je naar Amsterdam komt, dan neem ik je mee naar Kyoto of Tokyo en dan laat ik je daar paling of andere soorten rauwe vis proeven. Dat kennen ze daar ook, heel goed zelfs…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
Over sushi en sashimi wordt wereldwijd interessant gedaan, maar paling en haring zijn eigenlijk veel lekkerder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Nu weer Portugal. Ik vind het toch verdacht...
quote:
Misschien is Melting zijn vakantie wel aan het boeken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:52 schreef DJ11 het volgende:
Nu weer Portugal. Ik vind het toch verdacht...
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien is Melting zijn vakantie wel aan het boeken.
Dat klinkt ook goed!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je naar Amsterdam komt, dan neem ik je mee naar Kyoto of Tokyo en dan laat ik je daar paling of andere soorten rauwe vis proeven. Dat kennen ze daar ook, heel goed zelfs…
Nee hoor, die heeft wel wat opgenomen ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:57 schreef Melting het volgende:
Deze Nederlandse zangeres is onbekend?
Dit zegt me helemaal niks…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:57 schreef Melting het volgende:
Deze Nederlandse zangeres is onbekend?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft wel wat opgenomen ook.
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:00 schreef DJ11 het volgende:
(Münchener) Freiheit - Keeping The Dream Alive
Dat was haar echte naam. Artiestennaam dus Selena.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is aardig gekozen wel. Het klinkt in ieder geval iets luxer dan kwak.
Komt door het orkest en het tempo, met een soort van slee bel er in…quote:Op zondag 22 januari 2023 00:00 schreef livelink het volgende:
Gek eigenlijk dat dit een kerstgevoel oproept.
Oh.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was haar echte naam. Artiestennaam dus Selena.
Ja, dat zal het zijn. Het bevalt me prima.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt door het orkest en het tempo, met een soort van slee bel er in…
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Janis Ian, precieze titel weet ik even niet…
Villa Kakelbont…quote:Op zondag 22 januari 2023 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is een aardig pandje op die hoes!
Vast een hotelquote:Op zondag 22 januari 2023 00:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is een aardig pandje op die hoes!
Slaap lekker!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn whisky op en ga er een eind aan maken.
Figuurlijk, maar ik kan wel zeggen dat ik geleefd heb…
Dank Melting, adieu overigen!
Welterusten.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Grappig dat je dit voor het eerst hoort.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
Al die nummers zijn zo voor mijn tijd, ik kan niet meeraden.![]()
Maar mooi is het wel.
Jaren 80 ken je wel?quote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef BasEnAad het volgende:
Al die nummers zijn zo voor mijn tijd, ik kan niet meeraden.![]()
Maar mooi is het wel.
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Haha ja!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Grappig dat je dit voor het eerst hoort.
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef MadMaster het volgende:
En wie is dat? Nee, die is het niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt me de zanger die op 11 maart komt optreden in Heino...
Heinoquote:Op zondag 22 januari 2023 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]
En wie is dat? Nee, die is het niet.
Ik zal binnenkort nog eens een prijsvraag doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, da's toch wel een paar wollen sokken waard, Melting, of niet.
Is compleet willekeurigquote:Op zondag 22 januari 2023 00:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom ken je deze wél? Top 2000 of zo?
Check ook "Kitsch" eens. Ook zo'n bombastisch nummer.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Overigens ook een schitterend nummer dit.
Zal ik doen. Ja dit is tijdloos, orkestraal, bijna theatraal en met lekker veel variaties erin.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Check ook "Kitsch" eens. Ook zo'n bombastisch nummer.
Eigenlijk was de man z'n tijd best vooruit.
Ligt dat aan het vloeistofniveau wat er eventueel nog voor je staat, of komt het gewoon zo uit?quote:
'quote:Op zondag 22 januari 2023 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt dat aan het vloeistofniveau wat er eventueel nog voor je staat, of komt het gewoon zo uit?
Komt zo uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ligt dat aan het vloeistofniveau wat er eventueel nog voor je staat, of komt het gewoon zo uit?
Ik heb inderdaad geen bier meer voor me staan.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Dat is vragen naar de bekende weg.
Melkweg.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
'
Dat is vragen naar de bekende weg.
quote:Op zondag 22 januari 2023 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen bier meer voor me staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |