Ik heb ondertussen de afwas gedaan zo ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de afwas gedaan zo ongeveer
Ja zo ongeveer maar dan wat tragerquote:
Nee, ik hoest in mijn elleboogquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je anders wel een mondkapje op?
En die stoot je dan weer tegen die van een ander om hallo te zeggen.quote:
Nee, ik zat nog in het vorige topicquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:22 schreef pullup het volgende:
Wtf had ik alweer de lapo![]()
Moesten jullie lang wachten ?
Zo kan ik mijn arm niet buigen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die stoot je dan weer tegen die van een ander om hallo te zeggen.
En nog steeds krijgt iedereen dus viesch
Als je goed stretcht, dan kun je er wel over heen hoesten. Daarom ook maar beter in je knieholtes hoestenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zo kan ik mijn arm niet buigen hoor
Bijna 80% van alle random nummers die mij bellen gaan over het "verlengen van de garantie op mijn auto". Ik zou dat niet eng noemen. Wakker worden en alleen maar bami in blik in je koelkast vinden is veel enger.quote:
Lekker thuis is altijd goed. Hopelijk blijven je klachten nu weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, hier ook
Lekker thuis weer.
Ik ben vanmorgen naar de markt gegaan om rumbonen te kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I believe i can fly, times 2
stupidity has become as common as common sense was before
Anonieme nummers. Is dan meestal een van mijn leden die korting op de contributie probeert te krijgen.quote:
Uh, welke klachten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker thuis is altijd goed. Hopelijk blijven je klachten nu weg.
Je had toch van die hartklachten, of ben ik nou echt in de war?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, welke klachten?
Heb vandaag alleen een klacht over een vertraging
Had jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je had toch van die hartklachten, of ben ik nou echt in de war?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ja
Is al een tijd wat beter gelukkig
Ik weet het alleen niet of het door jullie kwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En die vertraging, als dat ons betreft zal ik maandag Wouter op zijn sodemieter geven.
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het alleen niet of het door jullie kwam.
Er stond een trein kapot te zijn, maar dat kan ook Arriva zijn geweest
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.
Dat houdt hem scherp hopelijk, kan geen kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.
Hahaha dit is geweldig. Ik heb er al bijna een seizoen doorgejaagd.quote:
Sobersoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dit is geweldig. Ik heb er al bijna een seizoen doorgejaagd.
Die Bryan was bijna niet gecast voor de rol van Water White omdat ze dachten dat hij het vader karakter had van die serie. Gelukkig waren ze goed met casting
Ik heb nog nooit een aflevering van Breaking Bad gezien en bijna iedereen blijft me maar vertellen dat ik het echt eens moet zienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Bryan was bijna niet gecast voor de rol van Water White omdat ze dachten dat hij het vader karakter had van die serie. Gelukkig waren ze goed met casting
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van Breaking Bad gezien en bijna iedereen blijft me maar vertellen dat ik het echt eens moet zienMisschien toch maar eens doen, alleen kijk ik bijna geen tv
Als vader in Malcon was hij wel goed, maar heb daar ook maar een paar afleveringen van gezien
Wat leuk van dat Disney-account!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.
Breaking Bad is hier te zien op netflix en Malcom heb ik gratis op de "Roku Channel". Want aan piraten doen we natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.
Volgens mij heb ik ooit eens zo'n puzzel gemaakt.quote:
Je hebt er voor betaald, dus zoveel mogelijk kijken ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook al de tweede keer van " Curb your enthusiasm" aan het kijken. En "The Soprano's " heb ik ook weer gezien
Erg lekker wel hij had wat krommingen dus helemaal om bruin was het niet. Het is trouwens iets Duitsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wat leuk van dat Disney-account!
Hoe was die worst?![]()
Precies, we moeten het niveau wel hoog houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft tenslotte wel 40+ hier
Niets mis met iets Duitsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Erg lekker wel hij had wat krommingen dus helemaal om bruin was het niet. Het is trouwens iets Duits
Ziet er wat stom uit. Maar welke?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:24 schreef aloa het volgende:
Ik heb deze film echt heel veel gezien![]()
[ afbeelding ]
Ja Duitse worsten zijn wel lekker.quote:
De airbrush die ik gekocht heb is ook Duits, kost wat maar je voelt wel dat je kwaliteit in je handen hebt.quote:
Duitse auto'squote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De airbrush die ik gekocht heb is ook Duits, kost wat maar je voelt wel dat je kwaliteit in je handen hebt.
Ik heb over Duits bier ook niets te klagen.quote:
Niks mis mee idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb over Duits bier ook niets te klagen.
Is ook goed al neig ik meer naar Belgieschquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Leffe is wel te nassen. Maar die biertjes zijn ook wel echt gebrouwen. Later is de alcohol eruit gehaald. Ze hebben smaakquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
Die 0.0 biertjes zijn tegenwoordig ook wel te doen.
Ik haal het in huis voor 0,0 drinkers en dan ruk ik er ook wel eens open. Leffe is best ok.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:44 schreef pullup het volgende:
Ik vind het helemaal niets die 0.0 biertjes
Warsteiner en Bitburger,quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haal het in huis voor 0,0 drinkers en dan ruk ik er ook wel eens open. Leffe is best ok.
Smaakt tegenwoordig wel beter dan een jaar of 10 terug.quote:
Ik ook .... Spaans landschap met bloemen (van mn wijlen schoonvader)quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik heb een canvas met bloemen er op
Vind die 3e schilderij wel mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.romanreisinge(...)ft.html#.Y8wWz3bMJFQ
Beiden drink ik graag met alcohol dus ook die Affligem komt op de probeer lijst tenzij die Leffe rap de gootsteen in verdwijntquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Smaakt tegenwoordig wel beter dan een jaar of 10 terug.
Moet je wel Leffe hebben of Affligem ofzo..
Als het niet hoeft zou ik de leffe trippel aanradenquote:
Doe wel verslag alsik het heb getestquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het niet hoeft zou ik de leffe trippel aanraden
Nou ja het is beter met.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe wel verslag alsik het heb getest
Wel goed koud drinkenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe wel verslag alsik het heb getest
Vrees het ookquote:
We hadden zelfs op mijn werk alcohol vrij bier. Ik vond dat raar.quote:
Die reclames werken als een trein..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
We hadden zelfs op mijn werk alcohol vrij bier. Ik vond dat raar.
Heeft niet lang geduurd hoor. Niemand kocht hetquote:
Pak ik liever een colaatje of zoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Die van Heineken wel denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft niet lang geduurd hoor. Niemand kocht het
Het ziet er niet uit als je met bier met iemand moet praten toch? Ook al zit er geen alcohol inquote:
Misschien als je in de brouwerij werktquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van Heineken wel denk ik.
Maar dat is dan weer niet te zuipen.
Ook dat nogquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als je met bier met iemand moet praten toch? Ook al zit er geen alcohol in
Beter !! Genietenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat nog
Ik drink eigenlijk ook niet zo veel bier dus dan maar gewoon met alcohol
Anders neem ik wel waterquote:![]()
bloemen op doek
Op zaterdag 21 januari 2023 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook dat nog
Ik drink eigenlijk ook niet zo veel bier dus dan maar gewoon met alcohol
Ik kreeg na afloop van Amstel Live een goodie bag mee met 2 blikjes alcohol vrij bier.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ee eerst even aan ruiken is mijn tipquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg na afloop van Amstel Live een goodie bag mee met 2 blikjes alcohol vrij bier.
Is het wat? Ik heb het namelijk nog nooit op.
Ik zal het de volgende meet mee nemen, dan kan iemand anders er aan ruiken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ee eerst even aan ruiken is mijn tip
Wauw ook mooiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Anders neem ik wel water
Flikker maar weg is mijn tipquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het de volgende meet mee nemen, dan kan iemand anders er aan ruiken.
Die van Amstel is niet lekkerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg na afloop van Amstel Live een goodie bag mee met 2 blikjes alcohol vrij bier.
Is het wat? Ik heb het namelijk nog nooit op.
Ik kan me daar wel een voorstelling bij maken, ik was ook ietwat teleurgesteld.quote:
Op de ORF?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:27 schreef mario390 het volgende:
szenen van charity-race vor goede doel
met Gerhard Berger,Dj Ötzi,M.Marquez,hermann maier
en somige andere
Je kan wel hier posten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Loveable het volgende:
Ineens donker hier, stroom valt hier uit
Dat had ik vanmorgen ook al. Schijnbaar in de hele gemeente een fractie van een seconde de stroom weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Loveable het volgende:
Lekker danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Loveable het volgende:
Hoe kun je internetten dan ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Loveable het volgende:
Mobieltjequote:
5Gquote:
Echt?! Dan schrik je wel even denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Loveable het volgende:
Oh ja ik word oud.quote:
Hier vorig jaar in de nacht ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook al. Schijnbaar in de hele gemeente een fractie van een seconde de stroom weg.
Die zendmasten hebben toch ook stroom nodig.quote:
Winden laten !!!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zendmasten hebben toch ook stroom nodig.
Ik keek naar buiten overal donkerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan schrik je wel even denk ik
Heb je je rekening niet betaald?
Iets van accu's..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die zendmasten hebben toch ook stroom nodig.
Dan heeft de hele buurt niet betaaldquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik keek naar buiten overal donker
Wat voor wijk zal dat zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft de hele buurt niet betaald
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft de hele buurt niet betaald
Mobiel even checken op je postcodequote:
Ook wel gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop met de kaarsjes aan
Dan heb je een probleemquote:
Jij met je stalkcapaciteiten zal dat wel weten.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je stalkcapaciteiten zal dat wel weten.
Heeft daar niets mee te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij met je stalkcapaciteiten zal dat wel weten.
Iedereen toch?quote:
WTF is Enexisquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Kaart met storingen bij Enexis:
https://allestoringen.nl/storing/enexis-stroom/kaart/
moeder alex en broer hebben hemquote:
Sommige misschien, er zit ook slootwater bijquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:41 schreef aloa het volgende:
Die 0.0 biertjes zijn tegenwoordig ook wel te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb essentquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:41 schreef Domnivoor het volgende:
Kaart met storingen bij Enexis:
https://allestoringen.nl/storing/enexis-stroom/kaart/
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige misschien, er zit ook slootwater bijDe meesten zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelf gebrouwen deze?![]()
"Gebrouwen" door homijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
De meesten zelfs![]()
Zelf gebrouwen deze?
Dat is jouw energiebedrijf.quote:
Ik zag hem even met Arnie ....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeder alex en broer hebben hem
vandaag ook toegekijkt ,zo vele zijn deze 2
dagen geweest Cuche,Axel Swindal,L.Vonn,schwarzenegger
Stefan Eberharter(2004) beste kitzbühelabfahrt
ever niemand is en keer zo goed gerijden
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige misschien, er zit ook slootwater bijdie laten we staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou je baterij maar ff sparen ... straks duurt het langer dan ffquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:56 schreef Loveable het volgende:
Staat idd op Enexis site een storing
kilde?quote:
Is mooi om daar van boven over de stad heen te kijkenquote:
Ik hoorde ook dat ie zou gaan stoppen ...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
kilde?
nu zijn bij de grote ORF interview Kilde,clarey,en gagnon
en gagnon 34,zegt dat hij nach de seizon stopt en de moderator
vragt hoezo? naast hem zit de 2te Johann clarey,42
en gagnon lachte
Enexis is de netbeheerder.quote:
En de winnaar voor de spuit 11 award voor vandaag is ....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enexis is de netbeheerder.
Tot half 9quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou je baterij maar ff sparen ... straks duurt het langer dan ff
Weet ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Enexis is de netbeheerder.
Omdat Domnivoor dat tegen je zei.quote:
Misschien weet MrsL zelf ook wel wie de netbeheerderquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat Domnivoor dat tegen je zei.
maar clarey zeegt nog niks van dat hij stoptquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat ie zou gaan stoppen ...
Het is een vrouw, wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien weet MrsL zelf ook wel wie de netbeheerder
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, wat denk je nou zelf?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouw, wat denk je nou zelf?
Correct en tevens juistquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat Domnivoor dat tegen je zei.
Voor mobiel nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar je weet het niet ... Heb je nog een reserve-batterij die vol is ?
Nu wel,maar wist ik echt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien weet MrsL zelf ook wel wie de netbeheerder
Als ik nou een paar kWh jouw kant op stuur, kun je dan een paar liter heet water deze kant opsturen zodat ik kan douchen?quote:
I rest my case.quote:
Als dat kon dan deed ik datquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik nou een paar kWh jouw kant op stuur, kun je dan een paar liter heet water deze kant opsturen zodat ik kan douchen?
Zo lief ben jij wel.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:16 schreef Loveable het volgende:
Lees op Twitter ook stroomstoring in Amsterdam en Haarlem
Onbetrouwbaar als de pestquote:
Nog een paar jaartjes groeienquote:
quote:
Staan toch leuke filmpjes op en die post jij ookquote:
De juiste mensen volgen, scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Staan toch leuke filmpjes op en die post jij ook
Dat sowieso ja..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:46 schreef aloa het volgende:
[..]
De juiste mensen volgen, scheelt een hoop.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
Staan toch leuke filmpjes op en die post jij ook
TikTok..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer welBeter doeken ze het op en starten ze wat fatsoenlijks op als omgeving voor die filmpjes
Hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef devzero het volgende:
[..]
TikTok..
oh wacht, dat zou ik niet meer op mijn telefoon mogen hebben
Kan jij dat niet doen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer welBeter doeken ze het op en starten ze wat fatsoenlijks op als omgeving voor die filmpjes
Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier ben ik lang niet geweest.
Hallo mensen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo mensen
Instagram gooit je tegenwoordig ook dood met filmpjes ipv leuke fotosquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
HahaDaar ben ik niet aan begonnen
Houd ik maar zo
Ja sorry. Filmpjes waarin ik langzaam mijn sokken uitdoe krijgen meer likes dan gewoon foto's van voeten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Instagram gooit je tegenwoordig ook dood met filmpjes ipv leuke fotos
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo mensen
Ik zou van beiden fors gaan blozenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry. Filmpjes waarin ik langzaam mijn sokken uitdoe krijgen meer likes dan gewoon foto's van voeten.
Ik mistte ja al.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo mensen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 4 jaar en 4 maanden en ik mag hier legaal posten.
Hopen dat Fok het ook vol gaat houden danquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 4 jaar en 4 maanden en ik mag hier legaal posten.
Hopen dat ik en de aarde het ook reddenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hopen dat Fok het ook vol gaat houden dan
Dan gaan we het vet vieren
Een stuk beter nu jij er weer bent.quote:
Dat zeiden sommigen al toen ik dit account registreerde in 2003quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Hopen dat Fok het ook vol gaat houden dan
Ik ben 18.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]ik zeg ook al jaren dat ik nog maar 36 ben
Instagram, ook zo'n overschat sociaal medium. Ik heb ooit eens een accountje aangemaakt om er zonodig te kunnen lezen, maar ik vraag me af wat Instagram überhaupt toevoegt als er ook al Twitter en Facebook is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je sommige reacties leest dan denk ik dat die persoon amper 12 is.quote:
Zeker jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je sommige reacties leest dan denk ik dat die persoon amper 12 is.
Ik heb facebook al jaren vervangen door insta, werkt veel fijner voor de wat persoonlijker contactenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Instagram, ook zo'n overschat sociaal medium. Ik heb ooit eens een accountje aangemaakt om er zonodig te kunnen lezen, maar ik vraag me af wat Instagram überhaupt toevoegt als er ook al Twitter en Facebook is.
Dat is bij ons bekend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Van binnen ben ik eigenlijk net 3
Voor die paar kontakten die ik per internet moet onderhouden voldoet fb wel. En ik vind hem wel ideaal voor de hobby.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb facebook al jaren vervangen door insta, werkt veel fijner voor de wat persoonlijker contacten
Ja daar is FB weer beter voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor die paar kontakten die ik per internet moet onderhouden voldoet fb wel. En ik vind hem wel ideaal voor de hobby.
Zekers, kan je goede hulp krijgen of mooie ideeën opdoen.quote:
Geniet er van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Gevonden! Het taartje lag op een niet-logische doch logische plek
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vind het wel weer typisch dat ik iets opruim en het daardoor niet kan vinden
Het enige wat ik nog een beetje bijhoud is Twitter, voor de persoonlijke contacten heb ik email en whatsapp.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb facebook al jaren vervangen door insta, werkt veel fijner voor de wat persoonlijker contacten
Dat hoef ik ook niet.quote:
quote:
Was die niet van de Fabeltjeskrant?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat John de Bever een zanger was
Kopjes gevenquote:
Zie je wel, ik wist dat ik hem nog ergens van kendequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Was die niet van de Fabeltjeskrant?
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Instagram, ook zo'n overschat sociaal medium. Ik heb ooit eens een accountje aangemaakt om er zonodig te kunnen lezen, maar ik vraag me af wat Instagram überhaupt toevoegt als er ook al Twitter en Facebook is.
Begrijpelijk. Maar is dat niet lastig voor je kleinkinderen? Ik neem aan dat die geen FB hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor die paar kontakten die ik per internet moet onderhouden voldoet fb wel. En ik vind hem wel ideaal voor de hobby.
Dat doe ik altijd. Dan ben ik iets kwijt en als ik het na 30 minuten vind, dan is het ook op een plaats waarvan ik denk dat dat best logisch is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Gevonden! Het taartje lag op een niet-logische doch logische plek
Ik heb de laatste tijd iets te vaakquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Dan ben ik iets kwijt en als ik het na 30 minuten vind, dan is het ook op een plaats waarvan ik denk dat dat best logisch is.
Kleinkinderen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar is dat niet lastig voor je kleinkinderen? Ik neem aan dat die geen FB hebben
Raar he. Als ik iets opberg/weg leg, dan pas ik logica toe. Maar als ik het weer wil vinden, dan ben ik een soort van kip zonder kop. Ik had eigenlijk verwacht dat dat iets typisch mannelijks is (dat niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd iets te vaak
Ik was eens mijn scheermes kwijt. Ik zag hem ineens liggen op de afzuigkap in de keuken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd. Dan ben ik iets kwijt en als ik het na 30 minuten vind, dan is het ook op een plaats waarvan ik denk dat dat best logisch is.
Je moet toch ergens je aardappelen mee schillenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was eens mijn scheermes kwijt. Ik zag hem ineens liggen op de afzuigkap in de keuken.
Ik ben normaal gesproken uitermate goed in het dingen terugvinden. Ik heb een soort geheugen dat precies weet waar alles gebleven is, ik kan het in mijn hoofd namelijk precies zien liggen op de plek.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar he. Als ik iets opberg/weg leg, dan pas ik logica toe. Maar als ik het weer wil vinden, dan ben ik een soort van kip zonder kop. Ik had eigenlijk verwacht dat dat iets typisch mannelijks is (dat niet kunnen vinden)
Mijn oppaskindjes liepen er ineens mee rond terwijl ik aan het koken was. Dus snel afgepakt en weggelegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je moet toch ergens je aardappelen mee schillen
Het is vervelender als je denkt dat je iets als wasmiddel bijna op is, je "zoekt" of je nog een volle verpakking hebt en niets vindt. Alleen als je dan terug komt van de winkel, blijkt dat je nog gewoon een nieuwe had op een plaats waar je niet gekeken had.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken uitermate goed in het dingen terugvinden. Ik heb een soort geheugen dat precies weet waar alles gebleven is, ik kan het in mijn hoofd namelijk precies zien liggen op de plek.
Het probleem is als ik dus afgeleid ben tijdens het opruimen, dan registreer ik dus niet waar het ligt.
Was vorige week ook appelflappen kwijt. Mss ligt het aan het appel zijn.
Daarom ben ik altijd mijn keukenschaar kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn oppaskindjes liepen er ineens mee rond terwijl ik aan het koken was. Dus snel afgepakt en weggelegd.
De afzuigkap was op dat moment de enige optie.![]()
Daarom heb ik nu 2 potjes anijszaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is vervelender als je denkt dat je iets als wasmiddel bijna op is, je "zoekt" of je nog een volle verpakking hebt en niets vindt. Alleen als je dan terug komt van de winkel, blijkt dat je nog gewoon een nieuwe had op een plaats waar je niet gekeken had.
Waarom heb je geen vaste plek voor dat soort dingenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is vervelender als je denkt dat je iets als wasmiddel bijna op is, je "zoekt" of je nog een volle verpakking hebt en niets vindt. Alleen als je dan terug komt van de winkel, blijkt dat je nog gewoon een nieuwe had op een plaats waar je niet gekeken had.
Ruilen? Ik heb 2 potjes kaneelquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu 2 potjes anijszaad
Die heb ik ook. Meerderen zelfsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen vaste plek voor dat soort dingen
Dit was ook wel erg stom van mij. Normaal zet ik wasmiddel in een kastje boven mijn wasmachine. Maar op een of andere manier had ik daar wat anders gezet en nieuw pak wasmiddel in een kastje boven mijn droger. En ook al staan ze naast elkaar, ik had dus maar in 1 van de 2 kasten gekekenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom heb je geen vaste plek voor dat soort dingen
Wat je zeker dat je geen man bent? Ik dacht dat alleen mannen een bord voor hun kop hebben en niets recht voor zich zien (ik quote even een exquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook verrassend hoe vaak je iets kwijt kunt zijn op 45m2
Het tapijtmonster kan ook gruwelijk toeslaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook verrassend hoe vaak je iets kwijt kunt zijn op 45m2
Ik heb gewoon een keurig excelletje voor mijn kruidenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was ook wel erg stom van mij. Normaal zet ik wasmiddel in een kastje boven mijn wasmachine. Maar op een of andere manier had ik daar wat anders gezet en nieuw pak wasmiddel in een kastje boven mijn droger. En ook al staan ze naast elkaar, ik had dus maar in 1 van de 2 kasten gekeken
Maar potjes met kruiden heb ik bijna altijd dubbel.
Gewoon een ontzettende sloddervos met zo nu en dan een helder moment om iets op te ruimen. En tja dan raak je het kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat je zeker dat je geen man bent? Ik dacht dat alleen mannen een bord voor hun kop hebben en niets recht voor zich zien (ik quote even een ex)
Ho wacht. Een Excel voor kruiden? Oke nu breekt toch echt mijn klompquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keurig excelletje voor mijn kruiden
Dus het aantal dubbele valt hier mee
Je bent niet erg aardig over mij, toch klopt het welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettende sloddervos met zo nu en dan een helder moment om iets op te ruimen. En tja dan raak je het kwijt
Kruiden gaan er hier zo snel doorheen, een spreadsheet zou toch zo outdated zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een keurig excelletje voor mijn kruiden
Dus het aantal dubbele valt hier mee
Waarom niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho wacht. Een Excel voor kruiden? Oke nu breekt toch echt mijn klomp
Dan maakt het ook niet uit als je er 2 hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Kruiden gaan er hier zo snel doorheen, een spreadsheet zou toch zo outdated zijn.
Ik ga er gewoon vanuit dat ik het nog hebquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Excel is handig voor zoveel
[..]
Dan maakt het ook niet uit als je er 2 hebt
Maar als je aan het koken bent, dan ga je toch niet in een spreadsheet kijken wat je nog hebt, of na afloop bijwerken wat je hebt gebruikt? Weeg je je potjes ook voor en na koken?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Klopt. Er zijn maar een paar kruiden die ik niet zo veel gebruik (nootmuskaat bvquote:Dan maakt het ook niet uit als je er 2 hebt
2 spreadsheets, overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Dan maakt het ook niet uit als je er 2 hebt
Multi-quote. Die 2 sloeg op mijn kruidenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 spreadsheets, overdrijven is ook een vak.
Dan heb je dus regelmatig niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat ik het nog heb
Ik werk bij na het koken als mijn potje leeg is. En als ik een boodschappenlijst maak kijk ik even of ik iets nodig heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je aan het koken bent, dan ga je toch niet in een spreadsheet kijken wat je nog hebt, of na afloop bijwerken wat je hebt gebruikt? Weeg je je potjes ook voor en na koken?
Kook je wel eens uit kookboeken van Ottolenghi? Dan krijg je meer kruiden die je minder vaak gebruiktquote:Klopt. Er zijn maar een paar kruiden die ik niet zo veel gebruik (nootmuskaat bv)
Geen nood aan de man als ik het niet heb. Ga er niet dood aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je dus regelmatig niet?
[..]
Ik werk bij na het koken als mijn potje leeg is. En als ik een boodschappenlijst maak kijk ik even of ik iets nodig heb.
[..]
Kook je wel eens uit kookboeken van Ottolenghi? Dan krijg je meer kruiden die je minder vaak gebruikt
Ik gebruik bv veel venkelzaadjes en als ik het wil gebruiken, dan kijk ik vluchtig of ik het heb. Maar als ik het niet binnen 10 seconden heb gevonden, dan ga ik er van uit dat het op is. Dan gaat het dus op de boodschappenlijst (app). Maar vaak zocht ik niet goed genoeg. Recepten volg ik eigenlijk amperquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn pa is ook zo'n domme kut. Die koopt gewoon wat hij nodig heeft voor een recept en kijkt niet wat hij al heeft staan. Dan krijg je die rijen dubbele kruiden.
Ik heb vaak ruzie in supermarkten dus ik ga er liever niet heenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik bv veel venkelzaadjes en als ik het wil gebruiken, dan kijk ik vluchtig of ik het heb. Maar als ik het niet binnen 10 seconden heb gevonden, dan ga ik er van uit dat het op is. Dan gaat het dus op de boodschappenlijst (app). Maar vaak zocht ik niet goed genoeg. Recepten volg ik eigenlijk amper
Hij screef vroeger nog wel eens voor de NY Times and ik heb zijn tv programma wel eens gezien (ook genaamd Ottolenghi's test kitchen), maar heb zijn boek niet. Wat ik gezien heb zijn de meeste kruiden wel standaard, maar inderdaad, die paar rare gebruik je niet vaak. Vaak probeer ik gewoon een substituut te vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
Kook je wel eens uit kookboeken van Ottolenghi? Dan krijg je meer kruiden die je minder vaak gebruikt
Durven ze nog wel bij je te bezorgen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb vaak ruzie in supermarkten dus ik ga er liever niet heen
Gelukkig doet je moeder boodschappen voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog met mijn boodschappenwagentje kneiterhard tegen iemands kniequote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Hij heeft toch zijn kippen voor eten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Durven ze nog wel bij je te bezorgen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |