Ik heb ondertussen de afwas gedaan zo ongeveerquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen de afwas gedaan zo ongeveer
Ja zo ongeveer maar dan wat tragerquote:
Nee, ik hoest in mijn elleboogquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je anders wel een mondkapje op?
En die stoot je dan weer tegen die van een ander om hallo te zeggen.quote:
Nee, ik zat nog in het vorige topicquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:22 schreef pullup het volgende:
Wtf had ik alweer de lapo![]()
Moesten jullie lang wachten ?
Zo kan ik mijn arm niet buigen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die stoot je dan weer tegen die van een ander om hallo te zeggen.
En nog steeds krijgt iedereen dus viesch
Als je goed stretcht, dan kun je er wel over heen hoesten. Daarom ook maar beter in je knieholtes hoestenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zo kan ik mijn arm niet buigen hoor
Bijna 80% van alle random nummers die mij bellen gaan over het "verlengen van de garantie op mijn auto". Ik zou dat niet eng noemen. Wakker worden en alleen maar bami in blik in je koelkast vinden is veel enger.quote:
Lekker thuis is altijd goed. Hopelijk blijven je klachten nu weg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, hier ook
Lekker thuis weer.
Ik ben vanmorgen naar de markt gegaan om rumbonen te kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I believe i can fly, times 2
stupidity has become as common as common sense was before
Anonieme nummers. Is dan meestal een van mijn leden die korting op de contributie probeert te krijgen.quote:
Uh, welke klachten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker thuis is altijd goed. Hopelijk blijven je klachten nu weg.
Je had toch van die hartklachten, of ben ik nou echt in de war?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, welke klachten?
Heb vandaag alleen een klacht over een vertraging
Had jaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je had toch van die hartklachten, of ben ik nou echt in de war?
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had ja
Is al een tijd wat beter gelukkig
Ik weet het alleen niet of het door jullie kwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig maar.![]()
En die vertraging, als dat ons betreft zal ik maandag Wouter op zijn sodemieter geven.
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet het alleen niet of het door jullie kwam.
Er stond een trein kapot te zijn, maar dat kan ook Arriva zijn geweest
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.
Dat houdt hem scherp hopelijk, kan geen kwaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, hij krijgt soberso op zijn falie heb ik net besloten. Gewoon, omdat het kan.
Hahaha dit is geweldig. Ik heb er al bijna een seizoen doorgejaagd.quote:
Sobersoquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hahaha geweldigquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dit is geweldig. Ik heb er al bijna een seizoen doorgejaagd.
Die Bryan was bijna niet gecast voor de rol van Water White omdat ze dachten dat hij het vader karakter had van die serie. Gelukkig waren ze goed met casting
Ik heb nog nooit een aflevering van Breaking Bad gezien en bijna iedereen blijft me maar vertellen dat ik het echt eens moet zienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dit is geweldig. Ik heb er al bijna een seizoen doorgejaagd.
Die Bryan was bijna niet gecast voor de rol van Water White omdat ze dachten dat hij het vader karakter had van die serie. Gelukkig waren ze goed met casting
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van Breaking Bad gezien en bijna iedereen blijft me maar vertellen dat ik het echt eens moet zienMisschien toch maar eens doen, alleen kijk ik bijna geen tv
Als vader in Malcon was hij wel goed, maar heb daar ook maar een paar afleveringen van gezien
Wat leuk van dat Disney-account!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.
Breaking Bad is hier te zien op netflix en Malcom heb ik gratis op de "Roku Channel". Want aan piraten doen we natuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kon via de piraat één seizoen zien. Ik heb een Disney account aangemaakt. (voor malcom) en hoera ik kan ook Family guy en de Simpsons kijken. Ik hou dit even. En JA !!! Breaking Bad is zo fucking goed. Ik heb de hele serie voor de tweede keer gezien.
Volgens mij heb ik ooit eens zo'n puzzel gemaakt.quote:
Je hebt er voor betaald, dus zoveel mogelijk kijken ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
Ik ben ook al de tweede keer van " Curb your enthusiasm" aan het kijken. En "The Soprano's " heb ik ook weer gezien
Erg lekker wel hij had wat krommingen dus helemaal om bruin was het niet. Het is trouwens iets Duitsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wat leuk van dat Disney-account!
Hoe was die worst?![]()
Precies, we moeten het niveau wel hoog houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Het blijft tenslotte wel 40+ hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |