Ik zag ze 2 weken geleden alweer in de winkelquote:
Moest even opschieten, die Simon was best rapquote:
Simon doet niet veel meerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Moest even opschieten, die Simon was best rap
Die komt weer terug als Nick.quote:
14 dagen all-in bij Preston Palacequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die zit zich nu te verbijten op z'n bami.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Die zit zich nu te verbijten op z'n bami.
Die mogen van mij het hele jaar in de winkel liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag ze 2 weken geleden alweer in de winkel
Ik dacht hetzelfdequote:
Berghuis tegen het publiek ... ben benieuwd hoe die Feyenoorders zich nu weer gaan misdragen ... ontzeg ze gewoon de toegang ...quote:
Kan die mooi over zijn zonde na denken en over de TTquote:
Scherp.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal hier misschien nog wel af en toe een blik werpen.
Als hij zijn ogen niet dicht heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal hier misschien nog wel af en toe een blik werpen.
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-aangehoudenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Berghuis tegen het publiek ... ben benieuwd hoe die Feyenoorders zich nu weer gaan misdragen ... ontzeg ze gewoon de toegang ...
Misschien probeert hij een keer verse bami uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kan die mooi over zijn zonde na denken en over de TT
Heeft die nu wel tijd voor jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien probeert hij een keer verse bami uit.
De 1e sta in de goede richting ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef aloa het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)eyenoord-aangehouden
Of hij begint een inblikkerij.quote:
Maakt die zijn eigen bami in blikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of hij begint een inblikkerij.
Zou hij dan kunnen koken?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maakt die zijn eigen bami in blik
Hij kan in elk geval een blik opentrekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |