Geweldig, wat een entetainer, zo leuk, moet zo lachen om hemquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:

Ali
onama sjiekedum sjikedum
. dansen in een kringetje
ali,linds,chard,Danny

Zegt niets, bovendien gaat er een Nederlander uit deze week....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:18 schreef ledn81 het volgende:
Ben bang dat Danny blijft
Stemp Chelsea!
[ afbeelding ]

zet gewoon andere stream op dan hahaquote:

Ja die witte leggingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
witte top zwart rokje met witte leggin?

Deze poll heeft het altijd goed gehad. Dus zegt denk ik heel veel. En Charlotte blijft idd, Danny of Chelsea zullen gaan en zijn beide NL.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt niets, bovendien gaat er een Nederlander uit deze week....

ja idd maar best hypocriet eigenlijk voor de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:42 schreef Lux069 het volgende:
Wel echt interessant gesprek op bankie

ja belangrijkste was de besnijdenis ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali vrteld
een Moslim meisje mag niet met een belg/christen of wah trouwen
hij moet dan moslim worden
maar een Moslim jongen kan wel ..vise versa
je moet een arabische zin kunnen zeggen .. heel belangrijk
die moet elke moslim el moment kuennen uitspreken
je moet besneden zijn als moslim
zus van Ali had 2 jr met een Moslim. rrelatie nu hetrouwd

bij de hema erin, meteen rechts links en dan oversteken daar woont zequote:

ff die kippelel dr afquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja belangrijkste was de besnijdenis ook

Ja omdat ze allemaal info in haar kop heeft zitten stouwen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net

zelf de regie houdenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef Joyce-43 het volgende:
vreemde vragen stelt Chiara af en toe hoor, hoe denkt Ali wat de oordeel van andere is over hem, vraagt ze net

dr komt nog nieuw vlees tztquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Chiari maakt elke keer van die opmerkingen dat andere zich onzeker zouden kunnen worden. Nu ook weer tegen ali dat mensen zijn seksuele praat door sommige niet gewaardeerd wordt. Dat doet ze steeds dingen zeggen hoe mensen over komen thuis. Op die manier gaan de bewoners zich toch anders gedragen denk ik

zn Mam mag trots zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ali: Soms vergeet ik de camera's, ik kan er niets aan doen. Ik zal mijn moeder wel laten verschieten, sorry mama, maar mijn moeder kent me.

nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg echt beetje affersie tegen chiara hoe ze doet tegen ali.

Hier andersom. Oprecht geinteresseerd en doet gewoon normaal toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:

Ze zit daar met een reden denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Koos1958 het volgende:
zo waaid mefroiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou ik zat het net te typen en weer weg te halen. krijg ook een beetje de kriebels van haar

iedereen over bewust maken dat ze allemaal op social media terug te vinden zijn en ze confronteren met wat ze gezien/ gehoord heeft.. mijns inziens overbodig. Ze maakt er mensen onrustig mee en ze gaan zich denk ik toch anders gedragen ook hierdoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik

Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar overquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:01 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een reden denk ik

Toch vin ik het een leuke verschijning hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]

is echt bijzonder hoe ze in zo'n korte tijd zo'n middelpunt van het geheel is geworden inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara heeft de gave om altijd in beeld te komen! Nu staat ze weer in de keuken te helpen/praten.....slim kind!

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft zijn exit outfit uitgekozen
[ afbeelding ]

We zullen hem vanavond meteen doorsturenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Toch vin ik het een leuke verschijning hahaha

en pannenkoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
avond hap
Brood is goed gelukt,luchtiger lijkt het
Bart snijd het brood aan
dr zijn ook nog wat stukjes kip,pindakaas,en smurfenepasta

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.

Ik vind het een engerdquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]

we zijn gewend aan gegil en geskreeuwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook vind dat ze steeds een balletje opgooien weet niet maar komt raar over

Nou erg jong voor mij hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
We zullen hem vanavond meteen doorsturen
Geen probleem doe ermee wat je niet laten kan.

Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]

Ja klopt, mijn glazen bol zegt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik heb gesproken met een medium van astro tv en die voorspelde het volgende:
charlotte als eerste door
daarna gaat het tussen danny en chelsea
uiteindelijk moet chelsea naar huis

vraag je geld terugquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
konijn = Hase
we zeeggen hier naar en mooie meisje
op oostenrijks Hase

quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vraag je geld terug
Danny kanie
gaat

Het is pas kwart over 6 toen Charlotte er idd om vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Moet Chacha zit nog omkleden of gaat ze voor de "maagdelijk witte onschuld hou me erin-look" ?

Nu maar hopen dat het geen kwakzalver is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:15 schreef MacDeMarco het volgende:

ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:19 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ook niet echt een aversie tegen Danny? Vind hem wel een leuke toevoeging, is fanatiek, schuwt geen intriges, kan nog wel voor opschudding zorgen. Winnen hoeft ie voor mij niet, die eer gun ik vooralsnog aan Lindsey.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |