Ik was altijd de eerste om te roepen dat Djokovic' "blessures" in wedstrijden een soort kinderachtige mentale oorlogsvoering was, maar in dit geval heeft hij wel een echte kwetsuur (denk ik).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:50 schreef Marcoss het volgende:
Toch mooi dat de half dode Djokovic opeens weer topfit blijkt!
Tussen de punten doen alsof je geen 3 meter kan lopen om dan tijdens de punten opeens alles weer kunnen..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was altijd de eerste om te roepen dat Djokovic' "blessures" in wedstrijden een soort kinderachtige mentale oorlogsvoering was, maar in dit geval heeft hij wel een echte kwetsuur (denk ik).
Hij overdrijft het natuurlijk (daar speelt hetzelfde als altijd) maar dat betekent niet dat hij ook net zo niet-geblesseerd is als altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tussen de punten doen alsof je geen 3 meter kan lopen om dan tijdens de punten opeens alles weer kunnen..
Hij zal uiteraard last hebben, maar dat overdreven gedoe heeft hij die afgelopen 15 jaar al zo vaak gedaan dat het iets te toevallig is.
True, ook zag je aan het begin van de wedstrijd heel duidelijk dat z’n voetenwerk niet op orde was. Het starten na de splitstep was een stuk minder explosief en ook bij het ECHT reiken naar ballen liet hij het vaak gewoon lopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:42 schreef geitenbrei het volgende:
Het schijnt dat hij in de eerste ronde forehands van 150 km per uur sloeg, harder dan ooit. Dat leek mij om punten te verkorten.
Omdat hij als een idioot probeerde met vervalste papieren het land binnen te komen? Als je zou zeggen omdat hij gewoon met afstand de beste is, oké, maar niet om wat er vorig jaar gebeurd is is wat vreemd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:20 schreef Norrage het volgende:
Tsja Djoko op 75% ofzo, je ziet wel dat hij wel echt in vorm is. Zijn slagen zijn super en plaatsing ook. Maar bewegen echt heel lastig. Als hij fit was geweest wint ie het toernooi zonder set verlies.
De Minaur slaat ie straks waarschijnlijk gewoon doorheen;, dan een grote (de grootste?) test in de kwart met rune of rublev. Die halve finale als hij die haalt is dan een formaliteit (echt wtf dat laatste kwart) en dan de finale? Mmm daar dan mentale edge.
Spannend hoor. Hij verdient de titel na wat er vorig jaar gebeurd is dus hup Djoko!
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:29 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Zonder Roger Federer en Serena Williams is tennis niet leuk meer !
Sinner is de opvolger van Berdych alquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
Vond het van Dimitrov wel zwak hoor. Kreeg er een beetje een Berdych-gevoel bij.
Toewijding, niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat hij als een idioot probeerde met vervalste papieren het land binnen te komen? Als je zou zeggen omdat hij gewoon met afstand de beste is, oké, maar niet om wat er vorig jaar gebeurd is is wat vreemd.
De altijd racistische klimaatontkenner S Morrison is gelukkig pleitequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toewijding, niks mis mee.
Australië is dan ook een mierenneukerig kutland.
Dat lijkt me niet helemaal de juiste toewijding dan..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toewijding, niks mis mee.
Australië is dan ook een mierenneukerig kutland.
Weer zo’n veldvuller. Daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk haalt Shelton de halve finale in dat deel van het schema, dat lijkt me een garantie voor de top 20 binnen een paar jaar
Marginale rommel. Net als de meneer die nu op de baan staat: Sinner.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:57 schreef Szura het volgende:
Heeft ook geen enkele soepele partij gespeeld, weg ermee
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftquote:Op zondag 22 januari 2023 08:44 schreef Szura het volgende:
Dik zwijn Ostapenko gewoon in de kwartfinale, WTA
Jij hebt duidelijk de feitjes niet op een rij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat hij als een idioot probeerde met vervalste papieren het land binnen te komen? Als je zou zeggen omdat hij gewoon met afstand de beste is, oké, maar niet om wat er vorig jaar gebeurd is is wat vreemd.
niveau is lager dan mannentoernooi ja, maar het is niet minder leuk om naar te kijken bvquote:Op zondag 22 januari 2023 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftWat een niveau.
Dat lag niet aan de vrouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:13 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar voor het eerst dat op een GS de nummers 1 en 2 bij de mannen en vrouwen allemaal de kwartfinale niet halen
Is niet bij te houden inderdaad. En nu komt Pegula er ook nog bij.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftWat een niveau.
Die maakt hij genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:59 schreef wimderon het volgende:
Sinner is in de rally nu wel de betere, Tsitsipas is steeds meer afhankelijk van zijn service en van fouten van Sinner.
Na mijn post ineens wel ja (eigenlijk die 0-40 game daarvoor al, maar die herstelde hij zelf). Tsitsipas miste ook amper meer een eerste service, dat maakte het ook wat gemakkelijker.quote:
Klopt ook hoor, was beetje pech met het moment van posten.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Na mijn post ineens wel ja (eigenlijk die 0-40 game daarvoor al, maar die herstelde hij zelf). Tsitsipas miste ook amper meer een eerste service, dat maakte het ook wat gemakkelijker.
Of jij niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de feitjes niet op een rij.
Ga je lekker in je bubbel?quote:
Jaren geleden gedacht dat ze de slams aaneen zou gaan rijgen. Zou wat zijn als het nu nog een keertje lukt.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Azarenka wint om 2.17 lokale tijd. Zou zomaar eens het toernooi kunnen winnen.
Altijd serena op haar padquote:Op zondag 22 januari 2023 16:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Jaren geleden gedacht dat ze de slams aaneen zou gaan rijgen. Zou wat zijn als het nu nog een keertje lukt.
?? Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Volgens mij zit hij in de Djokobubbel als je echt gelooft dan zijn documenten op orde waren.quote:
Als jij denkt dat dat de reden was dat ie het land niet in mocht? Zou je nog eens wat dingen kunnen lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
?? Wat klopt er dan niet wat ik zeg? Volgens mij zit hij in de Djokobubbel als je echt gelooft dan zijn documenten op orde waren.
terechte weigering gewoon vorig jaarquote:Op maandag 23 januari 2023 05:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat de reden was dat ie het land niet in mocht? Zou je nog eens wat dingen kunnen lezenhij is gewoon politiek geweigerd vorig jaar en dat is gewoon triest.
En dan die bal op MP via de netbandquote:Op maandag 23 januari 2023 09:10 schreef GwaiLow het volgende:
Knap gedaan van Rublev, al is het vooral het gefaal van Rune geweest. Wat een open kansen heeft hij gehad om de wedstrijd te winnen zeg.
over bubbel gesproken. Oké Norrage..quote:Op maandag 23 januari 2023 05:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat de reden was dat ie het land niet in mocht? Zou je nog eens wat dingen kunnen lezenhij is gewoon politiek geweigerd vorig jaar en dat is gewoon triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |