De altijd racistische klimaatontkenner S Morrison is gelukkig pleitequote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toewijding, niks mis mee.
Australië is dan ook een mierenneukerig kutland.
Dat lijkt me niet helemaal de juiste toewijding dan..quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Toewijding, niks mis mee.
Australië is dan ook een mierenneukerig kutland.
Weer zo’n veldvuller. Daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
Hopelijk haalt Shelton de halve finale in dat deel van het schema, dat lijkt me een garantie voor de top 20 binnen een paar jaar
Marginale rommel. Net als de meneer die nu op de baan staat: Sinner.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:57 schreef Szura het volgende:
Heeft ook geen enkele soepele partij gespeeld, weg ermee
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftquote:Op zondag 22 januari 2023 08:44 schreef Szura het volgende:
Dik zwijn Ostapenko gewoon in de kwartfinale, WTA
Jij hebt duidelijk de feitjes niet op een rij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat hij als een idioot probeerde met vervalste papieren het land binnen te komen? Als je zou zeggen omdat hij gewoon met afstand de beste is, oké, maar niet om wat er vorig jaar gebeurd is is wat vreemd.
niveau is lager dan mannentoernooi ja, maar het is niet minder leuk om naar te kijken bvquote:Op zondag 22 januari 2023 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftWat een niveau.
Dat lag niet aan de vrouwenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:13 schreef Marcoss het volgende:
Blijkbaar voor het eerst dat op een GS de nummers 1 en 2 bij de mannen en vrouwen allemaal de kwartfinale niet halen
Is niet bij te houden inderdaad. En nu komt Pegula er ook nog bij.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik lees op AD dat Swiatek is uitgeschakeld en zie vervolgens dat zo bijna iedere speelster op de WTA tour al een GS binnen heeftWat een niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |