Er staat TFP bij, dat zal @TheFreshPrince geweest zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 07:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Er was iemand op FOK! in ieder geval dronken of erg gul na dit bericht
Dat denk ik ook. Wow!quote:Op zondag 22 januari 2023 11:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Er staat TFP bij, dat zal @:thefreshprince geweest zijn
Haar coach is toch Baiba, @heywoodu?quote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Eigenlijk best goedkoop nog als je dit zo leest.
2000 om drie maanden? lang wedstrijden langlaufen inclusief hotel enzo? En een coach voor 200 euro per maand valt me ook mee.
Ah, ik dacht the front page.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Er staat TFP bij, dat zal @:thefreshprince geweest zijn
Gewoon doen gierige.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:01 schreef superniger het volgende:
Wanneer ik mijn uitkering binnen heb doneer ik een paar euro.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad haar coachquote:Op zondag 22 januari 2023 13:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haar coach is toch Baiba, @:heywoodu?
Wellicht interessant om er over uit te weiden hoe dat een beetje gaat in de praktijk? Dat vind ik altijd wel interessant om te lezen in de reguliere topics.
Of heeft ze nog een andere coach?
quote:Je naam is alleen zichtbaar voor de organisator, eventuele teamleden en de begunstigde
Je kunt een random naam invullen he. Zijn niet allemaal mensen met achternaam FOK die donerenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
Krijgen jullie mijn echte naam te zien?
@:heywoodu
[..]
Ik sowieso niet, de organisator zit naar mijn weten niet op FOK! en krijgt jouw naam ook niet te zien als je gewoon als naam Super Niger ofzo invultquote:Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
[..]
Hier zou ik voor betalenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Voor Bruna als razende reporter bij de Spelen (en andere langlauf wedstrijden), zou ik wel extra willen betalen. Misschien kan ze een patreon beginnen waar ze (tegen betaling) haar verhalen post?
Ja ook je penislengte kunnen ze opvragen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
[..]
Vooralsnog heeft FOK! haar al bijna 1000 euro opgeleverd als ik me niet vergis, dus ik denk dat ze FOK! wel gratis van wat leuke verhaaltjes wil voorzien rondom de Spelenquote:
Hoewel men daar niet helemaal goed opgelet heeftquote:Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef hole1988 het volgende:
De lokale krant heeft ook een artikeltje aan geweid.
https://www.nunspeethuisa(...)iliaanse-bruna-moura
Nee, in het mountainbiken rolde ze het nationale juniorenveld helemaal op (strooien met minuten, doorgaans) en was ze echt wel op weg om kans te maken voor de Spelen in Rio in 2016, maar ze moest daar in één klap per direct stoppen vanwege een hartprobleem. Na lang wachten kon ze een operatie ondergaan waarbij een prothese in haar hart geplaatst werd (dat zit er nog), waardoor ze na een tijdje weer kon sporten, maar via via rolde ze de wintersportwereld in en na nog één mountainbikerace (die ze won) nam ze afscheid van die sport.quote:Bruna, die ontdekte dat ze voor langlaufen meer kwaliteiten bezit dan voor het mountainbike waar ze zich in eerste instantie mee bezig hield,
Damnquote:Op zondag 22 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moeten stoppen was wel een klap, ze had echt wel toekomst, goed contract bij een groot merk en alles. Die zegden het contract op en kwamen met een busje haar geliefde mountainbikes thuis ophalen, wat nog steeds een van haar pijnlijkste herinneringen is.
Minder belastend is het zeker niet, weinig sporten zijn zo vreselijk belastend voor het hart als langlaufen. Maar met die prothese liet de arts haar weten dat ze, net zoals wij allemaal, 'aan héél veel dingen dood kan gaan, maar niet meer aan dit hartprobleem'quote:Op zondag 22 januari 2023 23:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Damn![]()
Is langlaufen voor haar hart minder belastend dan het mountainbiken? Of had ze met die prothese gewoon haar carrière daarin voortgezet als haar contract niet was opgezet?
¤4045,- kan welquote:Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zonde dat je niet tot achter de komma kan bepalen wat je doneert. Ik had graag ¤ 40,45 achtergelaten.
¤ 14184045 ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |