abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207661289
Bruna _O_

Wat goed dat ze over vier weken alweer aan het WK mee gaat doen. Ik ga zeker kijken.

Ik heb vorige week al gedoneerd toen ik de link in je sig zag staan.

Bruna _O_
Spoilers!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 januari 2023 @ 21:23:21 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207661489
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bruna _O_

Wat goed dat ze over vier weken alweer aan het WK mee gaat doen. Ik ga zeker kijken.

Ik heb vorige week al gedoneerd toen ik de link in je sig zag staan.

Bruna _O_
Ik had het gezien ja _O_

Altijd geinig als mensen uit je niet-FOK!-leven ineens allemaal van die FOK!-usernames in de lijst zien staan :D

Mijn ouders moesten smakelijk lachen om 'Kale Gehaktbal', bijvoorbeeld.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 januari 2023 @ 21:28:17 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207661636
En Nunspeet, waar we wonen, is ook echt tof: al meerdere lokale winkels hebben gezegd dat er een stapeltje flyers, die Bruna's werkgever van de week ineens besloot te maken en laten drukken, bij hun neergelegd mag worden :D

- De bakker waar m'n moeder werkt

- Uiteraard Bruna's werkgever (de fietsenwinkel)

- De lokale slijterij (die al decennia gerund wordt door een fantastisch lieve dame op leeftijd die al voor dit hele gebeuren helemaal dol was op Bruna, na het ongeluk kwam ze ineens bij ons thuis met een pakket met allerlei lekkers en een puzzel, 'voor de fijne motoriek' O+ en bij elk bezoekje geeft ze standaard wat lekkers mee)

- Meubelwinkel Prominent, niet onbekend van de TV-reclames rondom de F1

Nunspeet O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207661685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
En Nunspeet, waar we wonen, is ook echt tof: al meerdere lokale winkels hebben gezegd dat er een stapeltje flyers, die Bruna's werkgever van de week ineens besloot te maken en laten drukken, bij hun neergelegd mag worden :D

- De bakker waar m'n moeder werkt

- Uiteraard Bruna's werkgever (de fietsenwinkel)

- De lokale slijterij (die al decennia gerund wordt door een fantastisch lieve dame op leeftijd die al voor dit hele gebeuren helemaal dol was op Bruna, na het ongeluk kwam ze ineens bij ons thuis met een pakket met allerlei lekkers en een puzzel, 'voor de fijne motoriek' O+ en bij elk bezoekje geeft ze standaard wat lekkers mee)

- Meubelwinkel Prominent, niet onbekend van de TV-reclames rondom de F1

Nunspeet O+
Heb je daar geen Bruna?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 januari 2023 @ 21:30:24 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207661705
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:29 schreef Felagund het volgende:

[..]
Heb je daar geen Bruna?
Oh ja :D

Ik heb zelfs een foto van haar allereerste bezoek aan Nederland met Bruna voor de Bruna, lekker origineel :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 21 januari 2023 @ 21:55:51 #56
269689 crew  Viv
pi_207662509
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Altijd geinig als mensen uit je niet-FOK!-leven ineens allemaal van die FOK!-usernames in de lijst zien staan :D

Mijn ouders moesten smakelijk lachen om 'Kale Gehaktbal', bijvoorbeeld.
:D

Erg tof dat zowel jouw lokale gemeenschap als jouw online community Bruna graag wil helpen! Ik hoop dat ze zich daardoor gesteund voelt. O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 januari 2023 @ 22:03:24 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207662745
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 21:55 schreef Viv het volgende:

[..]
:D

Erg tof dat zowel jouw lokale gemeenschap als jouw online community Bruna graag wil helpen! Ik hoop dat ze zich daardoor gesteund voelt. O+
Absoluut!

Ze heeft vooral de afgelopen jaren vreselijk veel tegenslag gehad: in Brazilië van d'r fiets getrapt door iemand die er met haar fiets vandoor ging, oma die haar grotendeels heeft opgevoed overleden in tragische omstandigheden terwijl ze op weg terug van een wedstrijd nét te laat was om er nog naartoe te gaan, privé nog heel veel shit, deze situatie met het ongeluk, daarna afgelopen zomer tijdens een training nog een harde mountainbikeval met hersenschudding en een flinke vleeswond onder de arm als gevolg. Het houdt niet op, niet vanzelf.

Maar dan is er de andere kant met echt van alle kanten steun, van mensen hier op FOK! tot mensen hier in Nunspeet en totaal willekeurige mensen die privé steunberichtjes sturen op social media: dat is goed voor het vertrouwen in de mens O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 januari 2023 @ 23:45:41 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207664830
Even geteld, ¤364 extra vandaag met dank aan FOK!, en eerder via de FP volgens mij ook al zeker ¤250-¤300 :o

FOK! O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207665014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 12:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De wondere wereld van NOC*NSF :D :'(
Naja, we hoeven niet iedereen met een hobby naar de spelen te sturen. Beetje gericht op topniveau mag wel.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 00:01:55 #60
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207665057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:59 schreef marsan het volgende:

[..]
Naja, we hoeven niet iedereen met een hobby naar de spelen te sturen. Beetje gericht op topniveau mag wel.
Zeker, maar als je je internationaal geplaatst heb zou je wat mij betreft moeten mogen. Dat zou het voornaamste criterium moeten zijn: de internationale eisen. Als je daaraan voldoet, dan heb je je dus geplaatst.

Een Isabelle Hansen, om een voorbeeld te noemen, doet het echt niet als hobby, maar heeft zich nota bene drie keer op rij voor de Spelen geplaatst, fair and square. Maar dan zegt NOC*NSF nee, omdat geen medaille.

Dat helpt de sport in het algemeen gewoon niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 januari 2023 @ 00:07:43 #61
269689 crew  Viv
pi_207665147
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zeker, maar als je je internationaal geplaatst heb zou je wat mij betreft moeten mogen. Dat zou het voornaamste criterium moeten zijn: de internationale eisen. Als je daaraan voldoet, dan heb je je dus geplaatst.

Een Isabelle Hansen, om een voorbeeld te noemen, doet het echt niet als hobby, maar heeft zich nota bene drie keer op rij voor de Spelen geplaatst, fair and square. Maar dan zegt NOC*NSF nee, omdat geen medaille.

Dat helpt de sport in het algemeen gewoon niet.
Eens. Zo komt het ook nooit van de grond, worden er geen nieuwe generaties geïnspireerd om voor zo'n sport te kiezen, etc.
pi_207665160
Zeker voor kleinere sporten (in Nederland) mag er wel een uitzondering worden gemaakt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 00:09:03 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207665165
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:07 schreef Viv het volgende:

[..]
Eens. Zo komt het ook nooit van de grond, worden er geen nieuwe generaties geïnspireerd om voor zo'n sport te kiezen, etc.
Kijk naar Kimberley Bos: het is niet zo dat skeleton ineens enorm is in Nederland, maar haar olympische succes zorgt wél voor beetje bij beetje meer interesse. En dus meer talenten. En dus meer mogelijke successen in de toekomst.

Als je nooit iemand naar de Spelen stuurt in sporten waar je niet standaard in de top-8 eindigt, is het veel moeilijker om ook in andere sporten eens successen te boeken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 januari 2023 @ 00:13:46 #64
269689 crew  Viv
pi_207665212
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Kijk naar Kimberley Bos: het is niet zo dat skeleton ineens enorm is in Nederland, maar haar olympische succes zorgt wél voor beetje bij beetje meer interesse. En dus meer talenten. En dus meer mogelijke successen in de toekomst.

Als je nooit iemand naar de Spelen stuurt in sporten waar je niet standaard in de top-8 eindigt, is het veel moeilijker om ook in andere sporten eens successen te boeken.
Ja, zo is het een self-fulfilling prophecy geworden: Nederland is een schaatsland omdat het een schaatsland is. :D

En zo'n startbewijs verlenen gaat toch eigenlijk ook niet ten koste van iets anders?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 00:21:39 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207665298
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:13 schreef Viv het volgende:

[..]
Ja, zo is het een self-fulfilling prophecy geworden: Nederland is een schaatsland omdat het een schaatsland is. :D

En zo'n startbewijs verlenen gaat toch eigenlijk ook niet ten koste van iets anders?
Nee hoor, zeker niet. Het kost misschien een beetje extra aan vliegtickets of iets dergelijks, maar kom op, in een land als Nederland gaat het NOC toch niet failliet aan 1000 euro extra voor een retourtje?

Je doel als NOC*NSF zou moeten zijn om een zo mooi mogelijke delegatie op de Spelen te hebben. Ja, met als hoofddoel de medailles, maar Patrick Roest gaat écht niet minder hard schaatsen als Isabelle Hansen wél mee mag doen in het freestyleskiën :?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207665304
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zeker, maar als je je internationaal geplaatst heb zou je wat mij betreft moeten mogen. Dat zou het voornaamste criterium moeten zijn: de internationale eisen. Als je daaraan voldoet, dan heb je je dus geplaatst.

Een Isabelle Hansen, om een voorbeeld te noemen, doet het echt niet als hobby, maar heeft zich nota bene drie keer op rij voor de Spelen geplaatst, fair and square. Maar dan zegt NOC*NSF nee, omdat geen medaille.

Dat helpt de sport in het algemeen gewoon niet.
Maar hansen is wel internationaal niveau. Niet iedereen die voldoet aan de international eisen is topniveau. Als je nr 50 bent op de ranking bv en je voldoet aan de internationale eisen, heb je eigenlijk niets te zoeken op de spelen. Dan ben je bezig met een hobby en niet met topsport.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_207665325
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:09 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Kijk naar Kimberley Bos: het is niet zo dat skeleton ineens enorm is in Nederland, maar haar olympische succes zorgt wél voor beetje bij beetje meer interesse. En dus meer talenten. En dus meer mogelijke successen in de toekomst.

Als je nooit iemand naar de Spelen stuurt in sporten waar je niet standaard in de top-8 eindigt, is het veel moeilijker om ook in andere sporten eens successen te boeken.
Datmisidd een goed voorbeeld. Ze is gewoon topniveau en verdient t. Niet omdat ze mee wil doen aan een sport zonder historie in nl. Ze maakt historie.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 00:23:31 #68
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207665331
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:21 schreef marsan het volgende:

[..]
Maar hansen is wel internationaal niveau. Niet iedereen die voldoet aan de international eisen is topniveau. Als je nr 50 bent op de ranking bv en je voldoet aan de internationale eisen, heb je eigenlijk niets te zoeken op de spelen. Dan ben je bezig met een hobby en niet met topsport.
Daar verschillen we ernstig over van mening, maar dat kan natuurlijk ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207665345
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 00:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Daar verschillen we ernstig over van mening, maar dat kan natuurlijk ^O^
Nee klopt. Hoort ook niet in dit topic. Is een verschil van mening over iets wat elders hoort.
Succes iig.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_207666693
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:45 schreef heywoodu het volgende:
Even geteld, ¤364 extra vandaag met dank aan FOK!, en eerder via de FP volgens mij ook al zeker ¤250-¤300 :o

FOK! O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was iemand op FOK! in ieder geval dronken of erg gul na dit bericht :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207666696
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 23:45 schreef heywoodu het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done.



Strooiengenot. Brunagodin.
U MAD?
pi_207666956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 13:43 schreef Viv het volgende:
@:franklop zie ook de GoFundMe-pagina:
[..]

Eigenlijk best goedkoop nog als je dit zo leest.

2000 om drie maanden? lang wedstrijden langlaufen inclusief hotel enzo? En een coach voor 200 euro per maand valt me ook mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2023 08:59:42 ]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 09:57:06 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207667387
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Eigenlijk best goedkoop nog als je dit zo leest.

2000 om drie maanden? lang wedstrijden langlaufen inclusief hotel enzo? En een coach voor 200 euro per maand valt me ook mee.
Ik had afgelopen seizoen een lijstje bijgehouden van de door ons zelf gemaakte kosten in de laatste twee weken van de kwalificatiestrijd, alleen wat reis- en verblijfskosten betreft. Van Obertilliach in Oostenrijk naar Zlatibor in Servië naar Zweisimmen/Sparenmoos in Zwitserland en terug naar Obertilliach, bijna precies twee weken volgens mij.

Dat kwam al op ruim 1700 euro uit, in een seizoen waarin ze in elk geval op papier wat meer financiële steun had van de bond. Seizoenen zijn wel langer dan twee weken, dus dat kost doorgaans meer (met als kanttekening dat ze afgelopen seizoen écht naar Servië moest om kans te hebben, de komende twee seizoenen kan het hopelijk wel wat dichter bij elkaar blijven):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207667483
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 09:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik had afgelopen seizoen een lijstje bijgehouden van de door ons zelf gemaakte kosten in de laatste twee weken van de kwalificatiestrijd, alleen wat reis- en verblijfskosten betreft. Van Obertilliach in Oostenrijk naar Zlatibor in Servië naar Zweisimmen/Sparenmoos in Zwitserland en terug naar Obertilliach, bijna precies twee weken volgens mij.

Dat kwam al op ruim 1700 euro uit, in een seizoen waarin ze in elk geval op papier wat meer financiële steun had van de bond. Seizoenen zijn wel langer dan twee weken, dus dat kost doorgaans meer (met als kanttekening dat ze afgelopen seizoen écht naar Servië moest om kans te hebben, de komende twee seizoenen kan het hopelijk wel wat dichter bij elkaar blijven):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt ze eigenlijk nog die toelage van het IOC of is dat na de OWS van vorig jaar afgelopen?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 10:06:12 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207667500
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 10:04 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Krijgt ze eigenlijk nog die toelage van het IOC of is dat na de OWS van vorig jaar afgelopen?
Dat was alleen richting 2018, en of dat nou echt daadwerkelijk allemaal voor haar is gebruikt (zoals van het IOC moet) is me na vijf jaar nog steeds niet helemaal duidelijk met de vage constructies die ze daar gebruiken om de steun al dan niet te verdelen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 januari 2023 @ 11:41:01 #76
269689 crew  Viv
pi_207668356
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 07:57 schreef franklop het volgende:

[..]
Er was iemand op FOK! in ieder geval dronken of erg gul na dit bericht :+
Er staat TFP bij, dat zal @TheFreshPrince geweest zijn _O_
  zondag 22 januari 2023 @ 12:41:19 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207668949
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Er staat TFP bij, dat zal @:thefreshprince geweest zijn _O_
Dat denk ik ook. Wow! _O_
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_207669193
Wanneer ik mijn uitkering binnen heb doneer ik een paar euro.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207669495
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Eigenlijk best goedkoop nog als je dit zo leest.

2000 om drie maanden? lang wedstrijden langlaufen inclusief hotel enzo? En een coach voor 200 euro per maand valt me ook mee.
Haar coach is toch Baiba, @heywoodu?

Wellicht interessant om er over uit te weiden hoe dat een beetje gaat in de praktijk? Dat vind ik altijd wel interessant om te lezen in de reguliere topics.

Of heeft ze nog een andere coach :@ ?
pi_207669582
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 11:41 schreef Viv het volgende:

[..]
Er staat TFP bij, dat zal @:thefreshprince geweest zijn _O_
Ah, ik dacht the front page. :D Als dit zo is, dan is hij wel een hele gulle gever. _O_
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_207669596
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:01 schreef superniger het volgende:
Wanneer ik mijn uitkering binnen heb doneer ik een paar euro.

[ afbeelding ]
Gewoon doen gierige.
U MAD?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 13:44:16 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207669675
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 13:27 schreef wimderon het volgende:

[..]
Haar coach is toch Baiba, @:heywoodu?

Wellicht interessant om er over uit te weiden hoe dat een beetje gaat in de praktijk? Dat vind ik altijd wel interessant om te lezen in de reguliere topics.

Of heeft ze nog een andere coach :@ ?
Dat is inderdaad haar coach :Y De enige coach ook, hoewel er bij het kickboksen natuurlijk ook een coach is, maar die geeft gewoon de lessen en Baiba geeft aan wanneer ze moet gaan kickboksen (die is blij met die toevoeging, want het is goed voor je mentaliteit, voor je balans en voor de motivatie omdat ze het simpelweg heel erg leuk vindt)

In de praktijk gaat dat meestal ongeveer zo:

Baiba schrijft een vrij uitgebreid trainingsprogramma voor de komende 1-2 weken, rekening houdend met de dagen waarop Bruna moet werken, waarop de lokale kickboksschool open is en dergelijke zaken. Na elke training geeft Bruna door hoe het ging, hoe ze zich voelde, of ze zich meer vermoeid voelt dan zou moeten, dat soort zaken allemaal, en op basis daarvan past Baiba dan waar nodig de volgende training(en) weer een beetje aan.

Het fijne is dat Baiba het heel erg met de blik vooruit doet, dus echt met een lijn in de trainingen. Zo hoort dat ook, maar zo'n coach heeft Bruna niet eerder gehad. Die van het Braziliaanse team ramt er vanaf het begin al kneiterharde intervals in bijvoorbeeld, ook deze week weer: de Brazilianen (Bruna nog niet) komen aan in Livigno, op bijna twee kilometer hoogte, en op dag één mag er een heel rijtje knalharde sprints afgewerkt worden....ja, dat werkt dus niet, je moet wel een beetje aan hoogte wennen.

Met al dat soort zaken houdt Baiba wél rekening, en ze past de trainingen dus aan waar nodig. En hoe dat in de praktijk dan verder gaat: Whatsapp gewoon :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 22 januari 2023 @ 15:22:50 #83
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207671581
Voor Bruna als razende reporter bij de Spelen (en andere langlauf wedstrijden), zou ik wel extra willen betalen. Misschien kan ze een patreon beginnen waar ze (tegen betaling) haar verhalen post?
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207673485
Hoe anoniem is het? 🤔
Krijgen jullie mijn echte naam te zien? :')

@heywoodu

quote:
Je naam is alleen zichtbaar voor de organisator, eventuele teamleden en de begunstigde
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_207673880
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
Krijgen jullie mijn echte naam te zien? :')

@:heywoodu
[..]

Je kunt een random naam invullen he. Zijn niet allemaal mensen met achternaam FOK die doneren
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 17:25:25 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207673913
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
Krijgen jullie mijn echte naam te zien? :')

@:heywoodu
[..]

Ik sowieso niet, de organisator zit naar mijn weten niet op FOK! en krijgt jouw naam ook niet te zien als je gewoon als naam Super Niger ofzo invult :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 22 januari 2023 @ 19:42:16 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207675609
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 15:22 schreef Starflyer het volgende:
Voor Bruna als razende reporter bij de Spelen (en andere langlauf wedstrijden), zou ik wel extra willen betalen. Misschien kan ze een patreon beginnen waar ze (tegen betaling) haar verhalen post?
Hier zou ik voor betalen _O_
pi_207675927
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 16:52 schreef superniger het volgende:
Hoe anoniem is het? 🤔
Krijgen jullie mijn echte naam te zien? :')

@:heywoodu
[..]

Ja ook je penislengte kunnen ze opvragen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 22:32:54 #89
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207677860
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Hier zou ik voor betalen _O_
Vooralsnog heeft FOK! haar al bijna 1000 euro opgeleverd als ik me niet vergis, dus ik denk dat ze FOK! wel gratis van wat leuke verhaaltjes wil voorzien rondom de Spelen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207678049
De lokale krant heeft ook een artikeltje aan geweid.
https://www.nunspeethuisa(...)iliaanse-bruna-moura

En omroep Gelderland
https://www.gld.nl/nieuws(...)val-alsnog-waarmaken

[ Bericht 32% gewijzigd door hole1988 op 22-01-2023 22:54:07 ]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 22 januari 2023 @ 22:54:14 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207678117
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:48 schreef hole1988 het volgende:
De lokale krant heeft ook een artikeltje aan geweid.
https://www.nunspeethuisa(...)iliaanse-bruna-moura
Hoewel men daar niet helemaal goed opgelet heeft :+

quote:
Bruna, die ontdekte dat ze voor langlaufen meer kwaliteiten bezit dan voor het mountainbike waar ze zich in eerste instantie mee bezig hield,
Nee, in het mountainbiken rolde ze het nationale juniorenveld helemaal op (strooien met minuten, doorgaans) en was ze echt wel op weg om kans te maken voor de Spelen in Rio in 2016, maar ze moest daar in één klap per direct stoppen vanwege een hartprobleem. Na lang wachten kon ze een operatie ondergaan waarbij een prothese in haar hart geplaatst werd (dat zit er nog), waardoor ze na een tijdje weer kon sporten, maar via via rolde ze de wintersportwereld in en na nog één mountainbikerace (die ze won) nam ze afscheid van die sport.

Dat moeten stoppen was wel een klap, ze had echt wel toekomst, goed contract bij een groot merk en alles. Die zegden het contract op en kwamen met een busje haar geliefde mountainbikes thuis ophalen, wat nog steeds een van haar pijnlijkste herinneringen is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 januari 2023 @ 23:46:07 #92
269689 crew  Viv
pi_207678578
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat moeten stoppen was wel een klap, ze had echt wel toekomst, goed contract bij een groot merk en alles. Die zegden het contract op en kwamen met een busje haar geliefde mountainbikes thuis ophalen, wat nog steeds een van haar pijnlijkste herinneringen is.
Damn :X

Is langlaufen voor haar hart minder belastend dan het mountainbiken? Of had ze met die prothese gewoon haar carrière daarin voortgezet als haar contract niet was opgezegd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 23-01-2023 07:16:36 ]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 januari 2023 @ 06:50:10 #93
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207679933
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 23:46 schreef Viv het volgende:

[..]
Damn :X

Is langlaufen voor haar hart minder belastend dan het mountainbiken? Of had ze met die prothese gewoon haar carrière daarin voortgezet als haar contract niet was opgezet?
Minder belastend is het zeker niet, weinig sporten zijn zo vreselijk belastend voor het hart als langlaufen. Maar met die prothese liet de arts haar weten dat ze, net zoals wij allemaal, 'aan héél veel dingen dood kan gaan, maar niet meer aan dit hartprobleem' :+

Of ze verder gegaan zou zijn in het mountainbiken...hele goede vraag eigenlijk. Ik denk het zelf niet, omdat ze in de periode na de operatie, waarin ze eigenlijk niks mocht doen, al een beetje verknocht begon te raken aan het rollerskiën (wat ze stiekem toch deed met een paar dat de bond haar gegeven had om mee te oefenen, mocht ze het een keer willen). Zal het haar straks eens vragen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 23 januari 2023 @ 09:31:01 #94
269689 crew  Viv
pi_207680717
Die donatie van Kees Kachel, duidelijk een FOK!ker :D
  maandag 23 januari 2023 @ 16:36:41 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207685477
Mensen met sportieve ambities.
Huilen dan.
pi_207686979
Zonde dat je niet tot achter de komma kan bepalen wat je doneert. Ik had graag ¤ 40,45 achtergelaten.
U MAD?
  Moderator maandag 23 januari 2023 @ 18:57:55 #97
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_207687129
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Zonde dat je niet tot achter de komma kan bepalen wat je doneert. Ik had graag ¤ 40,45 achtergelaten.
¤4045,- kan wel :@
pi_207687257
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:57 schreef noodgang het volgende:

[..]
¤4045,- kan wel :@
Of 40 en 45 euro
Somebody that I used to know
pi_207687288
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:57 schreef noodgang het volgende:

[..]
¤4045,- kan wel :@
¤ 14184045 ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207688974
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:57 schreef noodgang het volgende:

[..]
¤4045,- kan wel :@
Ik doe wel ¤40 :D
U MAD?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')