Ja dat zou een hele goede zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:35 schreef Meke het volgende:
Eigenlijk zouden ze ook gewoon eens allemaal hetzelfde nummer moeten doen. Bijv de vrouwen allemaal hopelessly devoted to you of Sandra Dee, en de mannen allemaal Sandy
Volgens mij ook vooral in de finale pas destijds. Of wel eens een groepsnummer met de tegenspe(e)l(st)er samen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja vroeger bij OZNMP enzo deden ze dat toch vaker, maar dan meer tegen het einde?
Doen het gewoon bij mij?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef RipCity het volgende:
https://www.avrotros.nl/o(...)ns-van-aflevering-4/
Staan daar alle video's ook offline bij jullie? Hoezo kunnen ze die niet gewoon uploaden?
Oh dan ga ik wel ff met vpn aan de slag. Dankje!quote:
Altijd leuk om te zien wie later een beetje goede rollen gaan krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Hier vijfde worden ofzo maakt niks uit. Robin uit op zoek naar Joseph werd ook vierde ofzo en heeft nu de hoofdrol in Aida
Dat mogen ze eruit knippen.. sowieso al dat gelulquote:
Mathijs uit Joseph is nu de danscoach voor Aladdin de musicalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien wie later een beetje goede rollen gaan krijgenGenoeg vroege afvallers inderdaad die flink wat hebben gedaan
Nog één, één minuutje voordat ze gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat mogen ze eruit knippen.. sowieso al dat gelul
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:42 schreef Poepz0r het volgende:
Hier vijfde worden ofzo maakt niks uit. Robin uit op zoek naar Joseph werd ook vierde ofzo en heeft nu de hoofdrol in Aida
Tja het programma moet toch betaald worden...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog één, één minuutje voordat ze gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |