SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Heb je soms, geeft niet hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
Sorry, even een deel gemist vanwege een telefoontje.
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die 2 hadden zoveel in hun mars dat ik dit niet goed begrijp, maar het is mooi gedaan.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ik
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Donna Summer heeft er goed van geleefd denk ik
Volgens mij is Jon & Vangelis juist het origineel en zijn zij ook de schrijvers van het nummer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?
Nee het origineel is van Jon en Vangelisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de versie van Donna het origineel was, maar is dat wel zo?
Ja dat zou logischer zijn om mijn eerdere opmerking.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij is Jon & Vangelis juist het origineel en zijn zij ook de schrijvers van het nummer.
Ik geniet!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:43 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk dat ik er nog een klein kwartier bij aan plak, mits jullie dat ook leuk vinden en volhouden. Ben dan rond 22:15 uur klaar, i.p.v. 22:00 uur.
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Zojuist draaide ik:Supertramp - Dreamer
Iedereen kent ze van Sweet Harmony, maar ze hebben meer mooie nummers gemaakt, zoals deze:The Beloved - Deliver Me
Ik zal het binnenkort eens draaien. Iconische videoclip ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.
Dit vond ik wel een mooi nummer eigenlijk.
De videoclip is nogal beruchtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
The Beloved zegt me eigenlijk niks, dus ook Sweet Harmony zo niet. Misschien als ik het hoor.
Dit vond ik wel een mooi nummer eigenlijk.
Dit ken ik nog wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Een zwaar onderschat, vergeten liedje uit de late 90s:Fastball - The Way
Deze versie vind ik wel aangenamer. Ik vind het nu ineens een heel mooi nummer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een iets andere versie - een beetje uitgekleed - van mijn nummer-1 van 2022:The Lathums - Turmoil (From The Warehouse)
(Tevens de videoclip-versie)
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Nog een handvol nummers te gaan. Vier, met deze meegeteld.Air Supply - All Out Of Love
Kwam het door hem dat je vanavond bent gaan draaien?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:04 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste plaat vanavond is fonkelnieuw, als in: vandaag verschenen.
Meerdere keren heb ik al verteld dat ik anderhalf jaar geleden op Instagram Rhys Lewis een stukje van een heel mooi liedje hoorde zingen. Jammer genoeg liet het even op zich wachten, maar nu is het dan echt uit. Hoogtepunt van zijn nieuwe album.![]()
Rhys Lewis - Centre Of The Universe
Speelt zeker mee. Maar het toeval wil ook dat ik vrij was vandaag, dus niet laat thuis omdat ik met collega's in de kroeg zatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Kwam het door hem dat je vanavond bent gaan draaien?
Mijn vrijmibo's zijn sinds de corona verleden tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Speelt zeker mee. Maar het toeval wil ook dat ik vrij was vandaag, dus niet laat thuis omdat ik met collega's in de kroeg zat
Verstandig.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vrijmibo's zijn sinds de corona verleden tijd.
Jammer. Hopelijk komen er weer andere tijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn vrijmibo's zijn sinds de corona verleden tijd.
Ik sliep toen ik nog wat jonger was juist het best op hardcore. Mijn kop spoort nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:MTheBassman zo is het.![]()
@:Rafeiro die muziekkeuze is niet de beste optie om bij in slaap te vallen.
Goedemorgen!
Met hardcore heb ik dat ook, maar die mashups zéker niet. Ja, inderdaad omdat het lekker simpel is en je in een soort van trance raakt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik sliep toen ik nog wat jonger was juist het best op hardcore. Mijn kop spoort niet![]()
Ik word juist rustig van zulke muziek. Van RnB etc raak ik juist heel opgefokt. Hardcore is lekker simpel ofzo. Hoog BPM is lekker vlak ofzo, word ik rustig van.
Heb je een punt, mashups zijn juist heel complex en dan probeer je er alles uit te halen. 40 nummers in 5 minuten ofzo is vrij complex.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met hardcore heb ik dat ook, maar die mashups zéker niet. Ja, inderdaad omdat het lekker simpel is en je in een soort van trance raakt.
Oh dat is weer een variant die ik nog niet kende.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
@:Lucky2Bastard, het melkvel ging niet over de forel, maar was krokant opgebakken in de oven en lag op het dessert van diverse melkbereidingen…
Op een schaal van 1 t/m 10 een 11.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is weer een variant die ik nog niet kende.
Was aardig smullen bij elkaar neem ik aan?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 t/m 10 een 11.
Het was echt fantastisch, zal komende dagen een recensie met foto's schrijven in CUL.
Heb nu alleen een houten kop, ben niet meer gewend om 's nachts pas thuis te komen na een avond met drank…
Goed cijfer welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 t/m 10 een 11.
Het was echt fantastisch, zal komende dagen een recensie met foto's schrijven in CUL.
Heb nu alleen een houten kop, ben niet meer gewend om 's nachts pas thuis te komen na een avond met drank…
Moet soms kunnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
oei, ik was wel erg stoned gisteren
Ik hoor het volgens mij voor het eerst.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft overigens bij uitzondering niet in de top 40 gestaan.
Kwam deze tegen en was benieuwd hoe deze ook alweer klonk.
[ afbeelding ]
Schande ditquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:03 schreef Melting het volgende:
Deze plaat heeft overigens bij uitzondering niet in de top 40 gestaan.
Kwam deze tegen en was benieuwd hoe deze ook alweer klonk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik ook niet, zelfs al heeft het in de top40 gestaan.
Je hebt het over muziek toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
Wel strak altijd. Niet persé mijn smaak. maar gewoon strak.
Elvis in dit geval.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt het over muziek toch?
Weet je meteen waarom DJ11 nooit Red Bull drinkt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als een DJ elf is, komen er muzikale vleugels van.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom DJ11 nooit Red Bull drinkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Hoi BasEnAad. Ik vrees dat je binnenkort alleen nog maar Aad bent trouwens.
Het gaat inderdaad niet goed met Bas.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Ja, zo verschrikkelijk treurig Bas zo te zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Het gaat ook niet goed met mijn muziekherkenning tot nog toe.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad niet goed met Bas.
Ik heb als toetsenist niks tegen vleugelsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je meteen waarom DJ11 nooit Red Bull drinkt.
[ afbeelding ]
Hij heeft het Mapje "Afblijven" uit de kast getrokken.quote:
ALARMA!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ehh.... is dit de formatie 666? Ik weet het niet zeker.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft het Mapje "Afblijven" uit de kast getrokken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ehh.... is dit de formatie 666? Ik weet het niet zeker.
quote:
Zal wel een generatie-ding zijn. Want DJ11 en Raf kenden het dus wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik heb geen idee wie of wat het is.
Voor het eerst dat ik het hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zal wel een generatie-ding zijn. Want DJ11 en Raf kenden het dus wel.
Mag van mij ook voor het laatst zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Mag van mij ook voor het laatst zijn.
Ondergewaardeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hè hè rust. House is zó overgewaardeerd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
The Proclaimers - Letter from America
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedereen kent dit nummer, maar wie zijn het.
Ehm paar 100 hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik 2 tracks heb is het veel. Nah, misschien nog een paar meer.
Jij kent het van deze waarschijnlijk:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Iedereen kent dit nummer, maar wie zijn het.
Hier inmiddels enkele duizenden volgens mij.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ehm paar 100 hier.
Heel iets minder random soms dan.
Nog wel random hoor.
Nee ook niet, maar het was een leuk duo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij kent het van deze waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Ik tel niet meer. paar 100k nummers.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier inmiddels enkele duizenden volgens mij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik tel niet meer. paar 100k nummers.
En in veel genres.
Waren paar miljoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dan kan je met MadMaster wedijveren.
Ik hoor hier het Smurfenlied in…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Er zit een lijntje in dat op het Wilhelmus lijkt. En nee, ik heb niks gedronken of gesnoven.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Niemand?
Beatles - Magical Mystery Tour…
Jawel, maar ik had typangst.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Niemand?
Beatles - Magical Mystery Tour…
Daar ben je te jong voor. Was iets van vroeger.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Little Jackie - Lisa Lisa & Cult Jam
Ik link dit voorlopig nog nergens aan, maar helemaal niet aan Madonna.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik link dit aan Madonna, geen idee of dat terecht is. Het klinkt niet als Madonna
En terecht…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik link dit voorlopig nog nergens aan, maar helemaal niet aan Madonna.
Ik begrijp t wel ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik link dit aan Madonna, geen idee of dat terecht is. Het klinkt niet als Madonna
Nee, elke regel was een complete gang, de hoofdbestanddelen van dat gerecht werden daarin benoemd…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:43 schreef livelink het volgende:
Dat menu van jou gisteren, MadMaster; was het nou de bedoeling dat je elke gang een keuze maakte uit die mogelijkheden?
Oh, dan ga ik even terugkijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, elke regel was een complete gang, de hoofdbestanddelen van dat gerecht werden daarin benoemd…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die is eind voirg jaar gestorven.
Kwam Symph mee…
Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Ik raakte in de war door Kalf/Zwezerik/Rivierkreeft omdat ik Rivierkreeft niet echt passend vond bij Kalf en Zwezerikquote:*Beekridder / Waterkers / Beurre blanc
*Herfst tuin / Doodstrompet / Bleu des Aravis
*Marigold Ei / Bloemkool / Crément de Savoie / Kuit van Snoek
*Forel / Dennen / Boekweit
*Kalf / Zwezerik / Rivierkreeft
*Melk in al zijn vormen
Dat zit zo: Als het kalf verdronken is, dempt men de put en die put daar wil nog wel eens een rivierkreeft in terecht komen, vandaar het samengaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door Kalf/Zwezerik/Rivierkreeft omdat ik Rivierkreeft niet echt passend vond bij Kalf en Zwezerik
Ja, die link hoor ik wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als iets dat zomaar door Prince geproduceerd kan zijn.
Et voila...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik raakte in de war door Kalf/Zwezerik/Rivierkreeft omdat ik Rivierkreeft niet echt passend vond bij Kalf en Zwezerik
Ja, duh. Die had ik ook wel bedacht. Maar waar is de zwezerik in jouw verhaal?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zit zo: Als het kalf verdronken is, dempt men de put en die put daar wil nog wel eens een rivierkreeft in terecht komen, vandaar het samengaan.
Kalfszwezerik.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, duh. Die had ik ook wel bedacht. Maar waar is de zwezerik in jouw verhaal?
Het ziet er in ieder geval mooi uit.quote:
Ik kan daar niets over terug vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:50 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als iets dat zomaar door Prince geproduceerd kan zijn.
De kreeft zat in de zwezerik mouse, in het rechter gedeelte.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, duh. Die had ik ook wel bedacht. Maar waar is de zwezerik in jouw verhaal?
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Monotones - Mono
Aks Rubberen Robbie en Catapult…
Dat had ik echt nooit verwacht. Maar het was dus wel lekker allemaal?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kreeft zat in de zwezerik mouse, in het rechte rgedeelte.
Het kalf zat in een gel, links op de foto…
Ja, het was heel lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik echt nooit verwacht. Maar het was dus wel lekker allemaal?
Ze hebben een open keuken en ik heb heel veel borden met pincetten opgemaakt zien worden…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zó dan, wat een kunstwerk die opmaak!
Dat is dubbelop: kunstenaar én topkok.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben een open keuken en ik heb heel veel borden met pincetten opgemaakt zien worden…
Er liggen een aantal bruine gerechten op.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Zie net wel dat niet al mijn foto's joepie de poepie zijn…
Zie hier: https://www.restaurantmontblanc.nl/quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dubbelop: kunstenaar én topkok.
Dat is nog zeer betaalbaar ook zeg!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier: https://www.restaurantmontblanc.nl/
Ik mocht gisteren ¤660 aftikken voor 4 personen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog zeer betaalbaar ook zeg!
Ik wacht nog even met de oplossing.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Nederlandse zangeres, op wiens naam ik niet kom…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mocht gisteren ¤660 aftikken voor 4 personen.
Niet echt goedkoop…
Hallo zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mocht gisteren ¤660 aftikken voor 4 personen.
Niet echt goedkoop…
¤45 voor begeleidende wijnen, halfjes.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is duur ja. Drankjes dus ook prijzig.
Dubbele patat pindasaus.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Weet je gewoon een verhaal van een goed etentje voldoet.
Ik genoot daar van. Het genieten daar gaat het om.
Ook niet altijd makkelijk.
quote:
Die discussie ga je hier niet winnen, Melting.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
En het is overigens friet satésaus.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Met je hete, zachte aardappel in je strot…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook geen discussie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Die discussie ga je hier niet winnen, Melting.
Zeker waar. Je krijgt bij duurdere tenten ook veel aandacht en een verhaaltje bij elk gerecht en elk wijntje. Dat is altijd een mooie herinnering.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Weet je gewoon een verhaal van een goed etentje voldoet.
Ik genoot daar van. Het genieten daar gaat het om.
Ook niet altijd makkelijk.
Daar geef ik je dan weer gelijk in.quote:
Oeh.... goede keuze.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een Chouffe Cherry staan voor vanavond. Even een goed moment voor uitzoeken.
Er zijn een paar sporten die mij echt niet kunnen boeien:quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Net een bizar potje handbal gekeken.
Was echt volop genieten. Duitsland - Nederland.
Nou nee, die ben ik daar nog nooit tegengekomen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Komt er bij de betere eetgelegenheden ook niet zo'n schijtirritante viooljankert bij je tafel staan jammeren? Of met een roos voor ¤47,50.
Even uit interesse... serveerden ze daar ook hoofdgerechten die niet zoet waren, of waar rozijnen of dadels ofzo inzaten?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wel een keer bij de Marokkaan wezen eten, dat was goedkoop, bijzonder lekker en een hele aangename buikdanseres nog net niet op het randje van het bord.
Schaatsenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn een paar sporten die mij echt niet kunnen boeien:
Basketbal, korfbal en handbal.
Misschien ligt het aan de kleine speelvelden, maar ik zap dat altijd weg…
Dat was dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou nee, die ben ik daar nog nooit tegengekomen.
Wel in die goedkope toeristententen in het centrum.
Maar die mijd ik…
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Even uit interesse... serveerden ze daar ook hoofdgerechten die niet zoet waren, of waar rozijnen of dadels ofzo inzaten?
Bij dit nummer ga ik als vanzelf heen en weer wiegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet meer blijkbaar.
[ afbeelding ]
Ga je gang!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:21 schreef BasEnAad het volgende:
Whitney Houston, I want to dance with somebody
Gewoon gaan. Beste manier om erachter te komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
Die film over Whitney Houston komt binnenkort in ons bioscoopje. Ik twijfel een beetje. Ben wel nieuwsgierig, maar weet niet of haar levensverhaal nu zo boeiend was.
Lekker! Weet je nog hoe dat heette?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het gerecht wat ik had was pittig, zonder wat voor zoetigheid dan ook erin verwerkt.
Alleen de stukken waar ze in elkaar gehengst werd omdat ze weer onder de douche stond te oefentoeteren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:22 schreef livelink het volgende:
Die film over Whitney Houston komt binnenkort in ons bioscoopje. Ik twijfel een beetje. Ben wel nieuwsgierig, maar weet niet of haar levensverhaal nu zo boeiend was.
Nee echt geen idee. Dat zal zo'n 35 jaar geleden zijn inmiddels.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker! Weet je nog hoe dat heette?
Je kan wel merken dat jij niet uit Brabant komt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wat ze in Brabant zeggen als ze het antwoord niet weten: whitney
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Dit is wat ze in Brabant zeggen als ze het antwoord niet weten: whitney
Ik kon het proberen. Ik dacht dat het ongeveer zoiets moest zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat jij niet uit Brabant komt.
Ja, even overlegd met mijn man. Hij wil wel mee. En ik heb net mijn vriendin een berichtje gestuurd of ze ook mee wil.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Beste manier om erachter te komen.
En je bent er weer eens even tussenuit.
Hallo Theo Maassen…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kon het proberen. Ik dacht dat het ongeveer zoiets moest zijn
Sinds ze ook haar stembanden heeft laten liften, niet meer…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nu waarschijnlijk nog iets meer.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kan inderdaad ook niet zingen
Klonk dat een beetje met dat accent?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:31 schreef BasEnAad het volgende:
Ze heeft ook in het Nederlands gezongen: 'Verloren zijn we niet' heet het plaatje.
Haha ja best wel!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klonk dat een beetje met dat accent?
Ik kom er nu ook achter.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:33 schreef MadMaster het volgende:
De acapella versie die op de B-kant staat…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |