quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:53 schreef snabbi het volgende:
Tja ajax is echt wel te pakken, maar uiteindelijk hebben zij natuurlijk wel gewoon betere spelers. Dus in mijn ogen gaat het begin van de wedstrijd gewoon heel belangrijk worden. Het komt er voor mij op neer - valt ie in het begin net goed of niet. Geef je ze daardoor het idee dat er wat te halen valt of niet.
Volgens mij zijn wij de ploeg die het meest terugkomt van achterstand, en dat geloof ik hier dus niet.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
Het NOS sjoernaal opent gewoon met een non-item over Feyenoordsupporters die de Klassieker onveilig gaan maken. (lol)
Wat een nieuws.
Goed samengevat.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De dag dat ik gerust er op ben tegen Ajax zal nooit komen vrees ik en alle horrorscenario’s spelen in mijn hoofd af, maar toch, als Taylor die graag naar voren rent als laatste controlerende middenvelder speelt met Klaasen en Berghuis ervoor wordt het volgens mij één gatenkaas daar achterin, daarnaast hebben ze nul diepgang. Maar je ziet het al voor je dat Danilo kans op kans mist daar voorin en dat die gasten aan één goedgeplaatst schot van uitgerekend Berghuis genoeg hebben
Dit is een jinx.
Deed me gelijk hier weer aan denken.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Zat deze net te kijken en kijkt wel lekker weg.
Waar is Picornie nou??quote:Op zondag 22 januari 2023 00:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deed me gelijk hier weer aan denken.
Nu komen we bijna alle Klassiekers die we thuis winnen achter!quote:Op zondag 22 januari 2023 00:46 schreef De_Pel het volgende:
Heb het vervelende voorgevoel dat we weer eens binnen 10 minuten achter staan
Dat zal niemand verbazen. Een kutgoal van Klaassen, waarna het niet uitgebreid wordt gevierd met enkel wat high 10's en ze snel weer naar eigen helft lopen.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:46 schreef De_Pel het volgende:
Heb het vervelende voorgevoel dat we weer eens binnen 10 minuten achter staan
dan is er nog niks aan de handquote:Op zondag 22 januari 2023 07:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal niemand verbazen. Een kutgoal van Klaassen, waarna het niet uitgebreid wordt gevierd met enkel wat high 10's en ze snel weer naar eigen helft lopen.
Ook Ajax weet dat ze er nog wel een paar op hun neus zullen krijgen.
Als je het nu niet wint, hef dan je hele voetbalclub maar op. Fijne wedstrijd toegwenst vast!
ik heb het ook wel een beetje jaquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef exile79 het volgende:
Lang geleden dat ik zoveel last had van wedstrijdspanning.
Meer iets als: ‘het zal wel weer dat…’ of ‘waarschijnlijk gebeurt wel weer dit..’quote:
ik weet nog steeds niet wie dit isquote:Op zondag 22 januari 2023 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de voorspelling van @:onlogisch staat het zweet me nog meer in de nek.
het is een raar soort van cirkelredenering waar je niet uitkomt als voetbalsupporterquote:
Nee.c_a heeft nog wel een account hier maar post amper meer.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie dit is
ben jij c_a?
Nee.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet wie dit is
ben jij c_a?
Als hij populairder wil worden dan Santi moet hij dat doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:32 schreef aTypisch het volgende:
als ik mag kiezen zou ik graag een hattrick van danilo zien
Genoteerd.quote:
Nah nee, ik open wel een incognito venstertje om de tijd door te komen...quote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan zo naar de vrouwen van Twente en PSV kijken als opwarmertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |