SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dit (vorige) nummer, dat moet toch wel zó ontiegelijk vaak gedraaid zijn in die tijd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphouse ken ik dan weer wel...
Househop is verhuismuziek.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphouse ken ik dan weer wel...
Grijs...quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit (vorige) nummer, dat moet toch wel zó ontiegelijk vaak gedraaid zijn in die tijd.
Niet door mij, maar door iemand die in de RoXy gedraaid heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit gedigitaliseerd door je, MadMaster?
Meende een vinyl kraakje te horen.
Top zeg! Plus de Liebrand collectie en alle Veronica jingles. En waarschijnlijk nog véél meer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet door mij, maar door iemand die in de RoXy gedraaid heeft.
Ik heb die collectie mogen ontvangen...
Zo'n kleine 300.000 MP3's...quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top zeg! Plus de Liebrand collectie en alle Veronica jingles. En waarschijnlijk nog véél meer.
Bij een gospel kerkdienst weten ze elkaar ook zo lekker op te hitsen. Nogal een schril contrast met hier.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben in de USA bij wat gospel concerten geweest en dan die dansen erbij...
Ja zelfde toontje inderdaad!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit vraagt eigenlijk wel om Moby met Go...
21:32 : Moby - Go (Woodtick Mix)quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het je er niet in horen mixen. Maar dan ook echt ábsoluut niet.
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zwaailichten maken het af.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.
Het kan veel obscuurder...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had verwacht alle nummers te kennen en dat scheelt niet veel, maar toch niet alles.
Total confusion!
Je was een fervent Roxy-ganger?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had verwacht alle nummers te kennen en dat scheelt niet veel, maar toch niet alles.
Total confusion!
Lol, kende de muziek uit die periode wel aardig. Maar titels, geen idee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was een fervent Roxy-ganger?
Be my guest...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen idee of ik het dan herken.
Thanks!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu geen herkenning meer van de laatste 2 tracks, maar je draait verrekte lekker, Mad!
Welterusten!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:23 schreef livelink het volgende:
Ik sloot per ongeluk alles af, maar ga nu ook echt afsluiten.
Dank je wel MadMaster voor de lekkere afterparty.
Welterusten
30 BPM te langzaam...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Damn, dát is snel en feilloos.![]()
eR ZIT NIET VEEL MELODIE IN, DUS DAN KAN HET MAKKELIJK..quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoor ik niet eens aan de stem. Dus kan prima.
Ik had een Philips pickupje, waarvan de deksel de speaker was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Blij dat ik zo'n beetje de hele opkomst van muziek en bijbehorende geluidsdragers mee heb mogen maken. Ik was er net na de wasrol.Philips met hun Aristona merk zwaaide de scepter in het betaalbare segment.
Hier ook. 2 speakers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had een Philips pickupje, waarvan de deksel de speaker was.
en de bandrecorder van mijn vader...
quote:21:04 : The Chicago Bad Boy ft. Gershon Jackson - House Music All Night Long (New York Club Mix)
21:07 : Fierce Ruling Diva - Rubb It In (Frank De Wulf's Air Plain Mix)
21:11 : Tyree - Hardcore Hiphouse
21:14 : Cabana - Bailando Con Lobos [Sasha's Snake Mix]
21:20 : Glenn Underground - Clap Yo Hands
21:23 : Pizzaman - Sex On The Streets (Pizzaman Club)
21:27 : Quadripart - La Musique Des Enfants Joyeux
21:32 : Moby - Go (Woodtick Mix)
21:36 : Moby - Go (Original Version)
21:41 : Tonka Dj Vs. Deskee - Feel The Street (New Music Movement Mix)
21:43 : House Of Venus - Dish N Tell (Juan Sanchez, The Man With No Shadow Remix)
21:49 : Shytalks - Touch The House (HQ)
21:53 : Ramirez & Pizarro - Hablando (Acordeón Mix)
21:58 : Egma - Let The Bass Kick
22:02 : A Homeboy, A Hippie And A Funki Dredd - Total Confusion (Barry Obzee Remix)
22:05 : Holy Noise - Get Down EveryBody (Vocal Mix)
22:07 : Second Phase - Mentasm
22:10 : System 7 - Alpha Wave (Plastikman Acid House Mix)
22:13 : Kevin Saunderson - Tranzister
22:16 : Groove Thing - Piano Tilt
22:21 : Glam - Hell's Party (DJ Ricci & DFC Team Mix)
22:24 : Olav Basoski & Erick E - Phunk Parade
22:26 : Robert Armani - Ambulance (Original)
22:29 : Kasjmir - Canto De Alabanza
22:31 : Synthadelic - I'm A Secretary
22:35 : A.D.N. - Follow The Preacher
22:38 : Joey Beltram - Energy Flash
22:43 : DJPC - Insomniak (Bassline 7 Trax Mix)
Ik ben de avond zelf ook weer doorgekomen...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat was genieten! Dankjewel voor het mixen, MadMaster!
De tijd gaat razendsnel dan.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de avond zelf ook weer doorgekomen...
U2!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De tijd gaat razendsnel dan.
Welterusten straks!
@MadMaster: jawel. Ik heb de verbinding meteen verbroken.quote:
Hmmm, het duurde 4 minuten voordat ik kon connecten…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:29 schreef Melting het volgende:
[..]
@:MadMaster: jawel. Ik heb de verbinding meteen verbroken.
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 06:56 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Hmmm, het duurde 4 minuten voordat ik kon connecten…
Goedemorgen allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:37 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting ! Als ik er nu een ketting van rijg dan heb ik winterbanden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:37 schreef just me het volgende:
dank je wel Melting ! Als ik er nu een ketting van rijg dan heb ik winterbanden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier hebben ze gelukkig geen budget voor sneeuw.
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Regen is niets anders dan verlegen sneeuw
Er was niemand van plan om te draaien en zou mooi zijn als je het vanavond doet, anders zit je zo lang op de luisterstoel dat ie operatief verwijderd moet worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb weer zin, tijd en ruimte om een Radio 49-uitzending te doen. Had zich voor vanavond al iemand gemeld? Ik kan anders ook het pre-Melting-tijdstip pakken morgen.
Snap ik. Dan ga ik zo maar eens even een uitzending in elkaar bakkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was niemand van plan om te draaien en zou mooi zijn als je het vanavond doet, anders zit je zo lang op de luisterstoel dat ie operatief verwijderd moet worden.
Bak ze en tot vanavond!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Dan ga ik zo maar eens even een uitzending in elkaar bakken
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond staat dit op het menu, dus geen R49:
*Beekridder / Waterkers / Beurre blanc
*Herfst tuin / Doodstrompet / Bleu des Aravis
*Marigold Ei / Bloemkool / Crément de Savoie / Kuit van Snoek
*Forel / Dennen / Boekweit
*Kalf / Zwezerik / Rivierkreeft
*Melk in al zijn vormen
quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - Freeday
Eet smakelijk ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb iets meer voorbereidingstijd nodig en wil zo nog even eten. Dus ik begin om 19:30 uur.
[..]
Bij mijn weten wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga straks even meeluisteren![]()
Verder alles goed hier?
Prima. Eten achter de kiezen. Nog even een paar nummers uitzoeken. Vooraf-tracks om 19:20 uurquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:53 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga straks even meeluisteren![]()
Verder alles goed hier?
jawel, redelijke week achter de rug, hoewel ik nog erg opstartproblemen heb met de scriptie sinds Oud en nieuwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bij mijn weten wel.![]()
Bij jou ook?
Oei, het is al 20 januari!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
jawel, redelijke week achter de rug, hoewel ik nog erg opstartproblemen heb met de scriptie sinds Oud en nieuw
Ik heb wel wát gedaan, maar niet veelquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb wel wát gedaan, maar niet veel
Ik wist ook tot dinsdag niet hoe ik verder moest met het laatste hoofdstuk, toen had ik met mn begeleider een gesprek. Ik ga komende week ermee starten want in het weekend doe ik sowieso nooit een zak.
Opgeslagen!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vorige week verschenen. Dit Zweedse duo is al een hele tijd goed bezig
Ik heb het ook zo koud inclusief dode en stijve vingers. Ik loop al de hele dag met van die vingerloze handschoenen om toch nog te kunnen typen en nog een beetje warmte in mijn handen te hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze week twee keer warme chocolademelk gedronken na een poosje kou lijden. Brrrr...Hot Chocolate - Girl Crazy
Zeker, veel leuke muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Al hun hits waren en zijn zeer goed te pruimen.
Verwarming laag en/of slaapgebrek?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ook zo koud inclusief dode en stijve vingers. Ik loop al de hele dag met van die vingerloze handschoenen om toch nog te kunnen typen en nog een beetje warmte in mijn handen te hebben.
Beide. En te weinig beweging.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verwarming laag en/of slaapgebrek?
Dit is wel weer ouderwets Rhys, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Het nieuwe album van Rhys Lewis, Corner Of The Sky, is nu dan eindelijk uit.Dit is één van de nieuwe tracks:
Rhys Lewis - 21st Century Life
Verderop in de uitzending kom ik er nog even op terug...
Hij maakt sowieso heel fijne muziek. Veel 80s invloeden op dit album, trouwens. Daar is dit nummer geen voorbeeld van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit zit technisch akelig goed in elkaar.
Ja dat merk je echt wel aan een lagere rekening.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Hier is afgelopen week extra isolatie aangebracht. Ik zal jullie alle details besparen. Ik ben benieuwd of het veel helpt...
Lekker verzoekje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Paar uitzendingen geleden nog gedraaid, maar dat geeft helemaal niks. Dit nummer wil ik elke week wel draaien. Vandaag als verzoekje van L2B![]()
Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
Gńavond, Symph!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Toffe jingle was dat net
Goedenavondquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Toffe jingle was dat net
Goedenavond Symphquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Toffe jingle was dat net
En een in het verleden zeer vaak gebruikte sample.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg er een erg Simply Red-gevoel van. Maar dan met een dancebeat eronder.
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het betreft hier NIET Urbanus die ze naar het songfestival sturen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:15 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is even een nawee van de top 2000 reeks:
Originele van Kelly Clarkson is beter
Over samples gesproken: dit nummer is één grote portie jatwerk. Er zitten van allerlei samples in:quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En een in het verleden zeer vaak gebruikte sample.
Ik vind het een lekker nummer.
Best leuk bij elkaar gestolen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Over samples gesproken: dit nummer is één grote portie jatwerk. Er zitten van allerlei samples in:Hysteric Ego - Time To Get Back (Shorthairedloverfromessex mix)
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zullen wij Vulcano gewoon weer sturen?
Een beetje van een dit en een beetje van een dat
Or Maribellequote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:16 schreef Symphonic het volgende:
Zullen wij Vulcano gewoon weer sturen?
Een beetje van een dit en een beetje van een dat
Het stond al klaar voor vanavond hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik weet wel waarom, want klinkt als.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het stond al klaar voor vanavond hoorMaar ik denk dat het een mooie opmaat vormt naar jouw verzoekje
Ja, had gekund. Het komt echter uit Noorwegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het had ook door Jon Anderson gezongen kunnen worden.
Ja dat denk ik ook!
Ging dat aan de lopende band daar?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
leuke deze van de Rolling Stones
(oke laatste t2000 grap,beloofd)
Bizar verhaal omtrent auteursrechten, dit nummer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
leuke deze van de Rolling Stones
(oke laatste t2000 grap,beloofd)
eerlijk gezegd, toen het kwam, was het vooral grappen in de trant van "Was hier niet iets mee met de Rolling Stones?"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging dat aan de lopende band daar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, toen het kwam, was het vooral grappen in de trant van "Was hier niet iets mee met de Rolling Stones?"
Als je over het algemeen bedoelt, ja heel veel flauwe humor in de reeks
Dan moeten wij hier ook maar aan de melk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond staat dit op het menu, dus geen R49:
(...)
*Melk in al zijn vormen
Ja, die horen wel bij elkaar. Maribelle is inmiddels ook al 61quote:
Nee, die is het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is best bizar.
*sportschoenen aantrekt voor het geval Symph Udo Jürgens aanvroeg*
Dat durf je ook alleen maar te zeggen omdat Melting en Vout er vanavond niet zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
We komen in het Duitse hoekje van de uitzending aan nu. Passende verzoekjes zijn nog steeds welkom. Niet-passende ook.
Vout duikt altijd onverwacht op. Voor je het weet ben ik het carnavalslied van Martine Bijl of "Er wordt gepaard in de gang" aan het draaien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat durf je ook alleen maar te zeggen omdat Melting en Vout er vanavond niet zijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat durf je ook alleen maar te zeggen omdat Melting en Vout er vanavond niet zijn.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vout duikt altijd onverwacht op. Voor je het weet ben ik het carnavalslied van Martine Bijl of "Er wordt gepaard in de gang" aan het draaien.
Bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga weer pleite, bedankt voor de muziek 11
Ik kende het niet, maar het is wel een kop-zit-lied, ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Dit liedje zit al de hele week in mijn kop
Tot snel ziensquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
Fijne avond nogquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
Best wel jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar het is wel een kop-zit-lied, ja.
Zit dat in het basispakket?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Een hot shot recht in mijn aderen. Dat zou ik wel willen, ja.
Ik koop het gewoon bij de drogisterij.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik koop het gewoon bij de drogisterij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Karen Young - Hot Shot (vocal long version)
Verzoekje van Livelink
Nee, wel een nummer met een paar karakteristieke samples:quote:
Die nummers wijken altijd lekker af van wat dan ook. Net als Flat Beat. Leuke clip erbij ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, wel een nummer met een paar karakteristieke samples:Mr. Oizo feat. Skrillex - End Of The World
Wat zou het zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 blaast het stof af van een bepaald alarm
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 blaast het stof af van een bepaald alarm
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef DJ11 het volgende:
Britse vuurwerkshow afgelast om masturberende walrusThe Beatles - I Am The Walrus
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
En natuurlijk ook nog een editie van Lucky's Law.
Lekker toch, in slaap vallen met muziek.quote:
Doe er ook een uit mijn naam dan. Daar trapt DJ11 toch niet in.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Eerst nog even een verzoekje van L2B wegwerken (veeleisend typje)Earth, Wind & Fire - Fantasy
Durf niet meer.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe er ook een uit mijn naam dan. Daar trapt DJ11 toch niet in.
Ik heb een stem die "quarante-neuf" zegt. Maar (nog) geen Franstalige jingles. Gaan er wel ooit komen, want ik wil nog steeds een "F"-themashow maken, zoals ik eerder deed met o.a "N" en "I"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik schat de kans dat DJ11 zelfs Franstalige jingles in huis heeft op 67% in.
Jawel, je hebt toch iets met Ecoute? Of hoort die bij quarante-neuf?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een stem die "quarante-neuf" zegt. Maar (nog) geen Franstalige jingles. Gaan er wel ooit komen, want ik wil nog steeds een "F"-themashow maken, zoals ik eerder deed met o.a "N" en "I"
Die is tof! Je maakt bijzonder fraaie jingles met erg duidelijke articulatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een stem die "quarante-neuf" zegt. Maar (nog) geen Franstalige jingles. Gaan er wel ooit komen, want ik wil nog steeds een "F"-themashow maken, zoals ik eerder deed met o.a "N" en "I"
Je hebt helemaal gelijk. Jingle 12 is datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Jawel, je hebt toch iets met Ecoute? Of hoort die bij quarante-neuf?
Daar heb ik een computerstem voor hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die is tof! Je maakt bijzonder fraaie jingles met erg duidelijke articulatie.
Dat wist ik, maar zo duidelijk kan ik ze niet vinden. Althans, niet gratis.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar heb ik een computerstem voor hoor
Eerste single van hun album Music Complete uit 2015. De zangeres die meezingt, is bekend van La Roux (hit: Bulletproof)quote:
Dat zit er zeker ook een beetje in. Valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor I Feel love er gewoon dwars doorheen
Ik dacht het, jij typte het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor I Feel love er gewoon dwars doorheen
Een extended mix ingekort. Dit tweede couplet, dat je nu hoort, zit niet in de single-versie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet niet wát je gedaan hebt, maar het klinkt heel best.
Ah! Daar gebruik je Audacity voor?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een extended mix ingekort. Dit tweede couplet, dat je nu hoort, zit niet in de single-versie.
Een soortgelijk programma.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah! Daar gebruik je Audacity voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |