SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Dit (vorige) nummer, dat moet toch wel zó ontiegelijk vaak gedraaid zijn in die tijd.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphouse ken ik dan weer wel...
Househop is verhuismuziek.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hiphouse ken ik dan weer wel...
Grijs...quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit (vorige) nummer, dat moet toch wel zó ontiegelijk vaak gedraaid zijn in die tijd.
Niet door mij, maar door iemand die in de RoXy gedraaid heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit gedigitaliseerd door je, MadMaster?
Meende een vinyl kraakje te horen.
Top zeg! Plus de Liebrand collectie en alle Veronica jingles. En waarschijnlijk nog véél meer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet door mij, maar door iemand die in de RoXy gedraaid heeft.
Ik heb die collectie mogen ontvangen...
Zo'n kleine 300.000 MP3's...quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Top zeg! Plus de Liebrand collectie en alle Veronica jingles. En waarschijnlijk nog véél meer.
Bij een gospel kerkdienst weten ze elkaar ook zo lekker op te hitsen. Nogal een schril contrast met hier.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben in de USA bij wat gospel concerten geweest en dan die dansen erbij...
Ja zelfde toontje inderdaad!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit vraagt eigenlijk wel om Moby met Go...
21:32 : Moby - Go (Woodtick Mix)quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb het je er niet in horen mixen. Maar dan ook echt ábsoluut niet.
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zwaailichten maken het af.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Die vielen me helemaal niet op. Ik bleef hangen bij de onderbroek.
Het kan veel obscuurder...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Had verwacht alle nummers te kennen en dat scheelt niet veel, maar toch niet alles.
Total confusion!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |