Stevige BIEMquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik heb nu zin in een spelletje Worms.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Meteen even kijken of die 19 mensen af en toe een verdacht bedrag ontvangen vanuit Rusland.
Wow! Wat is dit?quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
hallelujahbomquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Ik kan er niks mee. Het is niet alsof al met materiel eigendom van de soldaten zelf is daar in ZK. Dat spul is gewoon van het pentagon. Denk dat we wat context missen.quote:
Maakt niet zoveel uit. Ze vuren allemaal dezelfde soort granaten af.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:57 schreef kibo het volgende:
De Uki's krijgen zo wel een allegaartje aan militair spul ....
Oew, nice! Wormsquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:28 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dat is waarschijnlijk de artillery stockpile waar eerder over gesproken werd. Er zouden granaten in opslag uit Korea en Israël naar Oekraïne worden verscheept, al dan niet als signaal naar Zuid Korea en Israël omdat ze hun snor drukken in de oorlog.quote:
In theorie wel, in de praktijk vaak wat minder.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Ze vuren allemaal dezelfde soort granaten af.
Ik zag het ook in de comments, maar die heeft Oekraïne toch niet?quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow! Wat is dit?
Lijkt wel een TOS-1AWeet jij het @:Achja ?
Goed, en mooi im te lezen dat dit eindelijk gebeurt.quote:
Die mail waarin dat door usa/navo is aangekondigd is niet bij Scholtz gekomen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:29 schreef Panthera. het volgende:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat Rusland achter de schermen is verteld voor 1 januari terug in het hok te moeten omdat het Westen daarna echt los gaat met leveringen. En/of het Westen neemt de dreiging van een surge van de Russen zeer serieus.
Ik denk dat Rammstein morgen daar deels voor gaat dienen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die mail waarin dat door usa/navo is aangekondigd is niet bij Scholtz gekomen.
Ik hoop het. Tanks -honderden- is de sleutel om de RUssen er uit te kicken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:33 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik denk dat Rammstein morgen daar deels voor gaat dienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |