Hoe lager het getal hoe beter en NL voert de lijst weer eens aanquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze voorbij komen op social media en vond dat wel intressant ivm het "communistische gedachtegang" in Rusland.
Helemaal niks meer zelf hebben vind ik ook lastig hoor met een DE en FR. De omstandigheden zijn zich in rap tempo aan het keren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie gaat ons nog meer aanvallen?
Geen idee. Maar wat gaat Nederland vertellen als Rusland, of iemand anders, wat flikt bij een NAVO partner en er wordt een beroep gedaan op artikel vijf?quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie gaat ons nog meer aanvallen?
De wodka stijgt´m naar het hoofd.quote:
Scholtz is van dezelfde SPD partij als zijn voorganger Gerhard Schröder die bij een Russisch bedrijf werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lafaard of kremlin-asset, een van de twee is het.
Binnen 24 uur: O nee, toch niet. Grapje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:08 schreef myShizzle het volgende:
Deutschland kapituliert
[ twitter ]
Zag deze vanmorgen toen ik onderweg was naar Groningen op vrachtwagens voorbij komen volgens mij richting Eemshaven. Gaat Nederland deze ook extra leveren?quote:
Dat is de industrie, die zijn wel bereid ja. De politiek ligt alleen nog dwars.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:08 schreef myShizzle het volgende:
Deutschland kapituliert
[ twitter ]
De industrie ja. Die roepen dat al maanden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:08 schreef myShizzle het volgende:
Deutschland kapituliert
[ twitter ]
Dit jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Binnen 24 uur: O nee, toch niet. Grapje.
30 jaar voor gewaarschuwd en nu kan het in één jaar geregeld zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:02 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Mooi, dat probleem is opgelost. Eén argument minder. En nee, dat ze teruggaan naar de situatie van voor de oorlog gaat ook niet meer gebeuren.
Vijftig jaar als je de waarschuwingen van de milieubeweging meetelt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:15 schreef Aether het volgende:
[..]
30 jaar voor gewaarschuwd en nu kan het in één jaar geregeld zijn.
Bedoel meer als chantagemiddel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vijftig jaar als je de waarschuwingen van de milieubeweging meetelt.
Boots on the ground?quote:
Ook onder de Duitse bevolking is de bereidheid om MBT's te sturen zeer hoog las ik ergens (weet niet meer precies waar). Dus waarom de regering zo moeilijk blijft doen snap ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De industrie ja. Die roepen dat al maanden.
Of van de Republikeinen. Dat was nog erger geweest.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelukkig is Biden niet van de SPD
Zullen we het daar over hebben als Rusland de oorlog verloren heeft? Ik verwacht voor die tijd geen nieuw conflict.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Maar wat gaat Nederland vertellen als Rusland, of iemand anders, wat flikt bij een NAVO partner en er wordt een beroep gedaan op artikel vijf?
"Willen jullie vijfduizend helmen?", veel meer dan dat zit er dan niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |