quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Wat voor nationale finales hebben we morgen? Alleen Litouwen en Noorwegen?
Vanavond volgens mij alleen Malta maar de vorige keer was het niet echt de moeite waard
Even langzaam opwarmen voor 4 en 11 februari. Ik krijg er bijna zin inquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:57 schreef Em31 het volgende:
[..]nog een rustig weekend
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
Ik heb geen idee, ik ken hun nummers niet. Maar ik vind coke snuiven terwijl je optreed sowieso een beetje triest.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:25 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar gaat dat nummer Witte Was toch over? Als hij dan daadwerkelijk blijkt te snuiven is er blijkbaar ophef.
Ik ben totaal niet verbaasd, drugsgebruik in de muziekindustrie gebeurt vaker, en dat moeten mensen helemaal zelf weten. Ik vind het echter wel vrij triest om dat live op het podium te doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zijn we nou echt verbaasd dat een artiest die openlijk zingt over coke ineens coke gaat snuiven?
Sneue bedoening natuurlijk, maar stiekem vind ik het ook wel weer grappig dat al die huismoedertjes nu ineens helemaal in shock zijn
Maandagquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ja fijn dat soort dingen![]()
Wanneer mag je naar Alicante?
Het is gewoon een beetje triest om er mee te koop te lopen als volwassene.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken hun nummers niet. Maar ik vind coke snuiven terwijl je optreed sowieso een beetje triest.
quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
MaandagHad eigenlijk vandaag al gekund want er kwam een plek vrij maar ik voelde dat ik even rust in m'n hoofd nodig heb nu dus ik heb het gewoon op maandag gehouden.
Ik mis er nog een aantalquote:
Jaquote:
quote:
Ik heb een déjà vu.. waarom ook alweer nu en niet morgenochtend?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet eigenlijk nog de vaatwasser uitpakken, maar heb geen zin.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb een déjà vu.. waarom ook alweer nu en niet morgenochtend?
Neequote:
* H_T kijkt naar Agnesquote:
quote:
Yoquote:
Heeft het gesmaakt?quote:
Valt mee hoor, heb ‘s nachts uurtje wakker gelegen.quote:
Mijn verjaardag vieren met familie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:17 schreef Strani het volgende:
Zooooo goedemiddag allemaal, wat zijn de plannen voor vandaag?
Schoonmaakdagje. Moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:17 schreef Strani het volgende:
Zooooo goedemiddag allemaal, wat zijn de plannen voor vandaag?
Heel goed heel goed. En hoe vieren jullie het?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn verjaardag vieren met familie.
Nee, ik ben nog niet jarig, maar mijn ouders zijn op vakantie wanneer dat wel zo is
Zou je bij mij ook kunnen schoonmaken?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schoonmaakdagje. Moet ook gebeuren.
In een 'kring'quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed heel goed. En hoe vieren jullie het?
Met koffie/thee en een koekje en dan later misschien nog eens rondgaan met de schaal met plakjes leverworst en blokjes kaas?quote:
Is het zo'n zwijnenstal bij jou?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je bij mij ook kunnen schoonmaken?
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Met koffie/thee en een koekje en dan later misschien nog eens rondgaan met de schaal met plakjes leverworst en blokjes kaas?
Nee dat valt mee. Gewoon even afwassen en onderhoudquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het zo'n zwijnenstal bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |