Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.quote:
verder zegt ie niks?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.
dan zijn ze dichtquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat eet je als je om 3 uur uit de kroeg kwam.
En jij als mod doet er aan mee? f ....quote:
Ontsnapt randdebieltje.quote:
Oh ik had het over shoarma tenten na het stappenquote:
sssst ik durf niet meer hierquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Paul het volgende:
Terwijl ik afwas zal @:speedfight met jullie praten, veel plezier
Laat die muts het maar doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Paul het volgende:
Terwijl ik afwas zal @:speedfight met jullie praten, veel plezier
wat is jouw probleem jongequote:
Heb jij ook al een vaste PI.... brrrrrr........quote:
LAAT MIJquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook al een vaste PI.... brrrrrr........
Ik had het over de winkels hier om de hoek en jij zei niets over tenten ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had het over shoarma tenten na het stappen
Daar zal niemand op tegen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
@:Paul blijft overigens wel van mij
Dacht dat je weg was.quote:
Niet alleen dit topicquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.
Dat is mooi, ik geloof namelijk niet dat iemand anders hem wil.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het nietsquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik geloof namelijk niet dat iemand anders hem wil.
Triest dat sommige blauw zijn. Haalt het niveau van fok weer een stukje meer naar benedenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het niets
irl?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben iig een dame.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het niets
Ze is zijn verzorgster.quote:
Wat is jouw probleemquote:
Er zijn wat users hier op fok die me graag uitlokken en dan zit ik met de gebakken peren. Die muts probeert het ook weer zo te zien. Ik heb er geen geduld meer voor.quote:
Komen ze van achteren binnen ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Iemand heeft het hek weer open gelaten
hier heb ik die job toch niet he?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Uit alle kieren zo te zienquote:
Nehquote:
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Oké, je mag gewoon ff ophouden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn wat users hier op fok die me graag uitlokken en dan zit ik met de gebakken peren. Die muts probeert het ook weer zo te zien. Ik heb er geen geduld meer voor.
Ja, als ze elke keer uit het ledikantje pleuren krijgen ze wel hersenschade he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.
Te veel ruimte tussen de spijlen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.
Ik niet. Die zijn best schattigquote:
Okquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oké, je mag gewoon ff ophouden.
Ik word getagd, ik reageer met een grapje. Volgens mij zijn wij elkaar nog niet eerder gekruist, ik weet niet wat jij hebt maar zo onvriendelijk is nergens voor nodig.
Sommigen kunnen geen hersenschade oplopen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, als ze elke keer uit het ledikantje pleuren krijgen ze wel hersenschade he.
Gaat niet werkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oké, je mag gewoon ff ophouden.
Ik word getagd, ik reageer met een grapje. Volgens mij zijn wij elkaar nog niet eerder gekruist, ik weet niet wat jij hebt maar zo onvriendelijk is nergens voor nodig.
Ja is dit een heilige kliek? Moet je je eigen forum startenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat niet werken
Doe maar eens ergens anders proberen
Als je sommige mensen diep in de ogen kijkt zie je inderdaad het touwtje dat de oren tegen hun hoofd houdt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen geen hersenschade oplopen.
Dit is de club zonder mongolenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja is dit een heilige kliek? Moet je je eigen forum starten
Ik snap soms echt niet waarom iemand mod is.quote:
Soury moet je een beetje leren kennen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:31 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja is dit een heilige kliek? Moet je je eigen forum starten
Deze is wel bijzonderquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap soms echt niet waarom iemand mod is.
Bemoei je er niet mee ze moet en hoeft me niet te leren kennen. Ik moet dat mokkel nu al nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury moet je een beetje leren kennen.
Het is dus allemaal jouw schuld.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:33 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij achtervolgen rellen en gedoe mij de laatste tijd
Oh ben jij het. Jij krijgt binnenkort een eigen kaart in een niet nader te noemen spel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:33 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij achtervolgen rellen en gedoe mij de laatste tijd
Kunoquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ben jij het. Jij krijgt binnenkort een eigen kaart in een niet nader te noemen spel.
eerlijk, ik vind dit niet normaal gedrag nr 1quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee ze moet en hoeft me niet te leren kennen. Ik moet dat mokkel nu al niet
Zet een TR met je kut hartje !!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
eerlijk, ik vind dit niet normaal gedrag nr 1
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ben jij het. Jij krijgt binnenkort een eigen kaart in een niet nader te noemen spel.
Zo kan die wel weer.quote:
Nee hoor ik vind het wel lollig.quote:
Ja. Is vast niet te vreten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch met bami uit blik
Is er maar 1 gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
ik heb het nog nooit opquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Hou het dan ook lollig.quote:
Wat lul jij nou gast !!!quote:
ik heb het een keer op vakantie gehad, dat was niet voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef Soury het volgende:
Ik had het wel eens vroeger (zomerhuisje) en was best lekker
Gaat het ff?? Hou op joh.quote:
Dat is er maar eeeentjequote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Weer iets met sigaren?quote:
Nou ja mijn moeder was/is niet de beste kokquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb het een keer op vakantie gehad, dat was niet voor herhaling vatbaar
Laat mij erbuiten.quote:
Okquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder was/is niet de beste kok
Veel meer. Check zijn PoHiquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel meteen twee topics met die TT
ja die zijn te doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan liever die bakken bami van de appie hein.
Even goed opbakken in de koekepan.
Moord in maanlicht 🌔quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer.@:Domnivoor help!
godzijdankquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:42 schreef Koen66 het volgende:
ah SimondeKrijger heeft de lapo op KSC gemist
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
God zij dank dat ik atheïst ben.
Zat mijn was in de droger.quote:
moet de vaat maar eens uitruimenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zat mijn was in de droger.
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.quote:
Ik heb een magisch aanrecht. Als ik de deur uit ga staat er nog een vaat, kom ik thuis dan is ie weg.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.
Wc zeker ook schoon en het bed is zeker ook opgemaakt?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een magisch aanrecht. Als ik de deur uit ga staat er nog een vaat, kom ik thuis dan is ie weg.
Ja, ook nog!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wc zeker ook schoon en het bed is zeker ook opgemaakt?
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.quote:
Hoe duur is zo'n ding dan ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.
Zijn best duur inderdaad. Ik wacht op de versie die me ook bier kan brengen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
Voor marc dan, een trosje panda's
[ twitter ]
Een goede heb je al vanaf 300 euro maar met een goed laad- en leegstation met dwijlfunctie al snel het dubbele.quote:
Je vaat, aanrecht, wc etc schoon is bij jou geen probleem behalve bier brengen. Je doet iets fout naar mijn mening.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn best duur inderdaad. Ik wacht op de versie die me ook bier kan brengen.
Ja alhoewel een gemiddelde Grizzly wel zal uitnodigen om liever een rondje om te makenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.
Ze zie er zo leuk en fluffy uit maar als ze je tegen komen bijten ze je kop er af.
Jij en je vriendje Paul hebben hier niks te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
eerlijk, ik vind dit niet normaal gedrag nr 1
Valt me nog meequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede heb je al vanaf 300 euro maar met een goed laad- en leegstation met dwijlfunctie al snel het dubbele.
pandas ook?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.
Ze zie er zo leuk en fluffy uit maar als ze je tegen komen bijten ze je kop er af.
Nogmaals, niet jullie forumquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij en je vriendje Paul hebben hier niks te zoeken
Hi Dotquote:
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok doe dan leuk mee en ga niet de baas uithangen
Wel ja, daar heb je haar ook nog.quote:
Hey Enginequote:
Badeendjes zijn helemaal niet onvriendelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.
Wat een onvriendelijke slowchat is dit zeg, bizar!
wat moet je er mee hequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, daar heb je haar ook nog.
Nou ik laat ze voortaan dobberen bij de kermisquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn helemaal niet onvriendelijk.
Glaasje ranja met een rietje erbij?quote:
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hierquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.
Ik zwerf wat rond, af en toe ook even in cre.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat moet je er mee he
Heb jou een tijdje niet gezien hier alles goede/
Behalve ik en mijn vriendje paulquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hier
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hier
In zag het je was niet bij met de 25 hobby tipsquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zwerf wat rond, af en toe ook even in cre.
Niemand is verplicht om die act leuk te vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn vriendje paul
Als er zomaar post gewist worden en notes krijg krijg je van mij een reactie terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn vriendje paul
Oh is ie dat ,.. dan mag ie wel blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn mongolide vriendje paul
Ja echt he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vaat, aanrecht, wc etc schoon is bij jou geen probleem behalve bier brengen. Je doet iets fout naar mijn mening.
Nee maar om nou te gaan schelden vind ik weer wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om die act leuk te vinden.
Ik doe niets, niet mijn subforum.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als er zomaar post gewist worden en notes krijg krijg je van mij een reactie terug
Tja dat vind ik ook van het gedrag van paul op dit forum.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee maar om nou te gaan schelden vind ik weer wat anders
Slecht voor je bloeddrukquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die schijnen ook behoorlijk agressief te zijn, ondanks dat se vooral bamboe eten.
Hey Sodequote:
Valt reuze mee, maar je bent hierheen gementioned door Paul en hij weet ook wel dat ie zijn act beter in ONZ kan houden en niet hier. Dus niet echt handig van hem. En iedereen is welkom.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
quote:
Nouja blijkbaar niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar je bent hierheen gementioned door Paul en hij weet ook wel dat ie zijn act beter in ONZ kan houden en niet hier. Dus niet echt handig van hem. En iedereen is welkom.
Welke?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In zag het je was niet bij met de 25 hobby tips
Over een paar jaartjes moet je er zelf aan geloven ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar niet.
Ik vind t oprecht niet tof.
En ik blijf wel weg hier, maar t geeft wel meteen een knauw aan mijn beeld van 40+.
Je moet je beeld van 40+ niet laten afhangen van 1-2 personen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar niet.
En ik blijf wel weg hier, maar t geeft wel meteen een knauw aan mijn beeld van 40+.
Ja waar moet ik dan heenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een paar jaartjes moet je er zelf aan geloven ..
Weet het zo niet meer je zei dat je iets met treintjes miste of zoquote:
Mooi zo, hier ook alles oke.quote:
O ja dat gaf je niet op als hobby.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het zo niet meer je zei dat je iets met treintjes miste of zo
ditquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet je beeld van 40+ niet laten afhangen van 1-2 personen.
Jullie zijn van mijn part welkom maar ga geen posts wissen en notes gevenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar niet.
Lijkt net het echte leven.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ditZou uniek zijn als je in een SC iedereen toppie joppie vindt
Nogmaals dat doen alleen mods van dit specifieke forum. En ik heb er al lang geen zin meer in, no worriesquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jullie zijn van mijn part welkom maar ga geen posts wissen en notes geven
En zeker niet van Soury , die irl niets is van wat ze hier isquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet je beeld van 40+ niet laten afhangen van 1-2 personen.
Heb je mijn opmerking ook gelezen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nogmaals dat doen alleen mods van dit specifieke forum. En ik heb er al lang geen zin meer in, no worries
Wel heel lang toch ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En zeker niet van Soury , die irl niets is van wat ze hier is
Ik kan me voorstellen dat sommige posts niet zo leuk waren, maar ik vind dit ook best wel kortzichtig dat je daarom 40+ zo bekijkt. Als iemand in jouw subforum topics opent die je niet vindt passen, dan sluit je die ook gewoon. Zo is deze SC gewoon meestal gezellig, maar dan wel zonder acts.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:42 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar niet.
Ok we zijn er nu wel klaar meequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nogmaals dat doen alleen mods van dit specifieke forum. En ik heb er al lang geen zin meer in, no worries
Iets wat tussen Soury en Prisha inzit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ieder zn voorkeur .. ik hou het liever ook bij wat korter
Ja zoiets ...quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets wat tussen Soury en Prisha inzit.
Geloof er nog steeds geen bal vanquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen zijn sneeuwijzers al klaarliggen?
Ik glee vanmorgen bijna onderuit op de fietsquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ookquote:
Nee. Opzouten met die witte troep.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker voor joh, dan hoef je niet te rijdenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee. Opzouten met die witte troep.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker voor joh, dan hoef je niet te rijden
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we moeten daten
Treinverkeer stopt meteen bij dreiging van sneeuwquote:
Oh okayquote:
Alleen gladheid wel, dat kan mogelijk oppassen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:06 schreef Koen66 het volgende:
hier blijft het gewoon boven 0, dus sneeuw heeft weini kans
Gelul.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Treinverkeer stopt meteen bij dreiging van sneeuw
Dan sla ik het daten wel over en duik gelijk met jou...quote:
quote:
Kom weer van een koude kermis thuis.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geen geld dus jij moet alles betalen
@Loveablequote:Op woensdag 18 januari 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan sla ik het daten wel over en duik gelijk met jou...
het diepe in ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan sla ik het daten wel over en duik gelijk met jou...
Of de sprong in het duister.quote:
Salto del tigrequote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of de sprong in het duister.
Gewldig nummer van Peter Koelewijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of de sprong in het duister.
Wij weten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewldig nummer van Peter Koelewijn.
Beste nummer van Peter Koelewijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewldig nummer van Peter Koelewijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig, maar ik vind de B kant beter.quote:
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aardig, maar ik vind de B kant beter.
Ik kan een hoop liedjes van hem wel waarderen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Aardig, maar ik vind de B kant beter.
Ja, gelukkig wel.quote:
Ik ook. Hij heeft een geweldig repertoire.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan een hoop liedjes van hem wel waarderen.
Jij moet weer mod wordenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat niet werken
Doe maar eens ergens anders proberen
doe maar nietquote:
Ik ga gewoon doorquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat er één mod-af wordt afgemaakt.
Waarom? Doe toch normaal.quote:
Dan begin je wel goed met dezequote:Op woensdag 18 januari 2023 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door met Paul en die speedfight of hoe dat mens ook weet afzeiken tot ik een ban krijg
So be it ik heb een moraal en ben vrij gehecht aan onze chat en daar horen die twee figuren niet bijquote:
Zolang er niemand loopt te etteren of te zieken wordt er ook niemand agezeken.quote:
Op een dag werd jij hier ook verwelkomt, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
So be it ik heb een moraal en ben vrij gehecht aan onze chat en daar horen die twee figuren niet bij
Via Chufiquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een dag werd jij hier ook verwelkomt, vergeet dat niet.
Wees dan ook wat aardiger tegen anderen die nieuw zijn en niet lopen te trollen zoals Speedfight.quote:
Mijn mening twee die ff hier te denken de baas te komen spelenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees dan ook wat aardiger tegen anderen die nieuw zijn en niet lopen te trollen zoals Speedfight.
Jou schuld dat ik hier benquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen actieve herinnering meer aan
Maak je daar maar niet druk om ... dat hou ik wel onder controlequote:Op woensdag 18 januari 2023 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn mening twee die ff hier te denken de baas te komen spelen
Dat doen we met zijn allen en anders heeft Deisy het laatste woord.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je daar maar niet druk om ... dat hou ik wel onder controle
Welke dingen pik je niet?quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik pik zulke dingen niet van niemand
Welk onrecht?quote:
Dat heb ik hier niet zien gebeuren maar dat kan ik gemist hebben.quote:
ja zoiets en misschien was het Dees ... die verwijderde gisteren een post van Mario voor mn ogen ...quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik hier niet zien gebeuren maar dat kan ik gemist hebben.
Wat natuurlijk ook weer niet perse verkeerd isquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets en misschien was het Dees ... die verwijderde gisteren een post van Mario voor mn ogen ...
Ik weet maar hij ging te veel of topic en vroeg teveel om streams.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
ja zoiets en misschien was het Dees ... die verwijderde gisteren een post van Mario voor mn ogen ...
Ja dat was idd een foutje van Mario ... soort spammen om streamsquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet maar hij ging te veel of topic en vroeg teveel om streams.
Ja maar haal dan zijn posts weg, geef hem een waarschuwing en misschien een ban voor een dag. Ik kan niet oordelen of zijn ban terecht was want ik kom niet in het BB forum.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was idd een foutje van Mario ... soort spammen om streams
Dan heb jij er mij ook mee, bedankt lul.quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik een ban krijg komt er een ddos aanval waar je gek van word
Sorryquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb jij er mij ook mee, bedankt lul.
zo te zien was het 1 day ... maar hij liep wat te spammen idd maar niet echt ban waardig is mijn meningquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar haal dan zijn posts weg, geef hem een waarschuwing en misschien een ban voor een dag. Ik kan niet oordelen of zijn ban terecht was want ik kom niet in het BB forum.![]()
Maar tja het hele ban beleid is toch al te belachelijk voor woorden.
Is wel 4 uur reisenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek persoonlijk de servers rekken van Danny eruit
Dat ziet er niet erg smakelijk uitquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:55 schreef Steven_Stil het volgende:
Die sukkel post ook nog de verkeerde.
[ afbeelding ]
Ga zo door een ik laat je veters aan elkaar bindenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek persoonlijk de servers rekken van Danny eruit
Ik zoek geen ruzie hier he een paar wannabe modsquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga zo door een ik laat je veters aan elkaar binden
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:55 schreef Steven_Stil het volgende:
Die sukkel post ook nog de verkeerde.
[ afbeelding ]
Een blik witte bonen uit legerrantsoen met datum ergens eind jaren 60 bleek begin jaren 80 nog goed te zijn heeft 1 van mijn kameraden proefondervindelijk bewezen.quote:
Is op discovery geloof ik een serie over. Hoe lang kan je dat soort dingen nog eten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Een blik witte bonen uit legerrantsoen met datum ergens eind jaren 60 bleek begin jaren 80 nog goed te zijn heeft 1 van mijn kameraden proefondervindelijk bewezen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En is dat politiek gezien of hou je meer van bami?
Wanneer blik nergens bol staat krijg je op zijn hoogst wat extra metalen binnen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is op discovery geloof ik een serie over. Hoe lang kan je dat soort dingen nog eten.
Meestal gaat het goed
Was wel leuk voor even. Gingen ze eten proeven wat in schuilkelders opgeslagen was.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is op discovery geloof ik een serie over. Hoe lang kan je dat soort dingen nog eten.
Meestal gaat het goed
Niet alleen blik, maar ook flessen met drank etc.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Wanneer blik nergens bol staat krijg je op zijn hoogst wat extra metalen binnen.
Dat jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel leuk voor even. Gingen ze eten proeven wat in schuilkelders opgeslagen was.
Vroeger hadden ze echt gave programma's maar tegenwoordig vind ik er maar weinig aan.quote:
Jammer wel, die commerciële crap is blijkbaar beter verdienendquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze echt gave programma's maar tegenwoordig vind ik er maar weinig aan.
Je vond dat treinbaanbouwprogramma niet leuk?quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze echt gave programma's maar tegenwoordig vind ik er maar weinig aan.
is goed BDSquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een noodbunker gemaakt tijdens de Duitse bezetting
Jawel, maar dat programma is een spel. Je moet het niet zien als een handleiding over hoe je een treinbaan bouwt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je vond dat treinbaanbouwprogramma niet leuk?
Dus jouw baan is rondquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat programma is een spel. Je moet het niet zien als een handleiding over hoe je een treinbaan bouwt.
Mijn baan is een stapel rails die nu op een tafel ligt.quote:
Je kan een hoop zeggen over mij en mijn huis maar hier zijn geen Adams familie taferelen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
Was je in oorlogs mode met je dynamiet ... je eigen baan opblazen
Het heeft wat verbeteringen nodig. Maar voor de rest is het een prima woning.quote:
Wat heb je al niet moeten vervangen of moet nog ? leuk plein welquote:Op donderdag 19 januari 2023 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het heeft wat verbeteringen nodig. Maar voor de rest is het een prima woning.
Ach er hoeft in weze niets te veranderen. Mar het is allemaal oud vind ik. Een beetje aan vervanging toe.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heb je al niet moeten vervangen of moet nog ? leuk plein wel
Ja dat begreep ik ook ... wel balen ... misschien alles in 1 een keer doen ..quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach er hoeft in weze niets te veranderen. Mar het is allemaal oud vind ik. Een beetje aan vervanging toe.
Ach zoveel balen is het niet. Even uitzoeken wat de verstandigste manier is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik ook ... wel balen ... misschien alles in 1 een keer doen ..
SF een optie ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach zoveel balen is het niet. Even uitzoeken wat de verstandigste manier is.
SF?quote:
En jij denkt dat ik dit snap?quote:
ja dan niet ... misschien dan dat oma er op reageertquote:Op donderdag 19 januari 2023 01:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dit snap?
Dat zul je met de meeste huizen wel hebben tenzij ze in de laatste 10 jaar zijn gebouwd. Niets mis met je handen uit de mouwen stropen. Krijg je wel sneller het gevoel dat het *jouw* huis is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach er hoeft in weze niets te veranderen. Mar het is allemaal oud vind ik. Een beetje aan vervanging toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |