ik heb het een keer op vakantie gehad, dat was niet voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef Soury het volgende:
Ik had het wel eens vroeger (zomerhuisje) en was best lekker
Gaat het ff?? Hou op joh.quote:
Dat is er maar eeeentjequote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef puzziepie het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch met bami uit blik
Weer iets met sigaren?quote:
Nou ja mijn moeder was/is niet de beste kokquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik heb het een keer op vakantie gehad, dat was niet voor herhaling vatbaar
Laat mij erbuiten.quote:
Okquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder was/is niet de beste kok
Veel meer. Check zijn PoHiquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel meteen twee topics met die TT
ja die zijn te doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan liever die bakken bami van de appie hein.
Even goed opbakken in de koekepan.
Moord in maanlicht 🌔quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik weet de naam niet meer.@:Domnivoor help!
godzijdankquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:42 schreef Koen66 het volgende:
ah SimondeKrijger heeft de lapo op KSC gemist
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
God zij dank dat ik atheïst ben.
Zat mijn was in de droger.quote:
moet de vaat maar eens uitruimenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zat mijn was in de droger.
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.quote:
Ik heb een magisch aanrecht. Als ik de deur uit ga staat er nog een vaat, kom ik thuis dan is ie weg.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe het licht in de kuiken wel uit. Dan zie ik het tenminste niet.
Wc zeker ook schoon en het bed is zeker ook opgemaakt?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een magisch aanrecht. Als ik de deur uit ga staat er nog een vaat, kom ik thuis dan is ie weg.
Ja, ook nog!quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wc zeker ook schoon en het bed is zeker ook opgemaakt?
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.quote:
Hoe duur is zo'n ding dan ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.
Zijn best duur inderdaad. Ik wacht op de versie die me ook bier kan brengen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit wel eens te kijken naar zo'n robot stofzuiger maar voor een goede komplete vind ik het nog wel een hoop geld.
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
Voor marc dan, een trosje panda's
[ twitter ]
Een goede heb je al vanaf 300 euro maar met een goed laad- en leegstation met dwijlfunctie al snel het dubbele.quote:
Je vaat, aanrecht, wc etc schoon is bij jou geen probleem behalve bier brengen. Je doet iets fout naar mijn mening.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn best duur inderdaad. Ik wacht op de versie die me ook bier kan brengen.
Ja alhoewel een gemiddelde Grizzly wel zal uitnodigen om liever een rondje om te makenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.
Ze zie er zo leuk en fluffy uit maar als ze je tegen komen bijten ze je kop er af.
Jij en je vriendje Paul hebben hier niks te zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
eerlijk, ik vind dit niet normaal gedrag nr 1
Valt me nog meequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede heb je al vanaf 300 euro maar met een goed laad- en leegstation met dwijlfunctie al snel het dubbele.
pandas ook?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beren zijn in mijn ogen de meest misleidende dieren ooit.
Ze zie er zo leuk en fluffy uit maar als ze je tegen komen bijten ze je kop er af.
Nogmaals, niet jullie forumquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij en je vriendje Paul hebben hier niks te zoeken
Hi Dotquote:
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok doe dan leuk mee en ga niet de baas uithangen
Wel ja, daar heb je haar ook nog.quote:
Hey Enginequote:
Badeendjes zijn helemaal niet onvriendelijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.
Wat een onvriendelijke slowchat is dit zeg, bizar!
wat moet je er mee hequote:Op woensdag 18 januari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja, daar heb je haar ook nog.
Nou ik laat ze voortaan dobberen bij de kermisquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn helemaal niet onvriendelijk.
Glaasje ranja met een rietje erbij?quote:
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hierquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Ik reageer hier al een hele tijd niet meer en nou kom jij weer met je quote.
Ik zwerf wat rond, af en toe ook even in cre.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat moet je er mee he
Heb jou een tijdje niet gezien hier alles goede/
Behalve ik en mijn vriendje paulquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hier
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ok we zullen wel zien en iedereen is welkom hier
In zag het je was niet bij met de 25 hobby tipsquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zwerf wat rond, af en toe ook even in cre.
Niemand is verplicht om die act leuk te vinden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn vriendje paul
Als er zomaar post gewist worden en notes krijg krijg je van mij een reactie terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn vriendje paul
Oh is ie dat ,.. dan mag ie wel blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Behalve ik en mijn mongolide vriendje paul
Ja echt he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je vaat, aanrecht, wc etc schoon is bij jou geen probleem behalve bier brengen. Je doet iets fout naar mijn mening.
Nee maar om nou te gaan schelden vind ik weer wat andersquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Niemand is verplicht om die act leuk te vinden.
Ik doe niets, niet mijn subforum.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als er zomaar post gewist worden en notes krijg krijg je van mij een reactie terug
Tja dat vind ik ook van het gedrag van paul op dit forum.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:38 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee maar om nou te gaan schelden vind ik weer wat anders
Slecht voor je bloeddrukquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die schijnen ook behoorlijk agressief te zijn, ondanks dat se vooral bamboe eten.
Hey Sodequote:
Valt reuze mee, maar je bent hierheen gementioned door Paul en hij weet ook wel dat ie zijn act beter in ONZ kan houden en niet hier. Dus niet echt handig van hem. En iedereen is welkom.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:32 schreef Speedfight het volgende:
[..]
quote:
Nouja blijkbaar niet.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar je bent hierheen gementioned door Paul en hij weet ook wel dat ie zijn act beter in ONZ kan houden en niet hier. Dus niet echt handig van hem. En iedereen is welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |