pic or it didnt happenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb vanavond in de kelder een blik bami uit blik gevonden, de datum zegt THT 1984. Kan ik deze nog eten zonder gevaar voor eigen leven. Heb ooit gelezen dat blikvoer lang houdbaar is. Iemand een idee?
Kerel, ik ben BNW mod. Ik heb geen telefoon met camera die me steeds in de gaten kan houden.quote:
ik las "ik zou je aanranden"quote:
Blik in de magnetron, goed planquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Krijg een beetje een tijdreiziger idee bij de gedachte, zal het blik zo in de magnetron zetten.
Joh verkeerd lezen is het verhaal van mijn leven. Maar ben nu even netjes de tafel aan het dekken voor mezelf. (en nee viespeuk, met tafel dekken bedoel ik bord enzo klaarzetten)quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:13 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ik las "ik zou je aanranden"
verkeerd gelezen dus
Pfff meestal gaan ze gewoon 3 maanden mee die magnetrons, en ik krijg ze goedkoop (van vrachtwagen gevallen).quote:
Was die beetje te 'pruimen'?quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:29 schreef jigggy het volgende:
Ik heb vorig jaar nog shag gerook uit wo2
Echt gortdroge troep ,maar we vonden ze toen ik het huis van oma opruimde na haar overlijden ,best nog vaak eentje gerookt als m’n sigaretten op warenquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was die beetje te 'pruimen'?
Zo smaakt mijn bami nu ook... Weinig goeie saus over, meer brokken nu. Maar een soldaat gooit niks wegquote:Op woensdag 18 januari 2023 23:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Echt gortdroge troep ,maar we vonden ze toen ik het huis van oma opruimde na haar overlijden ,best nog vaak eentje gerookt als m’n sigaretten op waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |