Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.quote:
verder zegt ie niks?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.
dan zijn ze dichtquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat eet je als je om 3 uur uit de kroeg kwam.
En jij als mod doet er aan mee? f ....quote:
Ontsnapt randdebieltje.quote:
Oh ik had het over shoarma tenten na het stappenquote:
sssst ik durf niet meer hierquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Paul het volgende:
Terwijl ik afwas zal @:speedfight met jullie praten, veel plezier
Laat die muts het maar doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Paul het volgende:
Terwijl ik afwas zal @:speedfight met jullie praten, veel plezier
wat is jouw probleem jongequote:
Heb jij ook al een vaste PI.... brrrrrr........quote:
LAAT MIJquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb jij ook al een vaste PI.... brrrrrr........
Ik had het over de winkels hier om de hoek en jij zei niets over tenten ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik had het over shoarma tenten na het stappen
Daar zal niemand op tegen zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
@:Paul blijft overigens wel van mij
Dacht dat je weg was.quote:
Niet alleen dit topicquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een enorme loser om dit topic in de gaten te houden.
Dat is mooi, ik geloof namelijk niet dat iemand anders hem wil.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het nietsquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik geloof namelijk niet dat iemand anders hem wil.
Triest dat sommige blauw zijn. Haalt het niveau van fok weer een stukje meer naar benedenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het niets
irl?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben iig een dame.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:23 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nou een zeker dame hier is ineens bijzonder fel tegen mij uit het niets
Ze is zijn verzorgster.quote:
Wat is jouw probleemquote:
Er zijn wat users hier op fok die me graag uitlokken en dan zit ik met de gebakken peren. Die muts probeert het ook weer zo te zien. Ik heb er geen geduld meer voor.quote:
Komen ze van achteren binnen ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Iemand heeft het hek weer open gelaten
hier heb ik die job toch niet he?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Uit alle kieren zo te zienquote:
Nehquote:
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef pullup het volgende:
Oké, je mag gewoon ff ophouden.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn wat users hier op fok die me graag uitlokken en dan zit ik met de gebakken peren. Die muts probeert het ook weer zo te zien. Ik heb er geen geduld meer voor.
Ja, als ze elke keer uit het ledikantje pleuren krijgen ze wel hersenschade he.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.
Te veel ruimte tussen de spijlen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dat het hekje van het ledikantje weer niet omhoog is getrokken.
Ik niet. Die zijn best schattigquote:
Okquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oké, je mag gewoon ff ophouden.
Ik word getagd, ik reageer met een grapje. Volgens mij zijn wij elkaar nog niet eerder gekruist, ik weet niet wat jij hebt maar zo onvriendelijk is nergens voor nodig.
Sommigen kunnen geen hersenschade oplopen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, als ze elke keer uit het ledikantje pleuren krijgen ze wel hersenschade he.
Gaat niet werkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Oké, je mag gewoon ff ophouden.
Ik word getagd, ik reageer met een grapje. Volgens mij zijn wij elkaar nog niet eerder gekruist, ik weet niet wat jij hebt maar zo onvriendelijk is nergens voor nodig.
Ja is dit een heilige kliek? Moet je je eigen forum startenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat niet werken
Doe maar eens ergens anders proberen
Als je sommige mensen diep in de ogen kijkt zie je inderdaad het touwtje dat de oren tegen hun hoofd houdt.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen kunnen geen hersenschade oplopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |