dat was gister of eergister al? chayron was jarig , ze mochten 2 taarten bakkenquote:
Ohh dacht er is weer iemand jarigquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
dat was gister of eergister al? chayron was jarig , ze mochten 2 taarten bakken
ik weet natuurlijk ook niet alles, miss is er weer iemand jarig, maar ik weet wel dat ze voor 2 taarten ingredienten haddenquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:47 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ohh dacht er is weer iemand jarig
Klopt, was me eerder ook al opgevallen maar meer haar stem ook je bedoelt Joanne...quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Haha nu je dat zegt, heeft ze wel wat weg van die griet ooit in Secret Story. Ook een klein blond ding en die gilde ook om de haverklap om "me moeder" en probeerde ook vanalles te ritselen volgens mij.
direct in de microfoon praten. Als zendercheck krijgen doen ze wel eens "hallo hallo test test.." direct in de microfoon.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze mogen iets niet meer doen want regie word hek
Weet alleen niet wat want stond iemand doorheen te tetteren
O ok ja dat had ik gemistquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
direct in de microfoon praten. Als zendercheck krijgen doen ze wel eens "hallo hallo test test.." direct in de microfoon.
Dat is niet leuk als je in de regie zit met een koptelefoon op
misschien leggen ze zo nog een paar stukjes erin voor minder munten. Leuk om beetje te fuckenquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:12 schreef Kinga het volgende:
Jason wilde ook wel geloof ik, maar die kreeg niet echt de kans van Ali.
hahaquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien leggen ze zo nog een paar stukjes erin voor minder munten. Leuk om beetje te fucken
Verbaast me niks. Heel in begin was hij ook zo aan het schransen....alsof hij weken niet had gegeten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:12 schreef Kinga het volgende:
Jason wilde ook wel geloof ik, maar die kreeg niet echt de kans van Ali.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
jason wacht op de volgende ronde pizza
Nou hij wou andere laten meedelen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:16 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Ali nu echt een eikel. Hij wilde 3 inleggen en de ander moest dan 2 betalen.. Jason wilde bijna zeggen dan doe ik wel mee, maar hij lulde eroverheen en toen deed Chayron het. Hoop dat Jason die grote bek van hem volgende keer voor is
Das niet waar Jason wilde eerst niet mer Ali delen en daarna wel weer dus tja dan is je kans voorbijquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Heel in begin was hij ook zo aan het schransen....alsof hij weken niet had gegeten.
Ja zijn vriendjes.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij wou andere laten meedelen hoor
Niet me je eensquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:16 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Ali nu echt een eikel. Hij wilde 3 inleggen en de ander moest dan 2 betalen.. Jason wilde bijna zeggen dan doe ik wel mee, maar hij lulde eroverheen en toen deed Chayron het. Hoop dat Jason die grote bek van hem volgende keer voor is
Precies zat weer te miepen dat hij een coin mistequote:Op woensdag 18 januari 2023 18:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet waar Jason wilde eerst niet mer Ali delen en daarna wel weer dus tja dan is je kans voorbij
Maar soms kan hij grappig uit de hoek komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:16 schreef Kinga het volgende:
1 hapje jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij bood lincey aan en Jason ook en ook jolien
Ok....quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das niet waar Jason wilde eerst niet mer Ali delen en daarna wel weer dus tja dan is je kans voorbij
Ja hij moest een hele slice geven...quote:
Ja en daar zat Jason zo spastich om te doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zijn nog keiveel mandarienekes
aldus Ilse
een BB in de zomer lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:30 schreef suzi1 het volgende:
werd verdomme tijd ook. denken dat ze in de zomer zitten met die korte broeken en topjes
Ook verveling natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
blijven maar bezig met eten he. zou dat thuis ook zo zijn?
volgens mij moet hij nog nominerenquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:44 schreef suzi1 het volgende:
is er genomineerd vandaag
of zijn ze alleen aan t bedenken nu wie ze naast wie (is er al iemand genomiet) gaan zetten
dus de popies in dit geval?
mooi !quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny wordt wel chagrijnig, als hij honger heeft.
Ja dan maakt hij het zichzelf heel erg moeilijk. Doet hij nu al door dit te vertellen aan jasonquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor het spel zou het leuk als Michelangelo, er een van het bondje erop zet.
Maar daarmee staat zijn eigen nominatie voor de volgende keer vast, vrees ik.
is nog taart van de vorige verjaardag, cheyron was jarig laatstquote:
ik vermoed beidequote:Op woensdag 18 januari 2023 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jason bemoeit zich echt overal mee en zegt elke keer wat een ander zou moeten doen. Is dat de leeftijd of is het een betwetertje
Zijn er al 12quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft de taart heel precies in 12 stukjes verdeeld.
Tijd voor een nieuwe inwoner![]()
[ afbeelding ]
Trek gewoon die jam uit de muurquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte weer klagen over brood, miep miep
maar dan heeft ze niets meer om over te klagenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Trek gewoon die jam uit de muur
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dan heeft ze niets meer om over te klagen
haha owjaquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Dat het zo’n klein potje is voor 2 coins
Ruzie in de tentquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
lindsey hoopt op hotwings in de wall
Volgens mij typisch voor de leeftijd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jason bemoeit zich echt overal mee en zegt elke keer wat een ander zou moeten doen. Is dat de leeftijd of is het een betwetertje
Dat laatste ik irriteer me ook aan hemquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:08 schreef Koos1958 het volgende:
helaas loopt het seizoen af en zijn ze niet echt lekker meerquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dr zijn nog keiveel mandarienekes
aldus Ilse
En daar kwam Jerrel bij voor de sfeer !quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:09 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte heeft de taart heel precies in 12 stukjes verdeeld.
Tijd voor een nieuwe inwoner![]()
[ afbeelding ]
Een plakje warm brood voor de extra vullingquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
wooohooo iedereen krijgt zo nog een plakje brood
Hij moet een bed opmaken in de gameroom? Komt daar vannacht iemand te slapen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron een secret mission?
Nieuwe bewoner?
Nicequote:Op woensdag 18 januari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij moet een bed opmaken in de gameroom? Komt daar vannacht iemand te slapen?
Nieuwe inwoner?
[ afbeelding ]
wow!quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij moet een bed opmaken in de gameroom? Komt daar vannacht iemand te slapen?
Nieuwe inwoner?
[ afbeelding ]
Dat eten ze als lunchquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Waarom eigenlijk geen avondeten? Ze hebben toch broccoli, kip en noodles?
Dat eten ze 's middagsquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:25 schreef engine het volgende:
Waarom eigenlijk geen avondeten? Ze hebben toch broccoli, kip en noodles?
Heb je genoeg coins?quote:
dat is het toch al die tijd alquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een kinderprogramma geworden ?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het een kinderprogramma geworden ?
Verschrikkelijkquote:
Heeft ze snelfilter koffie gekocht ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je daar koffie wilt zetten, mag je er wel handleiding bij pakken
ja is super lekker, maar erg bewerkelijkquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Als je daar koffie wilt zetten, mag je er wel handleiding bij pakken
Sexyquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte zit weer lekker met haar tongetje [ afbeelding ]
Haha Of Rob nog even een open deur in kan trappenquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Haha Of Rob nog even een open deur in kan trappen
quote:
Haha ja wie welquote:
Je stemt wie mag blijvenquote:
Straks gaat ie weer vertellen over zijn ex en hoe zielig ie is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef suzi1 het volgende:
dada gaat dit zich zo persoonlijk aantrekken
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Gelukkig weet Mimi zeker dat Danny dan mag blijven.
gaat ie maar op ex on de beach jankenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Straks gaat ie weer vertellen over zijn ex en hoe zielig ie is.
Dada is Dannyquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
ik heb in feedback een lijstje gevraagd van afkortingen, het is teveel voor mn hoofd (wil ik niet over uitwijden) Benny gaf me 4 maar wie is dada , ik wil een lijstje uitprinten voor naast de laptop, want mn hoofd loopt door zo, wie helpt even .
chacha charlottequote:Op woensdag 18 januari 2023 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Chacha Chelsea
Jayjay Jason
RoRo Rob
Ik weet ze ook niet allemaal maar laat weten als je een bijnaam van iemand niet kentquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
ik heb in feedback een lijstje gevraagd van afkortingen, het is teveel voor mn hoofd (wil ik niet over uitwijden) Benny gaf me 4 maar wie is dada , ik wil een lijstje uitprinten voor naast de laptop, want mn hoofd loopt door zo, wie helpt even .
of mimiquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef Lux069 het volgende:
MichA / Mich = Michelangelo
Andere stream niet gevolgd, maar begrijp ik nu goed dat MichA Danny ook nomineert om een Jason of Rob weg te krijgen?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef suzi1 het volgende:
zeg gwn dan joo fukkers wie is jojo nou weer??
yes simpel!quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef suzi1 het volgende:
zeg gwn dan joo fukkers wie is jojo nou weer??
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:40 schreef Schakeltopia het volgende:
die hard big brother fans he wij beslissen
Wanneer was dat vorige week?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:41 schreef Schakeltopia het volgende:
hoop dat wij vanavond nog te horen krijgen wie hij gekozen heeft!
Zolang we dat maar niet hier op de COS met elkaar gaan doen, susuquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:39 schreef suzi1 het volgende:
ik raak door hunzelf verward. dus drm hou ik oa de namen aan die ze zelf aan de anderen geven
nou je de C's geven al die namen
Ali waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:20 schreef engine het volgende:
Mimi heeft één bedreiging in dit huis. Hij kan niet zeggen wie.
ali zijn ware aard gaat dan naar boven komenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:47 schreef suzi1 het volgende:
hoor ali, die gaat sliden als iemand hem ooit gaat nominere
Alsof je op een kleuterschool zitquote:
DaDa is DannyDannyquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
Klopt Dodoquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof je op een kleuterschool zit
vind het ook vrij rommelig hoor heb ook liever gewoon de namen in het forumquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:35 schreef rinardo het volgende:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk, maar mag via auteursrechten ook gebruikt worden door BB
weten jullie dan wel als je alleen even op de streams let tegen of over wie ze t hebben als ze dat zelf steeds zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind het ook vrij rommelig hoor heb ook liever gewoon de namen in het forum
Ja het is zo'n onzin maar laat maar gebeurenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef Angelique61 het volgende:
Je kan wel 2 zwakke en 1 sterkte erop zetten maar de kijkers beslissen dus is niet gezegd dat die sterke overblijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Nee, maar liggen we niet van wawa... euh wakker.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weten jullie dan wel als je alleen even op de streams let tegen of over wie ze t hebben als ze dat zelf steeds zeggen?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mag cheche er uit, dan zal chacha ook een leuker persoon worden denk ik...100% mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
Van mij niet. Van Chelsea wel een gezellige babbel
En ze kan goed zingen ja.quote:
van hun vind ik het ook irri maar ja ze horen me maar nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weten jullie dan wel als je alleen even op de streams let tegen of over wie ze t hebben als ze dat zelf steeds zeggen?
Je woont in de buurt toch?quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van hun vind ik het ook irri maar ja ze horen me maar niet![]()
ja maar dan zou je kunnen weten over wie we (ik) het hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
van hun vind ik het ook irri maar ja ze horen me maar niet![]()
wtf is lindseyquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
Van mij mag Lindsey, Bart en Cheyron er uit.
Als er geen goede reden wordt gegeven maar smoesquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ali zijn ware aard gaat dan naar boven komen
ja maar zit nu lekker bij de kachel hahahaquote:
Liliquote:
Als er geen goede reden wordt gegeven maar smoesquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ali zijn ware aard gaat dan naar boven komen
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:52 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mag cheche er uit, dan zal chacha ook een leuker persoon worden denk ik...Viel me gister en vandaag juist op dat charlotte steeds begon te zingen en niet chelseaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |