SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Als Keanu je posts zou zien, dan zou hij heel verdrietig worden van je nogal slechte en moreel duistere larp.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Slik maar braaf je blauwe pil iedere dag en ga vooral niet zelf nadenken, gewoon klakkeloos geloven wat je op het journaal ziet en in de krant leest.
Ojajoh?quote:
We hadden bijna deze classic niet gehad, want James had 5 jaar ervoor het bevel gekregen om met Russen te gaan knokken in Kosovo om een vliegveld. Het bevel is niet uitgevoerd.quote:
Ik denkt dat ie nattigheid voelt en niet meegetrokken wil worden in de ondergang van Rusland.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We hadden bijna deze classic niet gehad, want James had 5 jaar ervoor het bevel gekregen om met Russen te gaan knokken in Kosovo om een vliegveld. Het bevel is niet uitgevoerd.
En nu zegt deze al honderden jaren oude bondgenoot van Rusland dat ze moeten kappen. Wauw.
Dit heeft meer nieuwswaarde dan die scheet van Poetin in St Petersburg.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Belangrijk zat zo’n statement.
Ik zou bijna duizelig worden van zo'n snelle draai.quote:
Toch is dat geen verassing.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En nu zegt deze al honderden jaren oude bondgenoot van Rusland dat ze moeten kappen. Wauw.
Ja. Maar die natte scheet + de mededeling dat praten met Oekraïne niet gaat gebeuren wil wel zeggen dat ze het vertrouwen hebben vol ervoor te gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit heeft meer nieuwswaarde dan die scheet van Poetin in St Petersburg.
Ze willen bij de EU. Dan is duimschroeven niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo, het Westen heeft de bankschroef even aangedraaid?
Servië heeft hetzelfde als Bulgarije. meerdere stromingen en groepen in de regeringen en oppositie die of sterk naar Moskou neigen of naar de Navo, meer bepaald het EU geld wat ze graag willen hebben. probeer dan maar te schipperen tussen uiterstenquote:Op woensdag 18 januari 2023 16:16 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Toch is dat geen verassing.
Het beeld dat onze media schetst van een volledig op Russische hand zijnt Servie is niet correct.
Ze vliegen o.a. met Europese Duitse helies, de landmacht heeft Amerikaanse Humvee's, de transportvloot wordt Spaans.
Deze Vuvic bind banden aan met iedereen: vandaar vorig jaar de aanschaf van Chinese raketsystemen.
En dat vond dan plots de EU weer niet zo leuk.
Mooi. Deze oorlog heeft lang genoeg geduurd. Het wordt tijd om een ultimatum te stellen aan Rusland. Wegwezen of we gaan Oekraine echt bewapenen.quote:
Volgens mij denk je hier nog veel te rationeel/Amerikaans over.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
Ze weten dondersgoed dat als Oekraine dat gaat verwerken en verkopen dat ze hun monopolie positie zouden verliezen aan Oekraine en daarmee de macht die ze over Europe hadden. Daarom zien ze dit conflict als een "extistial crisis". Verlies betekent namelijk dat ze alle macht over Europa verliezen en alle inkomsten van olie/gas.
Even los van het feit dat dit prachtig nieuws is. Als er zoveel spullen (en geld) naar Oekraïne gaat dan kunnen wij als westen (NAVO) ook geen verlies meer permitteren lijkt mij. Mocht Rusland inderdaad straks van de lente weer een full scale invasie in gang zetten dan ben ik benieuwd hoe de NAVO zal reageren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |