Iets met een BUKquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zou jammer zijn als er iets vervelends met dat vliegtuig gebeurde.
is 85 je geboortejaar?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
[..]
Omdat? putler moet gestopt worden, zo snel mogelijk en zo hard mogelijk. Zodat ze het nooit meer in hun hoofd halen ergens binnen te vallen.
Hoe voelt dat nu ? met je lul in de reet van poetin te zitten ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat de media dit brengen alsof de Russen moedwillig een raket op een flat met burgers afschoten.
Meer tanks, meer kanonnen, meer miljarden voor Oekraïne!!!1!!1
Zie oorlogshitser Verhofstadt al weer gillen. Die vent zijn karakter is al even verrot als zijn gebit
[..]
Als we de Russen op hun woord geloven probeerden ze inderdaad niet de flat te raken, maar enkel ervoor te zorgen dat die flat en de hele stad onleefbaar werd voor de burgers. Vries allemaal maar lekker dood. Hoe precies is dat verhaal minder erg dan wat Verhofstad al dan niet gezegd heeft?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat de media dit brengen alsof de Russen moedwillig een raket op een flat met burgers afschoten.
Meer tanks, meer kanonnen, meer miljarden voor Oekraïne!!!1!!1
Zie oorlogshitser Verhofstadt al weer gillen. Die vent zijn karakter is al even verrot als zijn gebit
[..]
Hoe zal dat bij jou gaan voelen als je eindelijk snapt hoe dit conflict werkelijk in elkaar zit? Jouw reet zal pas pijn doen als je door hebt dat je al die leugens in de media en propaganda voor zoete koek hebt gesliktquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu ? met je lul in de reet van poetin te zitten ?
Hoeveel rubels krijg je per maand?quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe zal dat bij jou gaan voelen als je eindelijk snapt hoe dit conflict werkelijk in elkaar zit? Jouw reet zal pas pijn doen als je door hebt dat je al die leugens in de media en propaganda voor zoete koek hebt geslikt
Ik gok op: jarenlange ervaring met kremlinpraatpuntjes klakkeloos na-papegaaien. Dat is wel vaker zo met die zelfverklaard kritische denkers.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe krijg je het uit je toetsenbord
Ik vind de Russische agressie jegens elektriciteitscentrales zeker een schande. Net als dat ik dat ook schandalig vond toen de Amerikanen hetzelfde deden in Irak. Ik snap dat je hiermee je militaire vijand probeert te storen maar tevens breng je er de burgers mee in gevaar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als we de Russen op hun woord geloven probeerden ze inderdaad niet de flat te raken, maar enkel ervoor te zorgen dat die flat en de hele stad onleefbaar werd voor de burgers. Vries allemaal maar lekker dood. Hoe precies is dat verhaal minder erg dan wat Verhofstad al dan niet gezegd heeft?
En tegen deze ontvolking mag Oekraïne zich enkel verdedigen door tienduizenden afweergeschutten langs de duizenden kilometers lange grenzen tussen Wit-Rusland, Rusland en Oekraïne te zetten ipv 1 bij belangrijke doelwitten. En al die duizenden raketten mogen natuurlijk ook niet in de buurt van steden en dorpen staan. En natuurlijk mag niemand al dat afweergeschut leveren want dat is escalatie. Rusland zegt dus weer eens dat Oekraïne zichzelf niet mag verdedigen, want dat is een oorlogsmisdrijf. Sorry hoor, maar als je dat geloofd ben je een "speciaal" persoon.
Helemaal foutquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:41 schreef Slayage het volgende:
Meen dat het met de voorlaatste Gaza oorlog was dat de Israëlisch hun artillerie voorraad bijna hadden verbruikt waardoor de Amerikanen met een een noodvoorraad aankwamen varen. Kennelijk hebben ze toen besloten om strategische voorraden aan te leggen in Israël waar de Amerikanen nu dus een beroep op doen. Netanyahu moet maar geen gekke dingen doen op de korte termijn
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoe zal dat bij jou gaan voelen als je eindelijk snapt hoe dit conflict werkelijk in elkaar zit? Jouw reet zal pas pijn doen als je door hebt dat je al die leugens in de media en propaganda voor zoete koek hebt geslikt
Tering, nou gaat het opeens hard met al die voertuigen. Bradleys Marders, 100en voertuigen van de UK, Canada nu met 200, nu alleen nog 100 Leo's om het feest compleet te maken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het zou om de Roshel Senator gaan lees ik in een tweet in het draadje.
https://roshel.ca/products/law-enforcement/senator-apc/
Edit, bevestiging Canada:
[ twitter ]
Slik maar braaf je blauwe pil iedere dag en ga vooral niet zelf nadenken, gewoon klakkeloos geloven wat je op het journaal ziet en in de krant leest.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeveel rubels krijg je per maand?
Hmmm dus nu zijn alle wappies boos op Rusland.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Rusland weigert te onderhandelen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Slik maar braaf je blauwe pil iedere dag en ga vooral niet zelf nadenken, gewoon klakkeloos geloven wat je op het journaal ziet en in de krant leest.
Wat zei die?quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:33 schreef Tokamak het volgende:
Wat was nou die o zo belangrijke speech?
Dan was dat wel een hele kleine strategische hoeveelheid. Als je al door je artillerie shells gaat door kleine conflict tegen een miezerige Hamas.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Helemaal fout
Het begon na de 1973 Yom Kippur oorlog aldus de NYT
Misschien omdat Moskou niet gaat onderhandelen op het moment dat ze verwachten op het slagveld in het voordeel te zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:31 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hmmm dus nu zijn alle wappies boos op Rusland.
Oh nee toch niet..
Kritisch kijken doe ik genoeg. Ik ga alleen de reet niet likken van putler.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Slik maar braaf je blauwe pil iedere dag en ga vooral niet zelf nadenken, gewoon klakkeloos geloven wat je op het journaal ziet en in de krant leest.
Je hebt helemaal niet bewezen dat het bewuste leugens zijn. Doe dat eerst eens.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik vind de Russische agressie jegens elektriciteitscentrales zeker een schande. Net als dat ik dat ook schandalig vond toen de Amerikanen hetzelfde deden in Irak. Ik snap dat je hiermee je militaire vijand probeert te storen maar tevens breng je er de burgers mee in gevaar.
Maar ik begrijp dat jij bewuste leugens in de Westerse media (en dus het voorliegen van de burgers) geoorloofd vindt voor het grotere goed?
natuurlijkquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:38 schreef TheJanitor het volgende:
Zouden er nou ook mensen zijn geweest in andere landen dan Duitsland die zo hard in Hitler's propaganda geloofden en het zo hard verdedigden, zelfs na de genocide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |