Stuur haar maar naar moskou. Of scheer haar kaal op een dorpsplein.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:11 schreef polderturk het volgende:
Christine Buchholz is een naeve kutwijf.
Als we geen wapens leveren, dan stopt inderdaad de oorlog nadat Rusland Oekrane bezet heeft en de bevolking gedeporteerd heeft naar Siberi.
[ twitter ]
Natuurlijk. Maar we gaan vanalles van de rest verwachten. Dan kun je maar beter zelf ook wat te bieden hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Samen met Tsjechie hebben we 90 tanks gesponsord
Ach, dan krijgt hij gewoon een coke light.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Do NOT click the red button mr Rutte
Ja, maar ik bedoel het is niet alsof we niet eerder zwaar spul geleverd hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar we gaan vanalles van de rest verwachten. Dan kun je maar beter zelf ook wat te bieden hebben.
Los hiervan is het ook gewoon iets wat bij kunnen dragen.
Natuurlijk viel het mij ook op dat het een samenwerking betreft. Het kan natuurlijk gewoon over raketten of ondersteunende middelen gaan.
Schijnbaar hebben wij in totaal 3 patriot eenheden (en 1 reserve).quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zou de patriot geven vanuit Nederland zo raar zijn? We dragen er enorm mee bij aan de oorlog. We hebben verder niet heel veel te bieden (aanname). We kunnen hem voor de korte termijn missen. het ding staat al in Europa.
Natuurlijk moet er vervanging komen, maar dat zal dan ondertussen ook zijn toegezegd.
Vaste lezers, het zal geen verassing zijn dat deze kritische denker tweets deelt van een Russisch propaganda kanaal. Klik er verder niet op, dan heeft het enkel mij wat tijd gekost.quote:
Zat net te bedenken of ik wat hondjes naar dat kanaal zou gaan lokkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vaste lezers, het zal geen verassing zijn dat deze kritische denker tweets deelt van een Russisch propaganda kanaal. Klik er verder niet op, dan heeft het enkel mij wat tijd gekost.
Alles wat niet het NAVO narratief volgt is Russische propaganda toch?quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:54 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Vaste lezers, het zal geen verassing zijn dat deze kritische denker tweets deelt van een Russisch propaganda kanaal. Klik er verder niet op, dan heeft het enkel mij wat tijd gekost.
Ik denk dat het wel meevalt. Wordt dan een soort zombieleger (conscripts met weinig exp) met hier en daar een tank en heli. Of hebben ze nog stiekem duizenden tanks en helis nog niet ongezet?quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:34 schreef capricia het volgende:
Dit vrees ik dus ook. Ik hoop echt dat de Oekraeners genoeg wapens en getrainde manschappen hebben om dit te stoppen.
Heb er gewoon helemaal geen goed gevoel bij.
[ twitter ]
Oh, vertel ons dan eens, wat is het "NAVO narratief" precies?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alles wat niet het NAVO narratief volgt is Russische propaganda toch?
Pro VS/EU, Pro oorlog, anti Rusland, anti China, anti onderhandelingen. Wat voornamelijk in de mainstream media wordt verkondigd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, vertel ons dan eens, wat is het "NAVO narratief" precies?
En wie hebben de touwtjes dan in handen achter de schermen bij de mainstream media, enlighten me?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:10 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Pro VS/EU, Pro oorlog, anti Rusland, anti China, anti onderhandelingen. Wat voornamelijk in de mainstream media wordt verkondigd.
Je vergeet Pro mensenrechten. Verder is niemand "Pro oorlog". Hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:10 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Pro VS/EU, Pro oorlog, anti Rusland, anti China, anti onderhandelingen. Wat voornamelijk in de mainstream media wordt verkondigd.
We?quote:Op woensdag 18 januari 2023 07:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En ja, wat mij betreft gaan we zoiets vaker doen. Als we het niet hebben, dan kopen we het gewoon en doneren we het
We is wij als Nederland.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:19 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
We?
Je bedoelt: andere mensen die belasting betalen.
Een ander moet het steeds oplossen voor je.
Een groot deel van de nieuwsberichten komen van Reuters.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:12 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En wie hebben de touwtjes dan in handen achter de schermen bij de mainstream media, enlighten me?
Ik zie het als eindelijk een goede besteding van mijn belastinggeld. Liever dat het naar hulp voor Oekrane gaat dan naar aandeelhouders van KLM.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:19 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
We?
Je bedoelt: andere mensen die belasting betalen.
Een ander moet het steeds oplossen voor je.
Liever van Reuters dan van usefull idiots die zonder het te weten de desinformatie van de "Internet Resursj Agency" napapgaaien.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een groot deel van de nieuwsberichten komen van Reuters.
WeEt JiJ wEL daT dE OPrichTER Paul Julius Baron von Reuter eEn JOOD is?quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:21 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Een groot deel van de nieuwsberichten komen van Reuters.
De Russen zijn blijkbaar pro oorlog. Zij zijn het begonnen. Ook al mogen ze het woord nog steeds niet zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je vergeet Pro mensenrechten. Verder is niemand "Pro oorlog". Hoe krijg je het uit je toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |