Alsof ik dat ooit heb ontkend he.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is allemaal in deze topicreeks terug te vinden. Maar goed, ik hoop vooral dat er bij jou ook voortschrijdend inzicht plaatsvindt.
Het mag wel duidelijk zijn dat de Russen oorlogsmisdaad na oorlogsmisdaad plegen
Zo rollen (erg) linkse mensen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:11 schreef polderturk het volgende:
Christine Buchholz is een naeve kutwijf.
Als we geen wapens leveren, dan stopt inderdaad de oorlog nadat Rusland Oekrane bezet heeft en de bevolking gedeporteerd heeft naar Siberi.
[ twitter ]
Je riep dat de Oekraners oorlogsmisdaden begingen, en wat betreft de Russen wilde je vooral eerst een onderzoek.quote:
Moraal?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wat boeit het oorlogsrecht nou als je er toch wel mee weg komt zonder consequenties? Waarom zou je je daar aan houden als Rusland?
Zoek de quote maar op.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Je riep dat de Oekraners oorlogsmisdaden begingen, en wat betreft de Russen wilde je vooral eerst een onderzoek.
Stemmen in je hoofd?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je riep dat de Oekraners oorlogsmisdaden begingen, en wat betreft de Russen wilde je vooral eerst een onderzoek.
Duidelijk. Als je me al ergens van wil beschuldigen zou ik dat voortaan graag met feiten onderbouwd zien worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed. Het is terug te vinden in deze reeks.
Zou ik ook zeggen, maar toch, dat ook: who cares?quote:
Dat wordt na de oorlog wel rechtgetrokken voor zover mogelijk. Maar goed, hoe harder je tekeer gaat hoe harder die bal terug komt. Je komt in een vicieuze cirkel terecht en dan krijg je van die IS praktijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wat boeit het oorlogsrecht nou als je er toch wel mee weg komt zonder consequenties? Waarom zou je je daar aan houden als Rusland?
Elk beschaafd land cares.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, maar toch, dat ook: who cares?
Samen met Tsjechie hebben we 90 tanks gesponsordquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Zou de patriot geven vanuit Nederland zo raar zijn? We dragen er enorm mee bij aan de oorlog. We hebben verder niet heel veel te bieden (aanname). We kunnen hem voor de korte termijn missen. het ding staat al in Europa.
Natuurlijk moet er vervanging komen, maar dat zal dan ondertussen ook zijn toegezegd.
quote:
Oftewel nu heeft Rusland Ukraine en andere landen opgescheept met hun eigen ongewensten. Zelfs na de oorlog kan je ze niet terugsturen. a) Rusland weigert ze terug te nemen b) Rusland maakt ze dood en na een paar van dat soort gevallen kan je ze niet meer terugsturenquote:
Die Linke (opvolger van de SED, de Oost-Duitse communistische partij) is net als de AfD een pro-Russische wappiepartij.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:11 schreef polderturk het volgende:
Christine Buchholz is een naeve kutwijf.
Als we geen wapens leveren, dan stopt inderdaad de oorlog nadat Rusland Oekrane bezet heeft en de bevolking gedeporteerd heeft naar Siberi.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |