Meen dat het met de voorlaatste Gaza oorlog was dat de Israëlisch hun artillerie voorraad bijna hadden verbruikt waardoor de Amerikanen met een een noodvoorraad aankwamen varen. Kennelijk hebben ze toen besloten om strategische voorraden aan te leggen in Israël waar de Amerikanen nu dus een beroep op doen. Netanyahu moet maar geen gekke dingen doen op de korte termijnquote:
Wat is een defense plant? Een wapenfabriek?quote:
Want Rusland is zo vredelievendquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:10 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Pro VS/EU, Pro oorlog, anti Rusland, anti China, anti onderhandelingen. Wat voornamelijk in de mainstream media wordt verkondigd.
Er is altijd nog een tussenstap naar noeks en dat zijn zware tapijt bombardementen met zware conventionele bommen en raketkoppen. Wordt wel eens tijd dat die op de het kremlin en het russische front worden gegooid.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef Frutsel het volgende:
[ twitter ]
Tijd om de nukes ook maar in de Oekraine neer te zetten.
Putin zei zelf dat dat de enige reden is die de NAVO er van weerhoudt om Rusland aan te vallen.
Tis dat ik zelf tegen verdere verspreiding ben van die meuk, om wat voor reden dan ook, maar het jeukt wel.
Leuke waggiequote:Op woensdag 18 januari 2023 14:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het zou om de Roshel Senator gaan lees ik in een tweet in het draadje.
https://roshel.ca/products/law-enforcement/senator-apc/
Hele punt van een kaars gebruiken in die situatie is toch omdat je geen electriciteit hebt? En dan ga je je telefoonbatterij drainen met zo'n opstelling? Dat het beter verlicht geloof ik direct.quote:
Dat de media dit brengen alsof de Russen moedwillig een raket op een flat met burgers afschoten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Wat wil je hier nou mee zeggen?
quote:
Dat lijkt me een heel slecht idee.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is altijd nog een tussenstap naar noeks en dat zijn zware tapijt bombardementen met zware conventionele bommen en raketkoppen. Wordt wel eens tijd dat die op de het kremlin en het russische front worden gegooid.
De wereld had al lang klaar kunnen zijn met dit gelul van die idiote gek. Een oorlog in Europa op deze schaal met deze oorlogsmisdaden kan niet geaccepteerd worden.
Want dat doen ze nooit, wil je zeggen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat de media dit brengen alsof de Russen moedwillig een raket op een flat met burgers afschoten.
En het is ook niet zo alsof het alternatief, dat ze volslagen at random maar ergens een raket op afschieten en wel zien wat ze raken, zo veel beter is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want dat doen ze nooit, wil je zeggen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee.
Omdat? putler moet gestopt worden, zo snel mogelijk en zo hard mogelijk. Zodat ze het nooit meer in hun hoofd halen ergens binnen te vallen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel slecht idee.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Rusland weigert te onderhandelen.
Hopelijk stort ie neerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |